Spontaan is het inderdaad echt niet meer zo.Ha, ik vroeg me dus net af omdat het al zolang geleden is of dat vroeger ook zo ging bij een kampioenschap; dat de platte kar pas een dag later door de stad ging. Dan gaat de spontaniteit er wel vanaf, en inderdaad, op zondag zit de stad vol met supporters dus qua logistiek verandert er dan niks. Eigenlijk door het te verschuiven krijg je twee dagen een drukte van jewelste ipv 1.
Bij de meeste titels deed men nog normaal; kampioen is feesten.
Je zult b.v. uit Enschede of Den Helder maandag terug moeten komen als PSV supporter.
Kan misschien. Maar volgens mij vieren we hier in Eindhoven de bevrijding op 18 september.Of spreiding van politie / logistiek drukte ivm 5 mei festiviteiten.
Klopt dat het niet de eerste keer is zo, maar daarvoor ging het altijd wel spontaan.Ehm, dit is niet de eerste keer dat het zo gebeurt, het hoe en waarom is afgelopen weken al meerdere keren benoemd.
Die keren waar jij naar verwijst heb ik dan blijkbaar gemist. Anders stel ik de vraag natuurlijk niet.
In elk geval heeft dit gekunstelde gedoe niet mijn voorkeur om genoemde redenen.