PSV - sc Heerenveen | Zaterdag 8 maart | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
hHaeukh.png

:right: Blijkbaar 20:00 uur geworden.

r6lzz3D.png

Laatst bewerkt:
Ik gok op 1-3. Aangezien wij altijd wel scoren. Weer lekker met Ledezma, Schouten en Til aankloten.
Niet eens wat anders proberen met vers bloed zoals Land of Babadi. Op naar plek 3 waarna de vrije val naar plek 5 ingezet kan worden.
Forza PSV.

Aub. Haal Boscagli weg voor Nagalo. Geef Land en Babadi een kans. Geen Til meer en zet de nieuwe spits er ook maar in. Vers bloed graag

De afgelopen 5 thuiswedstrijden tegen Heerenveen 7 tegengoals moeten incasseren?
Gezien de vorm mag je het gemiddelde daarvan naar boven afronden en er 1 extra bij optellen.
Als Bosz er nog is en wederom dezelfde prutsspelers het mogen gaan doen, dan nog 1 extra.

2-4

Nou, gelukkig geeft Bosz aan dat hij deze niet hoeft te winnen om z'n baan te behouden.

Dat heeft hij toch niet gezegd.

Bosz ziet de ontmoeting van zaterdag met Heerenveen in de eredivisie niet als een duel dat hij per se moet winnen om zijn baan te behouden. ,,Ik ben niet bang voor mijn baan”, aldus Bosz, die als trainer drie keer is ontslagen, bij Borussia Dortmund, Bayer Leverkusen en Olympique Lyon.

Aangezien we zo makkelijk tegengoals krijgen, zal H'veen er minimaal 2/3 maken, en aangezien wij moeilijk scoren, heb je bij voorbaat al 3 of 2 punten verloren, alweer :sleep:

Alleen door dat zinnetje verdient die ontslag op staande voet :sick::sick::sick:, Bosz is echt van niet 100% meer en leeft in zijn eigen zieke fantasiewereldje

Hij zegt toch alleen dat hij niet bang is voor zijn baan.

Ja, ik vond het vreselijk gisteravond , MAAR;

Hopelijk heerst er een andere mentaliteit onder de spelers zaterdag om 20 uur dan die welke hier klinkt uit vele posts.
Wat een ongenuanceerd gedroeftoeter.

Het enige kwalijke is dat de Jong, Til en Bosz verzuimden te vermelden dat er nog 10 wedstrijden te spelen zijn waarin je 30 punten kunt halen terwijl je er maar 5 achterstaat.
Want Ajax schijt nu al in hun broek voor wat er op 30 maart met hen gaat gebeuren.
Niks tweede plaats voor ons, wel plek 1.

Een keer winnen hier zaterdag en een keer gelijk in Zwolle zondag en de ommekeer is een feit.
Zo werkt het in de opportunistische voetbalwereld, vooral met de slappe mentaliteit van vrijwel ALLE spelers OVERAL bij tegenslag anno 2025.
Forza PSV.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan