Dave1977
Basisspeler
Ik ook hoor. Schitterend. 6 jaar is best lang en dan mag dat best.Gefeliciteerd allemaal!! Even een traantje weggepinkt. Mooi kampioenschap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook hoor. Schitterend. 6 jaar is best lang en dan mag dat best.Gefeliciteerd allemaal!! Even een traantje weggepinkt. Mooi kampioenschap
Mooi was dat. Hoe ouder hoe sentimenteler. Daar heeft ie helemaal gelijk in..Traantje? Nee, maar dat ik even wat emotie voelde bij Bosz die zich eindelijk liet gaan en de opbouw naar Luuk die de schaal omhoog houdt... kippenvel.
Ja, sorry nogWel zonde dat Ajax precies nu zo'n slecht seizoen heeft. PSV was te pakken dit jaar.
Baka moet blijven!Die bakoyoko is ook helemaal prettig gestoord![]()
Buiten het stadion mist er al iemand een paar vingers.Laat dat vuurwerk maar achterwege blijf da gevaarllijk vinden !!!
Ja, m'n 2 liefdes psv en m'n 1963 SGMooie SG
Darwin strikes again![]()
Supporter PSV mist hand na vergissing tussen cobra en fakkel - Rockridge Construction
Een PSV- supporter heeft zijn hand verloren toen hij dacht een fakkel aan te steken. Die fakkel bleewww.goodneighboursfoodcentre.ca
Don't play with matches
Ik zag net twee filmpjes voorbij komen. Niet normaal![]()
Supporter PSV mist hand na vergissing tussen cobra en fakkel - Rockridge Construction
Een PSV- supporter heeft zijn hand verloren toen hij dacht een fakkel aan te steken. Die fakkel bleewww.goodneighboursfoodcentre.ca
Don't play with matches
Niet gaan scheidsrechteren ?Gefelicteerd iedereen!! als je een zatte belg ziet in eindhoven dan zal ik dat zijn !!
GatverBuiten het stadion mist er al iemand een paar vingers.
Ik zal je de beelden besparen.
Doe maar niet nee..Buiten het stadion mist er al iemand een paar vingers.
Ik zal je de beelden besparen.
Ik zag de beelden op het andere forum voorbij komen. Niet best, maar er is een reden dat ik eigenlijk nooit meer vuurwerk afsteek. Mooi om te zien, maar gevaarlijker dan mensen beseffen.![]()
Don't play with matches