Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Het zou al wat zijn als we nu eens voor de verandering met 2 of meer goals verschil zouden weten te winnen. Dat PSV beter is dan alle andere clubs in de eredivisie staat wel vast, maar vaak genoeg gaat het scoren wel erg moeizaam, terwijl we op papier wel een uitstekende middenveld en prima voorhoede hebben. En vaak genoeg, ook vorig seizoen, heb ik de indruk dat het bij PSV voor een groot deel aan minachting voor de tegenstander ligt, waardoor onderschatting en nonchalance de kop opsteken.Kunnen we in elk geval op 4 goals rekenen
Geen Europees volgende week, dus wellicht dat het team dit keer wel weer wat meer inspanning wilt leveren dan nodig is voor 3 puntenHet zou al wat zijn als we nu eens voor de verandering met 2 of meer goals verschil zouden weten te winnen. Dat PSV beter is dan alle andere clubs in de eredivisie staat wel vast, maar vaak genoeg gaat het scoren wel erg moeizaam, terwijl we op papier wel een uitstekende middenveld en prima voorhoede hebben. En vaak genoeg, ook vorig seizoen, heb ik de indruk dat het bij PSV voor een groot deel aan minachting voor de tegenstander ligt, waardoor onderschatting en nonchalance de kop opsteken.
En die week rust is nodig. Ajax moet midweeks tegen Feyenoord. Laat dat maar een zware wedstrijd zijn voor Ajax.En door, vol er op klappen. daarna een week rust.
Ben bang dat we Schouten en Veerman dan nog niet terug hebben. Maar passie en strijd maken veel goed zagen we vanavond.En die week rust is nodig. Ajax moet midweeks tegen Feyenoord. Laat dat maar een zware wedstrijd zijn voor Ajax.
Hopelijk is Schouten dan weer fit tegen Ajax.
En als ze dan toch gaan morsen woensdag 30 oktober is Ajax - Feyenoord onder leiding van Danny Makkelie. Dan wordt er ook gemorst. Laat ze maar gelijkspelen en allebei morsen.Deze speelronde ook Fc Utrecht - Feyenoord, interessant. En AZ krijgt GAE op bezoek nadat ze donderdagavond 21u nog in Engeland aan de bak moeten. Hoe dan ook, weer een weekend waarin er binnen de top 5 punten gemorst gaan worden.
De nummers 2 t/m 5 morsen maar een eind weg. Tot nu toe is dat 1 ronde niet gebeurt, maar dat was of die van FEY-AJA of AJA-UtR. Dus bij inhalen is daar alsnog sprake van puntverlies.En als ze dan toch gaan morsen woensdag 30 oktober is Ajax - Feyenoord onder leiding van Danny Makkelie. Dan wordt er ook gemorst. Laat ze maar gelijkspelen en allebei morsen.
Bosz gaf aan dat de blessure van Schouten meeviel.Ben bang dat we Schouten en Veerman dan nog niet terug hebben. Maar passie en strijd maken veel goed zagen we vanavond.
Bosz gaf aan dat hij geen arts was maar dacht dat het wel mee zou vallen. Ik ben er niet gerust op.Bosz gaf aan dat de blessure van Schouten meeviel.
Dat zegt mij niks meer inderdaad. Zeker niet omdat Bosz heel duidelijk probeert aan te geven dat hij de details ervan niet weet of wil vertellen.Bosz gaf aan dat hij geen arts was maar dacht dat het wel mee zou vallen. Ik ben er niet gerust op.
Anders klopt er iets niet, maakt de Telegraaf weer een hoop heisa en is het weer Defcon 1 in Eindhoven.Dat zegt mij niks meer inderdaad. Zeker niet omdat Bosz heel duidelijk probeert aan te geven dat hij de details ervan niet weet of wil vertellen.
Wat je dus wil zeggen is dat Utrecht de Champions League ingaatEn als ze dan toch gaan morsen woensdag 30 oktober is Ajax - Feyenoord onder leiding van Danny Makkelie. Dan wordt er ook gemorst. Laat ze maar gelijkspelen en allebei morsen.
Nee dat wil ik niet zeggen. Dat zal niet afhangen van een gelijkspel tussen Ajax en Feyenoord. FC Utrecht gaat nog veel punten verliezen. FC Utrecht houdt dit niet een heel seizoen vol.Wat je dus wil zeggen is dat Utrecht de Champions League ingaat![]()