PSV - sc Heerenveen | Zondag 20 februari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
PSV begint met Joey Veerman en zonder Mario Götze en Eran Zahavi volgens het AD.
Vermoedelijke opstelling PSV: Drommel, Mauro, Teze, Boscagli, Max, Gutiérrez, Sangaré, Madueke, Veerman, Gakpo, Vinícius
 
FMC_ZgVXMAQi-Jx


T AD heeft t mis
 
Mwene er ook niet bij. Alleen vos op de bank als verdediger. Goh die zagen we niet aankomen na afgelopen transferperiode.

Wel lekkere opstelling midden en voorin!

1 tegengoal minimaal heb ik dan maar ingecalculeerd. Maar met onze aanval moeten er wel meerder goals inzitten.

Dat er nu verdedigers geblesseerd raken is zo'n self-fulfilling prophecy. Als je spelers op een positie tekort komt, zijn dat ook altijd de spelers die geblesseerd lijken te raken.
 
Voor het eerst met mijn zoon naar PSV (bijna 6) dat is toch wel wat. Bij de vorige wanprestaties liet ik hem gewoon de samenvatting niet kijken maar nu is censuur niet meer mogelijk. Maar hopen op het beste. Moet eigenlijk wel goedkomen tegen dit zwakke Heerenveen.
Veel plezier samen!
 
Heerenveen heeft de laatste 6 wedstrijden verloren en geen enkele keer gescoord.
Drommel heeft veel goals tegen gekregen dit seizoen.

:unsure: Wellicht een goed idee als PSV zonder keeper speelt. :rolleyes: :geek:
 
Haha, die Schmidt durft Gotze echt niet op de bank te zetten. Hoe gigantisch slecht die ook speelt de laatste tijd. Vriendjespolitiek. Had graag Veerman op 10 gezien en gewoon normaal met een spits voorin. Waarom met een middenvelder als vals 9 beginnen? In welke wedstrijd is dat goed gelukt? Nergens. Door dit soort taferelen, ben ik erg blij dat Schmidt in de zomer weg is.

Hopelijk pakken we de 3 punten en blijven we tweede. Competitie begin ik meer bijzaak te vinden. Kampioen ga je moeilijk worden als ze bij Ajax ook nog is met hun lul gaan scoren. Mijn focus begint al meer te liggen op de beker en wie weet kunnen we ver komen in dat losertoernooi.
 
Als je met Götze als spits gaat spelen kun je moeilijk met Veerman als 10. Die lopen elkaar dan constant in de weg
Veerman komt er pas in als Madueke eruit gaat. De bedoeling is dat we spelers niet in hun kracht laten voetballen. Dat is geen uitdaging. Veerman komt erin met Doan. Veel spannender.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan