PSV - PEC Zwolle | Zaterdag 16 oktober | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wel typisch dat Schmidt spelers na 45 minuten wisselt terwijl ze topfit zijn en een speler die net terug is uit blessure volledige 90 minuten wilde laten voetballen zij het dat ie weer geblesseerd is geraakt. Het wordt tijd om zijn excelsheetjes vaarwel te zeggen en gewoon boerenverstand gaan gebruiken

Dat - en laten we er dan meteen de samenstelling van de selectie, veldbezetting, spelopvatting en vooral het voetballend vermogen bij betrekken
 
Laatst bewerkt:
Het goede nieuws is dat we maar met 1 doelpunt verliezen dus ons doelsaldo loopt niet veel schade op. Ander goed nieuws is dat we zo aardig zijn om Zwolle z'n punten te laten verdubbelen
 
Je hebt Götze, Gakpo en Madueke, maar niemand kan een deuk in de hekkensluiter schieten. Ik zou lachen als ik er niet zo diep verdrietig van zou worden. De eerste overwinning van PEC van het seizoen... juist.

Dit kan ook zomaar een herhaling van worden van 19/20. Het spel is minimaal even slecht.
 
Kunnen we nu eindelijk eens een keer ophouden met die clown Schmidt? Wat een prutser zeg. Niets van lijn of strategie te ontdekken. Altijd hetzelfde geklooi. Weg met die gast.
 
PSV - PEC Zwolle 0-1 na 75 minuten
69% Balbezit 31%
24 Doelpogingen 6
7 Schoten op doel 1

Willem II - PSV 1-2
33% Balbezit 67%
3 Doelpogingen 25
1 Schoten op doel 9

:rolleyes: :sick: :braak:

Het komt niet zo vaak voor. Het gebeurt je maar eens in de 100 wedstrijden. :maniac:
 
Probleem is toch vooral dat het belabberde voetbal vrij structureel is; ook tegen AZ en Go Ahead was het bedroevend, ondanks de drie punten. En dan hebben we Feyenoord, PEC en vrijwel het hele vorige seizoen … ik word er niet vrolijk van
 
Ongelooflijk.
Poppetjeswissel.
Bruma voor Madueke.
Vinicius voor Zahavi en een beetje Vertessen voor Ginkel.

Mijn hemel.
Handhaaf de verdedigende stellingen, Schmidt, dat is erg belangrijk! Vooral niet eens iets anders proberen. Gewoon Benfica-10-man kopiëren.

Brevet van onvermogen van deze coach, waarvan ik het geweldig vond toen hij aangesteld werd.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan