Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Na alle negatieve beoordelingen hoopte ik ergens dat het niet door zou gaan maar dat gaat niet gebeuren natuurlijk, proces was vast al behoorlijk op gang.Kit Release | PSV en Puma presenteren away kit 2024-2025
Puma en PSV lanceren met trots het nieuwe uittenue voor het seizoen 2024-2025. Het donkere shirt met opvallende felle kleuren is een verwijzing naar het testbeeld van Philips. Onze founding father die onlosmakelijk verbonden is met de opkomst van voetbal op tv.www.psv.nl
Het is inderdaad waar. Vreselijk.
Zo lelijk.
Doe dan een donkerblauw shirt met een Philipslogo. Dat is een groter eerbetoon aan "Onze founding father".
Ik ook, niets mis mee.Vloeken in de kerk: Ik vind ‘em wel tof. Keertje wat anders.
Wel mee eens hoor, logo rood-wit is mooier. Ook al vind ik het een mooi shirt.Ik ook, niets mis mee.
Dit is trouwens ook wel zielig. Het hele jaar zitten ze in zwarte hoodies op de tribune en nu ineens beginnen ze te mekkeren dat het logo rood-wit moet zijn. Op de uitshirts van de afgelopen jaren had het logo bovendien ook een andere kleur.
Dat plaatje is niet de grote burn die de maker ervan dacht dat het is, en zegt imo meer over de makers wereldvisie dan over het shirt zelf.
Had dan gewoon letterlijk het testbeeld gedaan. Dat was het tenminste duidelijk.Kit Release | PSV en Puma presenteren away kit 2024-2025
Puma en PSV lanceren met trots het nieuwe uittenue voor het seizoen 2024-2025. Het donkere shirt met opvallende felle kleuren is een verwijzing naar het testbeeld van Philips. Onze founding father die onlosmakelijk verbonden is met de opkomst van voetbal op tv.www.psv.nl
Het is inderdaad waar. Vreselijk.
Zo lelijk.
Doe dan een donkerblauw shirt met een Philipslogo. Dat is een groter eerbetoon aan "Onze founding father".
Idd mensen die dit koppelen aan LHTBi etc zijn dezelfde jankers die beweren dat het je opgedrongen wordt. Daar gaat t shirt niet over, dat mensen dat er in zien zegt vooral iets over die personen zelf.Dat plaatje is niet de grote burn die de maker ervan dacht dat het is, en zegt imo meer over de makers wereldvisie dan over het shirt zelf.
Is dit een grap?
Idd mensen die dit koppelen aan LHTBi etc zijn dezelfde jankers die beweren dat het je opgedrongen wordt. Daar gaat t shirt niet over, dat mensen dat er in zien zegt vooral iets over die personen zelf.
Niet logisch en ook al was het wel zo: alleen mensen die onzeker zijn over hun mannelijkheid vallen erover.Een die het duidelijk niet snapt, de koppel is makkelijk en logisch te maken, zulke (combo's/kleuren/patronen/mixjes) vind je ook in de Lhtbkjidi of hoe die shit scène heet overal. Dus dat dit shirt er aan gelinkt word is meer dan logisch, dat jij dat niet ziet of de link niet kan maken zegt ook weer wat over jezelf
Niet logisch en ook al was het wel zo: alleen mensen die onzeker zijn over hun mannelijkheid vallen erover.