PSV - PEC Zwolle | Zaterdag 26 oktober | Eindstand 6-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
wrI5Spe.png

qJgb27m.png

Kunnen we in elk geval op 4 goals rekenen
Het zou al wat zijn als we nu eens voor de verandering met 2 of meer goals verschil zouden weten te winnen. Dat PSV beter is dan alle andere clubs in de eredivisie staat wel vast, maar vaak genoeg gaat het scoren wel erg moeizaam, terwijl we op papier wel een uitstekende middenveld en prima voorhoede hebben. En vaak genoeg, ook vorig seizoen, heb ik de indruk dat het bij PSV voor een groot deel aan minachting voor de tegenstander ligt, waardoor onderschatting en nonchalance de kop opsteken.

Het zou al wat zijn als we nu eens voor de verandering met 2 of meer goals verschil zouden weten te winnen. Dat PSV beter is dan alle andere clubs in de eredivisie staat wel vast, maar vaak genoeg gaat het scoren wel erg moeizaam, terwijl we op papier wel een uitstekende middenveld en prima voorhoede hebben. En vaak genoeg, ook vorig seizoen, heb ik de indruk dat het bij PSV voor een groot deel aan minachting voor de tegenstander ligt, waardoor onderschatting en nonchalance de kop opsteken.
Geen Europees volgende week, dus wellicht dat het team dit keer wel weer wat meer inspanning wilt leveren dan nodig is voor 3 punten ;)

Deze speelronde ook Fc Utrecht - Feyenoord, interessant. En AZ krijgt GAE op bezoek nadat ze donderdagavond 21u nog in Engeland aan de bak moeten. Hoe dan ook, weer een weekend waarin er binnen de top 5 punten gemorst gaan worden.

Op basis van het spel van gisteravond tegen PSG, zelfs zonder 5 basisspelers, denk ik aan een overtuigende overwinning op Pec Zwolle aanstaande zaterdag en ik denk aan een eindstand van 4-0. Forza PSV...!!! :PSV:

Deze speelronde ook Fc Utrecht - Feyenoord, interessant. En AZ krijgt GAE op bezoek nadat ze donderdagavond 21u nog in Engeland aan de bak moeten. Hoe dan ook, weer een weekend waarin er binnen de top 5 punten gemorst gaan worden.
En als ze dan toch gaan morsen woensdag 30 oktober is Ajax - Feyenoord onder leiding van Danny Makkelie. Dan wordt er ook gemorst. Laat ze maar gelijkspelen en allebei morsen.

En als ze dan toch gaan morsen woensdag 30 oktober is Ajax - Feyenoord onder leiding van Danny Makkelie. Dan wordt er ook gemorst. Laat ze maar gelijkspelen en allebei morsen.
De nummers 2 t/m 5 morsen maar een eind weg. Tot nu toe is dat 1 ronde niet gebeurt, maar dat was of die van FEY-AJA of AJA-UtR. Dus bij inhalen is daar alsnog sprake van puntverlies.

Wat je dus wil zeggen is dat Utrecht de Champions League ingaat :unsure:

Wat je dus wil zeggen is dat Utrecht de Champions League ingaat :unsure:
Nee dat wil ik niet zeggen. Dat zal niet afhangen van een gelijkspel tussen Ajax en Feyenoord. FC Utrecht gaat nog veel punten verliezen. FC Utrecht houdt dit niet een heel seizoen vol.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan