PSV - sc Heerenveen | Donderdag 7 december | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
8OhsEGN.png

Eerdere duels​

PSV - sc Heerenveen 3 - 3
Eredivisie, 21 mei 2023
PSV - sc Heerenveen 3 - 1
Eredivisie, 20 februari 2022
PSV - sc Heerenveen 2 - 2
Eredivisie, 02 mei 2021
PSV - sc Heerenveen 2 - 1
Eredivisie, 24 november 2019
PSV - sc Heerenveen 3 - 0
Eredivisie, 24 november 2018

Toch 2x gelijk in afgelopen 5 edities. Wel fijn dat je hierna even soort van rust hebt tot AZ uit. Arsenal thuis nog wel tussendoor, maar daar staat sportief niets op het spel.

Toch 2x gelijk in afgelopen 5 edities. Wel fijn dat je hierna even soort van rust hebt. Arsenal thuis nog wel tussendoor, maar daar staat sportief niets op het spel.
Sportief niets op het spel?! Ik wil zien dat we meekunnen met de absolute Europese top. Ik wil Gary Lineker, Ian Wright en Micah Richards stomverbaasd, verslagen en vernederd op de Engelse televisie zien zitten na een galavoorstelling van PSV en totale vernedering van de Premier League. Ik wil dat ze gaan twijfelen aan eigen kunnen, aan alles wat ze in al die jaren hebben opgebouwd. Ik wil dat ze voorzichtig beginnen te mompelen dat misschien niet City of Arsenal maar wellicht PSV de favoriet is voor de Champions League winst…

Sportief niets op het spel?! Ik wil zien dat we meekunnen met de absolute Europese top. Ik wil Gary Lineker, Ian Wright en Micah Richards stomverbaasd, verslagen en vernederd op de Engelse televisie zien zitten na een galavoorstelling van PSV en totale vernedering van de Premier League. Ik wil dat ze gaan twijfelen aan eigen kunnen, aan alles wat ze in al die jaren hebben opgebouwd. Ik wil dat ze voorzichtig beginnen te mompelen dat misschien niet City of Arsenal maar wellicht PSV de favoriet is voor de Champions League winst…
Ik wil ook wel zo'n pilletje op de maandagochtend!

Iedereen denkt dat dit een makkelijke overwinning word ik denk het niet. Gaat zeer lastige pot worden en zeer belangrijk want onze overwinning op feyenoord zegt niets als we deze thuismatch gewoon verliezen en feyenoord wint.

2 key spelers geblesseerd en teze mischien ook.

ploeg waar we al vaker punte verloren van hebben en die een muur gaan zetten...

Hoop op een snell 1-0 waardoor je makkelijker kan voetballen.
Snel scoren anders zie ik het ons nog moeilijk krijgen.

Iedereen denkt dat dit een makkelijke overwinning word ik denk het niet. Gaat zeer lastige pot worden en zeer belangrijk want onze overwinning op feyenoord zegt niets als we deze thuismatch gewoon verliezen en feyenoord wint.

Ah, eindelijk komt de test..

Ik ben het tot op zekere hoogte met aalstroodwit eens. Het is een wedstrijd tegen een ploeg waar we regelmatig moeite mee hebben, bovendien zijn zij nu ook aan een goede reeks bezig (3 zeges op rij). Er moet dus niet te makkelijk over worden gedacht, maar gelukkig lijkt deze groep dat niet te doen en daarom verwacht ik wel een zege. Op naar 45 uit 15!

Voorspellingen boven jouw post
2-1
Taaie pot
Winst is het belangrijkste
4-0

Hoezo die 'iedereen denkt'?

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan