PSV - Vitesse | Zaterdag 13 april | Eindstand 6-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mooi dat die 6-0 nog valt. Mooi dat Lozano nog even scoort en nog mooier dat Land even zijn talent etaleert met een fraaie assist. 0 gehouden en de 100 doelpunten tot op 5 goals genaderd. Moet te doen zijn in de wedstrijden die nog resteren.

68% Balbezit 32%
29 Doelpogingen 9
11 Schoten op doel 0

Na een oersaai eerste half uur kwam PSV los. Het laatste uur een prima overwinning die nog hoger had kunnen zijn.
Maar 6-0 is ook wel genoeg.

Superleuk voor Lozano. Ketchup?

Verder ondanks de score een matige pot. Ach ja, Luuk weer dichterbij de topscoorderstitel. All time record ook nog haalbaar.

Heb wat goals en assists bij elkaar gezocht en gesorteerd.

Na 30 wedstrijden PSV
95 goals voor, 17 goals tegen.

Topscorer Luuk: 26 goals 12 assists
Bakayoko 10-9
Til 8-4
Pepi 7-1
Tilmann 7-9
Saibari 5-4
Lozano 6-3
Veerman 4-12
Lang 4-1
Dest 2-6
Boscagli 2-3
Ramalho 3-1
Schouten 2-0
Teze 1-8
Mauro 1-0
Babadi 1-0
Uneken 1-0
Van Aanholt 0-1
Land 0-1

Wat ze Mvp noemen, most valuable player (goals+assists):

Mvp Luuk 38
Bakayoko 19
Tilmann 16
Veerman 16
Til 12
Saibari 9
Teze 9
Lozano 9
Dest 8
Pepi 8
Lang 5
Boscagli 5
Ramalho 4
Schouten 2
Land 1
PvA 1
Uneken 1
Babadi 1
Mauro 1

Laatst bewerkt:
Goede uitslag, lekker even doelsaldo aangewerkt. Prima. Laatste wedstrijd voor Feyenoord is tegen Excelsior en die haten Feyenoord volgens mij niet zo als Sparta. Dus is fijn als doelsaldo alle hoop wegneemt bij Feyenoord. Ondanks de 6-0 waren er wel wat verbeterpuntjes, spel over de vleugels was wisselend qua kwalitatieve uitvoer. Vond ik. Verder soms wat rommelig in fasen. PSV moet oppassen dat het niet overkomt wat hele goede ploegen soms overkomt, gaan voetballen vanuit de gedachte dat de goal toch wel valt. Dat vond ik de 1e 30 minuten een beetje. Ja, waar zeur ik over bij 6-0? Puntjes op de i zetten, om kampioen te worden. Daarom. Verder terechte overwinning. Zeer goed vermaakt, mooie sfeer op de tribunes.

Goede uitslag, lekker even doelsaldo aangewerkt. Prima. Laatste wedstrijd voor Feyenoord is tegen Excelsior en die haten Feyenoord volgens mij niet zo als Sparta. Dus is fijn als doelsaldo alle hoop wegneemt bij Feyenoord. Ondanks de 6-0 waren er wel wat verbeterpuntjes, spel over de vleugels was wisselend qua kwalitatieve uitvoer. Vond ik. Verder soms wat rommelig in fasen. PSV moet oppassen dat het niet overkomt wat hele goede ploegen soms overkomt, gaan voetballen vanuit de gedachte dat de goal toch wel valt. Dat vond ik de 1e 30 minuten een beetje. Ja, waar zeur ik over bij 6-0? Puntjes op de i zetten, om kampioen te worden. Daarom. Verder terechte overwinning. Zeer goed vermaakt, mooie sfeer op de tribunes.
Jij denkt dat het op de laatste speeldag nog van het doelsaldo kan afhangen? :lmao:
PSV is dan al lang kampioen.

Laatst bewerkt:

Na 30 wedstrijden PSV

Topscorer Luuk: 24 goals 11 assists
Baka 9-9
Til 8-3
Pepi 7-1
Tilmann 6-9
Saibari 5-4
Lozano 5-3
Veerman 4-11
Lang 4-1
Dest 2-6
Boscagli 2-3
Ramalho 2-1
Schouten 2-0
Teze 1-7
Mauro 1-0
Babadi 1-0
Uneken 1-0
Van Aanholt 0-1

Mvp Luuk 35
Bakayoko 18
Veerman 15
Tilmann 15
Til 11
Saibari 9
Teze 8
Dest 8
Pepi 8
Lozano 8
Lang 5
Boscagli 5
Ramalho 3
Schouten 2
PvA 1
Uneken 1
Babadi 1
Mauro 1
Land 1

Na 30 wedstrijden PSV

Topscorer Luuk: 24 goals 11 assists
Baka 9-9
Til 8-3
Pepi 7-1
Tilmann 6-9
Saibari 5-4
Lozano 5-3
Veerman 4-11
Lang 4-1
Dest 2-6
Boscagli 2-3
Ramalho 2-1
Schouten 2-0
Teze 1-7
Mauro 1-0
Babadi 1-0
Uneken 1-0
Van Aanholt 0-1
Land 0-1

Mvp Luuk 35
Bakayoko 18
Veerman 15
Tilmann 15
Til 11
Saibari 9
Teze 8
Dest 8
Pepi 8
Lozano 8
Lang 5
Boscagli 5
Ramalho 3
Schouten 2
Land 1
PvA 1
Uneken 1
Babadi 1
Mauro 1

Dacht in de wedstrijd een tekst te zien dat Ramalho zn 3e goal dit seizoen heeft gemaakt.

Raar gevoel dat dit waarschijnlijk de laatste keer ooit is geweest dat we tegen Vitesse speelden. Ik zie het somber in voor die club. Degraderen doen ze sowieso, maar die proflicentie raken ze ook kwijt en met al die schuldeisers en wanorde zou het mij verbazen als er na de zomer nog een Vitesse is.

Heb de wedstrijd in zn geheel met 3 kwartier vertraging gezien.

Het is en blijft lastig om flitsend te spelen tegen een ploeg dat met 11 verdedigd.
PSV bleef geduldig. Spel werd goed verlegd van kant naar kant. Het kon soms wat sneller, maar had nooit het idee dat dit 'zo'n wedstrijd' zou gaan worden waar de bal er maar niet in wil enzo.

6 goals, vanaf 4-0 werd er rustiger aan gedaan. Heel leuk dat Lozano weer eens scoort, t zit hem ook niet mee met ballen op de paal/lat.
En Land viel prima in. Leuk om hem wat langer in actie te zien dan 3 minuten. Heel rustig aan de bal, mooie assist.

Luuk snoert critici weer de mond. Spits moet je laten staan als ie paar wedstrijden niet scoort. Heeft ie weer eens bewezen. Heel mooie assist op Baka ook. Prachtige goal was dat.

Dest MoM. Wat een ongelooflijk goede speler. Wordt elke wedstrijd beter lijkt t wel.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan