Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dan nog eerder Dams links centraal. Schouten gaat naar het middenveld.Als Boscagli weer fit is dan neem ik aan dat hij op de linksback positie gaat spelen en Schouten/Flamingo centraal?
Ik kan me niet voorstellen dat we weer Oppegard daar gaan zien, want die maakt echt teveel cruciale fouten tegen Feyenoord. Beginnersfouten. Dan kun je nog beter die 17 jarige er neer zetten, die tijdens de oefencampagne daar speelde.
Zonder tegengoal. Een mooi resultaat. Het lek is boven.
Nee als boscagli weer terug is gewoon centraal neerzetten kan flamingo ook weer op zijn eigen kant van de verdediging staan en op linksback dan gewoon oppergard. Voetballend van achteruit ben je dan sterker. Verdedigend eigenlijk ook. Dan staat iedereen op zijn vertrouwde plek. Geeft rustAls Boscagli weer fit is dan neem ik aan dat hij op de linksback positie gaat spelen en Schouten/Flamingo centraal?
Ik kan me niet voorstellen dat we weer Oppegard daar gaan zien, want die maakt echt teveel cruciale fouten tegen Feyenoord. Beginnersfouten. Dan kun je nog beter die 17 jarige er neer zetten, die tijdens de oefencampagne daar speelde.
Eindelijk het true Boszball wat ons beloofd is!Hopelijk winst, maar de nul houden zal zo niet gaan lukken. 4-3 ofzo
Er zijn meer ploegen die geen Schouten, Boscagli, Mauro, Ramalho, Sepp, in de verdediging hebben en prima de 0 houden tegen RKC.Hopelijk winst, maar de nul houden zal zo niet gaan lukken. 4-3 ofzo
Dan spelen we Boscagli balAls Boscagli weer fit is dan neem ik aan dat hij op de linksback positie gaat spelen en Schouten/Flamingo centraal?
Boscagli heef jaren geleden onder Bommel een paar keer als back gespeeld. Rampzalig was dat. Boscagli zou ik gewoon in het centrum zetten waar hij het goed doetAls Boscagli weer fit is dan neem ik aan dat hij op de linksback positie gaat spelen en Schouten/Flamingo centraal?
EensIk kan me niet voorstellen dat we weer Oppegard daar gaan zien, want die maakt echt teveel cruciale fouten tegen Feyenoord. Beginnersfouten. Dan kun je nog beter die 17 jarige er neer zetten, die tijdens de oefencampagne daar speelde.
Gewoon op zijn beste plaats in het centrum Oppgard was zeker niet goed bezig maar hem volledig de zwarte piet doorschuiven bij de doelpunten is ook niet correctBoscagli heef jaren geleden onder Bommel een paar keer als terug gespeeld. Rampzalig was dat. Boscagli zou ik gewoon in het centrum zetten waar hij het goed doet
Eens
Ik denk dat ik ook Boscagli in het centrum zou zetten. Maar ik denk wel dat Boscagli flink gegroeid is ten opzichte van zijn eerste seizoen onder van Bommel. Waardoor ik wel denk dat hij de positie kan invullen. Maar in het centrum is zijn ervaring belangrijker.Boscagli heef jaren geleden onder Bommel een paar keer als back gespeeld. Rampzalig was dat. Boscagli zou ik gewoon in het centrum zetten waar hij het goed doet
Eens
KlootzakKan er nu echt niks gedaan worden aan de autocorretie op het forum. Ik zie in vele teksten allerlei "woordspelingen en zinsbouwen" verschijnen die absoluut niet letterlijk weergeven wat er oorspronkelijk getypt werd ???????
Teze metzijn hoofd bij een transfer
Schouten en Flamingo zijn middenvelders
Oppengard een LB van Heracles nivo
Pak het telraam er maar bij
Altijd fijnKzou als ik jou was dit ook nog in t topic 'PSV selectie: algemeen' plaatsen.
Dan heb je een hattrick te pakken!