PSV - PEC Zwolle | Zaterdag 16 oktober | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik lees net dat Romero wederom niet bij de selectie zit, met je raad het nooit, een lichte knie blessure.

Zo vervelend voor die kerel. Maar dit nieuws betekent iig voor mij dat het klaar is met Romero. Relatief weinig belasting gehad op zijn knie in vergelijking met andere spelers. En dan toch weer de knie die lastig doet. Heeft rotte knie(ën) en dat gaat helaas nooit meer beter worden.
 
Ik lees net dat Romero wederom niet bij de selectie zit, met je raad het nooit, een lichte knie blessure.

Zo vervelend voor die kerel. Maar dit nieuws betekent iig voor mij dat het klaar is met Romero. Relatief weinig belasting gehad op zijn knie in vergelijking met andere spelers. En dan toch weer de knie die lastig doet. Heeft rotte knie(ën) en dat gaat helaas nooit meer beter worden.
Je zou dan toch denken dat ze een onderzoek naar zijn knie kunnen doen of die uberhaupt het niveau nog aan kan? Hij had destijds een medische keuring bij Udinese vgm en die hadden er toen ook al geen vertrouwen in.
 
Ik lees net dat Romero wederom niet bij de selectie zit, met je raad het nooit, een lichte knie blessure.

Zo vervelend voor die kerel. Maar dit nieuws betekent iig voor mij dat het klaar is met Romero. Relatief weinig belasting gehad op zijn knie in vergelijking met andere spelers. En dan toch weer de knie die lastig doet. Heeft rotte knie(ën) en dat gaat helaas nooit meer beter worden.
Dit is wel zorgelijk ja. Jammer, ook voor m zelf.
 
Zo de focus kan weer op ons cluppie na die vervelende interlands. Morgen weer lekker op mijn stoeltje naar een leuke wedstrijd kijken en na de rust babbelen over Monaco en ajax( dan is het toch al beslist)
 
Heerenveen uit is voor Ajax een lastige, dus zou fijn zijn als die puntjes afsnoepen. Dan ff de Amsterdammers slopen in eigen huis en je hebt weer een gaatje. Who am I kidding, but a man can dream.
 
Heerenveen uit is voor Ajax een lastige, dus zou fijn zijn als die puntjes afsnoepen. Dan ff de Amsterdammers slopen in eigen huis en je hebt weer een gaatje. Who am I kidding, but a man can dream.
Heerenveen uit is in al die jaren alleen voor ons lastig gebleken en vrijwel nooit voor Ajax. Als Ajax gaat, dan willen ze allemaal leuk gaan meevoetballen en worden ze heel snel afgestraft.
 
Heerenveen uit is in al die jaren alleen voor ons lastig gebleken en vrijwel nooit voor Ajax. Als Ajax gaat, dan willen ze allemaal leuk gaan meevoetballen en worden ze heel snel afgestraft.

Inderdaad. Heerenveen voetbalt de 1e helft altijd fantastisch. Je denkt dat Heerenveen het Ajax in goals lastig gaat maken en in de 2e helft kom je van een koude kermis thuis en wordt het alsnog 0-3 0-4.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je zou dan toch denken dat ze een onderzoek naar zijn knie kunnen doen of die uberhaupt het niveau nog aan kan? Hij had destijds een medische keuring bij Udinese vgm en die hadden er toen ook al geen vertrouwen in.
Kan ook zijn dat hij de eerdere blessure (onbewust) wilde ontzien en dus teveel kracht op die knie heeft gezet. Of hij is te wild geweest in zijn opbouw, dat de staf heeft gezegd dat hij rustig aan moest doen en dat hij meteen vol uit ging. Niet noodzakelijk iets waar de medische staf iets aan kan doen/ zien.

Erg geruststellend is het niet in elk geval.
 
20211016 wedstrijd.png

Op papier lijkt t allemaal appeltje eitje maar zal wel weer taai worden 2-0 schat ik zo in. Wel zet ik in op de volgende 3 uitspraken voor de wedstrijdtopic-uitspraken-bingo:
1. Echt he, altijd die keepers die tegen PSV uitblinken
2. Zahavi kan nog geen bal vasthoude
3. Drommel, drommel, drommel.
 
FBwJclEXoAQrVpS


"Ondanks dat PEC maar één punt heeft verdiend, spelen ze erg goed. Ze hebben een goede spirit en zijn sterk aan de bal. We moeten dus op toplevel presteren."

"Bijna alle spelers zijn fit teruggekomen." Zowel Eran Zahavi als Ibrahim Sangaré speelde twee interlandwedstrijden. "Zahavi is gewend om veel te spelen. Voor hem is het geen probleem. Hij is erg gemotiveerd en is ook fit genoeg. Hetzelfde geldt voor Sangaré. Daarnaast speelde hij zijn laatste interlandwedstrijd afgelopen maandag. Hij heeft nog wat tijd gehad om uit te rusten."

Schmidt vertelde verder dat Cody Gakpo ondanks de kwetsuur die hij opliep bij Oranje gewoon aanwezig is. "Gakpo traint mee en is fit genoeg voor de wedstrijd. Ook Noni Madueke en Davy Pröpper kunnen het team weer versterken.”

link
 
Al vraag ik me af of Van Ginkel nog bij de sterkste opstelling hoort.

Ik wist dat iemand die opmerking ging maken. Ik kan het niet met je oneens zijn, maar hij is wel degene die het meest gespeeld heeft naast Sangare. Verder hebben Propper, Thomas en Guti nog niet aantoonbaar beter gespeeld op die positie over meerdere wedstrijden. Vooralsnog dus lood om oud ijzer wat dat betreft, dus zie ik het als de sterkste opstelling, tot iemand Van Ginkel voorbij gaat.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan