PSV - Willem II | Zaterdag 30 september 2017 | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
De grootste kans tot nu toe is voor Willem 2. PSV moet echt meer energie in de wedstrijd leggen.
 
Ja hoor de heren hebben vorige week ruim gewonnen van een lamlendig Utrecht en het achterover leunen is alweer begonnen. Ze laten zien dat vorige week gewoon een incident was.
 
Ik heb de tweede helft Feyenoord gekeken en nu de eerste helft Willem 2, maar niet de 1-7. Hoe is het mogelijk dat ze met 1-7 wonnen?

Het is zo verschrikkelijk sloom en zo verschrikkelijk slecht!
Ze struikelen zelfs over de bal.
Ik ga wat anders doen.
 
Ja hoor de heren hebben vorige week ruim gewonnen van een lamlendig Utrecht en het achterover leunen is alweer begonnen. Ze laten zien dat vorige week gewoon een incident was.

Misschien moet Cocu een soortgelijk systeem hanteren. Met 2 spitsen werkt het gewoon veel beter. Of t nou 5-3-2 of 3-5-2 of 4-4-2 is. Locadia is gewoon dikke prut als puntspits.
 
nou, de eerste helft is net een zak gesneden uien of mijn loonstrookje. Kijken of ik mijn ogen droog krijg voor de 2e helft ......
 
Ik heb de tweede helft Feyenoord gekeken en nu de eerste helft Willem 2, maar niet de 1-7. Hoe is het mogelijk dat ze met 1-7 wonnen?

Het is zo verschrikkelijk sloom en zo verschrikkelijk slecht!
Ze struikelen zelfs over de bal.
Ik ga wat anders doen.

Nou, het lek is boven. Jij mag voortaan niet meer kijken. :D
 
Ja hoor de heren hebben vorige week ruim gewonnen van een lamlendig Utrecht en het achterover leunen is alweer begonnen. Ze laten zien dat vorige week gewoon een incident was.

Misschien niet zozeer een incident, maar gewoon een tegenstander die probeerde te voetballen en achterin aan het klungelen was. Vergeet ook niet dat de eerste helft Utrecht gewoon beter was en genoeg kansen had. Dit spelbeeld tegen Willem II ligt wat mij betreft prima in de lijn der verwachting, omdat Willem II geen open huis houdt, en we weten allemaal dat PSV zich daar geen raad mee weet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dit is weer de PSV die we met ze alle kennen tegen een team die zich ingraven. Slappe hap, geen tempo, damesvoetbal, geen idee in balbezit. Tis weer verschrikkelijk. Het ergste is nog dat Willem II de beste kans had op 0-1. Ik snap het wel dat veel mensen niet meer in Cocu geloven. Het is elke keer hetzelfde liedje tegen teams die zich ingraven.

Als een Jop van der Linden zich achterin staande houdt, dan doe je echt iets fout. Middenveld klopt ook voor geen meter bij ons. Aanval bakt er niks van vandaag. En achterin blijven de fouten zich maar herhalen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Misschien niet zozeer een incident, maar gewoon een tegenstander die probeerde te voetballen en achterin aan het klungelen was. Vergeet ook niet dat de eerste helft Utrecht gewoon beter was en genoeg kansen had. Dit spelbeeld tegen Willem II ligt wat mij betreft prima in de lijn der verwachting, omdat Willem II geen open huis houdt, en we weten allemaal dat PSV zich daar geen raad mee weet.

Ja en waarschijnlijk doet Cocu er ook nog niks aan in de 2e helft.
 
Ach. Vooralsnog beter dannvp4ig jaar.toen ten onrechte de treffer vam W2 niet werd goedgekeurd
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan