PSV - Sparta Rotterdam | Zondag 5 mei | Eindstand: 4-2 PSV kampioen!

Niet te geloven krijg ik een aanduiding voor eindrondes in belgie zeer mooie match als assistent scheidsrechter op de dag van deze match :(

Ik had geen verlof gevraagd omdat het uitverkocht was en niet aan een ticket kon kopen nu dat ik wel een ticket heb krijg ik alsnog een aanduiding...

PFFFF
Kl*te,

off topic: Lommel-Deinze?
 
Ik ga er natuurlijk wel van uit dat degene van jullie die niet in het stadion kunnen zijn in jullie rood (witte) shirts voor de schermen, de buis, de radio of in de live stream zitten morgen.
 
Ik ga er natuurlijk wel van uit dat degene van jullie die niet in het stadion kunnen zijn in jullie rood (witte) shirts voor de schermen, de buis, de radio of in de live stream zitten morgen.
M'n psv shirts daadwerkelijk aandoen? Dan moet ik ze eerst uit de lijstjes halen.. ik pak m'n psv mok wel om koffie uit te drinken als compromis
 
Morgen zonder moeite eens vroeg opstaan. Heb er ontzettend veel zin in. De hapjes en drankjes zijn al gehaald. Alles van de na en voorbeschouwing ga ik kijken. 🤓
Haha, die gaan vermoedelijk voor 40% over Ajax, 30% Feijenoord, 10% Slot persoonlijk en dan in de lead-out nog wat beelden uit Eindhoven. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan