Pijlsnelventje
International
Ik denk oprecht dat je dit jaar een top 10 goals kan maken die allemaal mooier zijn dan de mooiste goal van vorig jaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Haha nee.. heb m’n zoon al beschuldigd maar die blijft erin volharden niks gedaan te hebben toen die op de ps4 speelde voor de wedstrijd.Je hoeft er vandaag toch niks tegen aan te gooien?
Wel balen natuurlijk!
Jij denkt dat het op de laatste speeldag nog van het doelsaldo kan afhangen?Goede uitslag, lekker even doelsaldo aangewerkt. Prima. Laatste wedstrijd voor Feyenoord is tegen Excelsior en die haten Feyenoord volgens mij niet zo als Sparta. Dus is fijn als doelsaldo alle hoop wegneemt bij Feyenoord. Ondanks de 6-0 waren er wel wat verbeterpuntjes, spel over de vleugels was wisselend qua kwalitatieve uitvoer. Vond ik. Verder soms wat rommelig in fasen. PSV moet oppassen dat het niet overkomt wat hele goede ploegen soms overkomt, gaan voetballen vanuit de gedachte dat de goal toch wel valt. Dat vond ik de 1e 30 minuten een beetje. Ja, waar zeur ik over bij 6-0? Puntjes op de i zetten, om kampioen te worden. Daarom. Verder terechte overwinning. Zeer goed vermaakt, mooie sfeer op de tribunes.
Land 1Heb wat goals en assists bij elkaar gezocht en gesorteerd.
Na 30 wedstrijden PSV
95 goals voor, 17 goals tegen.
Topscorer Luuk: 24 goals 11 assists
Baka 9-9
Til 8-3
Pepi 7-1
Tilmann 6-9
Saibari 5-4
Lozano 5-3
Veerman 4-11
Lang 4-1
Dest 2-6
Boscagli 2-3
Ramalho 2-1
Schouten 2-0
Teze 1-7
Mauro 1-0
Babadi 1-0
Uneken 1-0
Van Aanholt 0-1
Wat ze Mvp noemen, most valuable player (goals+assists):
Mvp Luuk 35
Bakayoko 18
Veerman 15
Tilmann 15
Til 11
Saibari 9
Teze 8
Dest 8
Pepi 8
Lozano 8
Lang 5
Boscagli 5
Ramalho 3
Schouten 2
PvA 1
Uneken 1
Babadi 1
Mauro 1
Heb wat goals en assists bij elkaar gezocht en gesorteerd.
Na 30 wedstrijden PSV
95 goals voor, 17 goals tegen.
Topscorer Luuk: 24 goals 11 assists
Baka 9-9
Til 8-3
Pepi 7-1
Tilmann 6-9
Saibari 5-4
Lozano 5-3
Veerman 4-11
Lang 4-1
Dest 2-6
Boscagli 2-3
Ramalho 2-1
Schouten 2-0
Teze 1-7
Mauro 1-0
Babadi 1-0
Uneken 1-0
Van Aanholt 0-1
Land 0-1
Wat ze Mvp noemen, most valuable player (goals+assists):
Mvp Luuk 35
Bakayoko 18
Veerman 15
Tilmann 15
Til 11
Saibari 9
Teze 8
Dest 8
Pepi 8
Lozano 8
Lang 5
Boscagli 5
Ramalho 3
Schouten 2
Land 1
PvA 1
Uneken 1
Babadi 1
Mauro 1
Inderdaad. Al praat hij wel irritant.Leuke persconferentie met Peter Bosz en Sergiño Dest.![]()