PSV - sc Heerenveen | Zondag 24 november | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tja, we hebben internationals van Mexico, Portugal en Japan. In eigen land alom gerespecteerd en wanneer ze spelen voor hun land doen ze dat niet onaardig. Het zijn ook geen kleine voetballandjes. Maar bij ons spelen ze als een natte krant. Geeft ook te denken. Ik kan mij niet voorstellen dat Guti niet beter kan dan hij hier laat zien, en dat geldt ook voor Bruma en helemaal Doan.
 
Waaat....ziet mijn oog het goed?? Dumfries aanvoerder....??? Het moet nu niet gekker worden met Mark.....:ROFL:
 
Waaat....ziet mijn oog het goed?? Dumfries aanvoerder....??? Het moet nu niet gekker worden met Mark.....:ROFL:
Moest wel. Juist op deze dag je zwarte aanvoerder de band af laten staan aan een witte kaaskop kan natuurlijk niet 😁
 
Net ingeschakeld. Wat is van Bommel toch een slappe lul zeg. Kiest weer voor de makkelijke weg en wisselt Guti terwijl hij die kluns van Rosario en Sadilek weer laat staan. Wat een brevet van onvermogen. Misschien volgende keer gewoon in 1 keer al je wijzigingen doorvoeren en niet elke week zo’n halfwassen slappe ingreep. De selectie moet er beroerd aan toe zijn dat hij met deze elf weer start.
 
Net ingeschakeld. Wat is van Bommel toch een slappe lul zeg. Kiest weer voor de makkelijke weg en wisselt Guti terwijl hij die kluns van Rosario en Sadilek weer laat staan. Wat een brevet van onvermogen. Misschien volgende keer gewoon in 1 keer al je wijzigingen doorvoeren en niet elke week zo’n halfwassen slappe ingreep. De selectie moet er beroerd aan toe zijn dat hij met deze elf weer start.
Ja, want Guti is zo'n geweldenaar...

Logische opstelling.
 
Twee handen in de rug heeft niks met mannelijk voetbal te maken Naaihuis, je bent in de war met rugby.
 
Moest wel. Juist op deze dag je zwarte aanvoerder de band af laten staan aan een witte kaaskop kan natuurlijk niet 😁
Maar waarom nu ineens geen Rosario...?? Mark is wel erg traag van begrip of erg hardleers.....wij zien al maanden dat Rosario geen goede aanvoerder is, en nu pas , eind november, komt Mark tot dat zelfde inzicht....tja.....
 
Ja, want Guti is zo'n geweldenaar...

Logische opstelling.

We zullen het nooit eens worden over Rosario, maar terwijl hij al 11 maanden opzichtig faalt en mag blijven staan (net als de protégé Sadilek) blijft van Bommel de makkelijke weg kiezen door steeds de Zuid Amerikanen te slachtofferen. Frappant en in mijn ogen een brevet van onvermogen. En zeker geen logische opstelling dus. Je maakt mij toch ook niet wijs dat Lato bijv. niet beter kan als originele linksback dan Sadilek?! Hij krijgt alleen geen kansen van van Bommel. Sadilek staat al meer dan 10 wedstrijden te kloten achterin en Lato wordt op basis van 1 helft in de voorbereiding en de trainingen (daar was Zoet ook al zo geweldig toch?!!) afgeserveerd door onze Mark. Ik ben er wel klaar mee.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan