Disselbak2022
Terreinknecht
Ik ook!Ik vind het een stuk beter te pruimen dan ons thuis shirt aankomend seizoen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook!Ik vind het een stuk beter te pruimen dan ons thuis shirt aankomend seizoen.
Dat begrijp ik ook nooit zo goed. Is toch een mode-dingetje ofzo...
... ik ben alleen nooit fan van het logo in een andere kleur.
Is die er al?Ik vind het een stuk beter te pruimen dan ons thuis shirt aankomend seizoen.
Is die er al?
Ja. zie bovenaan de pagina.
Ik ben me daar toch ook wel een ziener waarom ie rood is.
(tenzij voetbalnieuws dit forum als bron heeft)
Yup, is geinspireerd op een computerchip.Misschien zie ik dingen die er niet zijn, maar ik vind het patroon wel wat weghebben van een computerchip. Is het geinspireerd door ASML?
Ben benieuwd of dat hem wordtJa. zie bovenaan de pagina.
In ieder geval een fatsoenlijk kraagje, in tegenstelling tot die van het nieuwe uitshirt en potentiële volledig rode nieuwe thuisshirt.
Nieuwe 3e kit. Ik vind hem wel nice ik ben alleen nooit fan van het logo in een andere kleur.
Lelijk man, alsof hij onder een kopieermachine heeft gelegen. Een echt Europa league shirtje.Mooi shirt, het Brainport lettertype iets te fel maar ik vind hem niet slecht.
An favourite shirt of PSV must have always be with Philips.Horrific is our third kit tbh. I understand what they tried to do, but just did not come off that great. Of course, nothing in my mind will beat my favorite alternate kit of all time for our PSV:
Bekijk bijlage 5616
Of course friend, its the design for me on this one not really the sponsorAn favourite shirt of PSV must have always be with Philips.
WowBekijk bijlage 5618
Credits aan Stefan, @broervanmanolev op Twitter: https://www.psvinside.nl/psv-fan-ontwerpt-prachtig-uitshirt-een-van-de-mooiste-uitshirts-ooit/
Ze kunnen beter die Stefan aannemenen de stagiair die onze shirt ontworpen heeft naar het UWV verwijzen