PSV - Sparta Rotterdam | Zondag 5 mei | Eindstand: 4-2 PSV kampioen!

Donderdagavond zat ik nog te hopen op puntverlies van Feyenoord, nu ben ik toch wel blij dat we een 'echte' kampioenswedstrijd in eigen stadion hebben. Het lijkt ook wel lekker weer te worden, dus wandelen we na de wedstrijd maar eens naar Stratumseind. 🍻
 
Is er ergens al een planning met tijdstippen bekend voor de huldiging?

ik lees overal: 1700 start rondrit vanaf Philipsstadion, ongeveer aankomst bij het Stadhuis: 18.30, huldiging dan rond 19.00 uur. Ergens vond ik ook een bericht dat de officiële eindtijd van de festiviteiten 20.00 uur zal zijn. Maar ik vermoed :) dat het wel laat gaat worden. Voor mij echter niet... Ik hoop/denk om 2000 alweer in de trein naar huis te zitten. Moet de volgende dag vroeg naar Vlissingen
Wat Jack zei herinner ik me ook van de Heet van de Herdgang podcast.
 
Is er ergens al een planning met tijdstippen bekend voor de huldiging?
 
Bier staat al koud en de vrouw des huizes reeds medegedeeld dat zondag om 12:15 de TV aan gaat.
Hier staan de rochefort 10's en een paar Argusjes Strong van de LIDL ook al in de koeling. Blokjes kaas erbij...

Ik ben flink aan het lijnen en de aankomende 1,5 maand geen bier, maar uitzondering is natuurlijk aankomende zondag... Dan ga ik even lekker los..

Ik zit te denken om mijn mooie Philips radiocassette speler te voorzien van allerlei mooie PSV songs en die aankomende zondag bij vrienden(ajax supporters) een dorp verderop in de tuin te zetten en zondagmorgen om 7 uur keihard los te laten gaan ;)

Anderzijds wil het apparaat eigenlijk nog niet wegdoen want het beestje zal gaan vliegen denk ik.
 

Thnx! Plannen zijn inmiddels gemaakt, we zien jullie daaro :proost:
 
Kan iemand uitleggen waarom niet net als in het verleden dezelfde dag de platte kar rondtrekt?
Moeten al die supporters van ver weg in Eindhoven blijven slapen?
Of de volgende dag weer 200 kilometer op en neer rijden tijdens of na hun werk?
Uitgesteld juichen om de horeca te plezieren of is er een andere reden? :unsure:
 
Kan iemand uitleggen waarom niet net als in het verleden dezelfde dag de platte kar rondtrekt?
Moeten al die supporters van ver weg in Eindhoven blijven slapen?
Of de volgende dag weer 200 kilometer op en neer rijden tijdens of na hun werk?
Uitgesteld juichen om de horeca te plezieren of is er een andere reden? :unsure:
Ha, ik vroeg me dus net af omdat het al zolang geleden is of dat vroeger ook zo ging bij een kampioenschap; dat de platte kar pas een dag later door de stad ging. Dan gaat de spontaniteit er wel vanaf, en inderdaad, op zondag zit de stad vol met supporters dus qua logistiek verandert er dan niks. Eigenlijk door het te verschuiven krijg je twee dagen een drukte van jewelste ipv 1.
 
Kan iemand uitleggen waarom niet net als in het verleden dezelfde dag de platte kar rondtrekt?
Moeten al die supporters van ver weg in Eindhoven blijven slapen?
Of de volgende dag weer 200 kilometer op en neer rijden tijdens of na hun werk?
Uitgesteld juichen om de horeca te plezieren of is er een andere reden? :unsure:
Of spreiding van politie / logistiek drukte ivm 5 mei festiviteiten.
 
Kan iemand uitleggen waarom niet net als in het verleden dezelfde dag de platte kar rondtrekt?
Moeten al die supporters van ver weg in Eindhoven blijven slapen?
Of de volgende dag weer 200 kilometer op en neer rijden tijdens of na hun werk?
Uitgesteld juichen om de horeca te plezieren of is er een andere reden? :unsure:
Ehm, dit is niet de eerste keer dat het zo gebeurt, het hoe en waarom is afgelopen weken al meerdere keren benoemd.
 
Hier staan de rochefort 10's en een paar Argusjes Strong van de LIDL ook al in de koeling. Blokjes kaas erbij...

Ik ben flink aan het lijnen en de aankomende 1,5 maand geen bier, maar uitzondering is natuurlijk aankomende zondag... Dan ga ik even lekker los..

Ik zit te denken om mijn mooie Philips radiocassette speler te voorzien van allerlei mooie PSV songs en die aankomende zondag bij vrienden(ajax supporters) een dorp verderop in de tuin te zetten en zondagmorgen om 7 uur keihard los te laten gaan ;)

Anderzijds wil het apparaat eigenlijk nog niet wegdoen want het beestje zal gaan vliegen denk ik.
Gaaf dat je nog een werkende cassette recorder hebt.
 
Ehm, dit is niet de eerste keer dat het zo gebeurt, het hoe en waarom is afgelopen weken al meerdere keren benoemd.
Klopt, de afgelopen keer was het ook de dag erna.
Of zoals een trouwe stadionganger zegt: die huldiging, daar ga ik niet heen. Dan erger ik me teveel aan die nep-supporters. :grin:
 
Terug
Bovenaan Onderaan