Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Winnen!
Weten we iig waar het lek zitAls er stiekem van Arsenal gewonnen wordt in Londen, en van Heerenveen niet, dan ga ik toch jouw vermoeden dat jij een onversneden jinxer bent!
Dat heeft hij toch niet gezegd.Nou, gelukkig geeft Bosz aan dat hij deze niet hoeft te winnen om z'n baan te behouden.
Dat heeft hij toch niet gezegd.
Bosz ziet de ontmoeting van zaterdag met Heerenveen in de eredivisie niet als een duel dat hij per se moet winnen om zijn baan te behouden. ,,Ik ben niet bang voor mijn baan”, aldus Bosz, die als trainer drie keer is ontslagen, bij Borussia Dortmund, Bayer Leverkusen en Olympique Lyon.
![]()
Guus Til wijt afgang tegen Arsenal aan ‘mentaal ding’: ‘Je voelt je gewoon zo kansloos’
PSV-trainer Peter Bosz blijft strijdbaar, zo bleek na de 1-7 nederlaag tegen Arsenal. Hem werd ook gevraagd of hij de zaken tactisch niet anders had moeten aanpakken, maar dat had volgens hem weinig verschil gemaakt. Guus Til voelde zich kansloos na de vernedering: ,,Het lijkt mij een mentaal ding.”www.ad.nl
Hij zegt toch alleen dat hij niet bang is voor zijn baan.![]()
Guus Til wijt afgang tegen Arsenal aan ‘mentaal ding’: ‘Je voelt je gewoon zo kansloos’
PSV-trainer Peter Bosz blijft strijdbaar, zo bleek na de 1-7 nederlaag tegen Arsenal. Hem werd ook gevraagd of hij de zaken tactisch niet anders had moeten aanpakken, maar dat had volgens hem weinig verschil gemaakt. Guus Til voelde zich kansloos na de vernedering: ,,Het lijkt mij een mentaal ding.”www.ad.nl
Gelukkig. Het doel is play offs Conference League. Dat is natuurlijk bijna binnenNou, gelukkig geeft Bosz aan dat hij deze niet hoeft te winnen om z'n baan te behouden.
2-6 dan hé.. gelukkig scoren we nog wel af en toeVerlies, we worden afgedroogd met 0-6.
Die moeten toch niet naar Londen?Want Ajax schijt nu al in hun broek voor wat er op 30 maart met hen gaat gebeuren.
Niks tweede plaats voor ons, wel plek 1.
Bosz laat gewoon dit zo staan. Waarom zou je iets veranderen als t niet loopt..Drommel in doel, Flamingo RB, Nagalo achterin. Mauro op 6 met Land en Babadi.