PSV - Sturm Graz | Donderdag 25 november | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tegen vitesse was het goed. Snap wel dat ze hem nog een kans geven. Maar ik zou nu ook Vertessen brengen.

Mauro trouwens weer prima als LB!

Gelukkig ziet Schmidt dat ook zo. Mauro is een draver en kan in dit soort potjes meekomen met zijn tomeloze inzet maar ik hoop dat Oppegard snel doorbreekt. Heb in Max Verslappen ook geen vertrouwen.

Hoe heeft die gast ooit zoveel kunnen scoren in Portugal of een tijdje bij Tottenham?

Tja, Vleminx en Bulykin vragen zich dat ook af over hun eigen goals.
 
Gelukkig ziet Schmidt dat ook zo. Mauro is een draver en kan in dit soort potjes meekomen met zijn tomeloze inzet maar ik hoop dat Oppegard snel doorbreekt. Heb in Max Verslappen ook geen vertrouwen.



Tja, Vleminx en Bulykin vragen zich dat ook af over hun eigen goals.
Vind Mauro eigenlijk in de combinatie ook erg sterk
 
Zeker. Sws bevallen guti, Mauro, bruma en doan me wel de laatste wedstrijden. Wat ik verrassende vind om te zeggen.
Ik heb niks met Guti. Mr. Invisible. Op dit forum werd steen en been geklaagd over Rosario, maar die liet zich heel wat meer zien dat Guti.
Doan doet het idd leuk en Bruma is zo'n speler die 3 x een enorm domme keuze maakt, om vervolgens te scoren. Maar in dit geval zeker nuttig.
 
Zeker. Sws bevallen guti, Mauro, bruma en doan me wel de laatste wedstrijden. Wat ik verrassende vind om te zeggen.
Guti minder, Mwene meer. Guti wint geen enkel duel, weet altijd wie er achter hem staat. En wordt moeiteloos kampioen tikkie-breed. Denkt niet naar voren, en draait dus ook nooit open.
Doan is een blijvertje. En ook Max mag wel oppassen. Ben geen fan van Mauro, maar kan hem verdedigend niet op fouten betrappen. En combineren heeft hij gelukkig niet verleerd.
 
Ik heb niks met Guti. Mr. Invisible. Op dit forum werd steen en been geklaagd over Rosario, maar die liet zich heel wat meer zien dat Guti.
Doan doet het idd leuk en Bruma is zo'n speler die 3 x een enorm domme keuze maakt, om vervolgens te scoren. Maar in dit geval zeker nuttig.
Guti doet best wat nuttig werk verdigend en houd psv stabiel. Geweldenaar (nog) niet maar zeker goed. En op dit moment zeker beter dan Propper en Van Ginkel. Ik had niet verwacht dat Guti nog een bijdrage ging leveren bij psv. Laat staan dat ik hem in de basis zou plaatsen.

Vind hem stabieler dan Rosario op zijn eind periode. Wel minder dan Rosario in zijn sterke periode.

Edit: Mwene trouwens ook eens. Maar die zat in het begin al tegen de basis aan. Die andere spelers leken afgeschreven.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan