Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet het niet? Misschien een dronken fietser tegenaan gekomen? Merk je het ook bij lage snelheden?Waarom doet mijn spoiler het niet?
Haha, ik heb je niet gezien In het voorgaande bericht had ik (uiteraard) ook het antwoord gegeven, maar ik zie het niet terug.Ik weet het niet? Misschien een dronken fietser tegenaan gekomen? Merk je het ook bij lage snelheden?
Edit. Ook bij mij niet.Hahaha, enig idee hoeveel nationaliteiten Feyenoord in de selectie heeft? Het zijn er bizar veel.
Boscagli heeft de Franse nationaliteit.
Dank!
Die zie ik wel
Waarom doet mijn spoiler het niet?
Dom van me. De spoiler kan een titel bevatten. Dat vul je in op het scherm wanneer je de spoiler knop gebruikt. Vervolgens moet je de inhoud van de spoiler tussen de tags typen.Edit. Ook bij mij niet.
Test of die het doet bij mij. Ik zie niks verkeerds aan de code bij jou?
Ik zal de volgende keer hier eens aan terug denken. Ik heb gewoon het menuutje gevolgd en niet zelf de codes geplaatst.Dom van me. De spoiler kan een titel bevatten. Dat vul je in op het scherm wanneer je de spoiler knop gebruikt. Vervolgens moet je de inhoud van de spoiler tussen de tags typen.
Dus niet
[. SPOILER="21 volgens AD"][/ SPOILER]
maar
[. SPOILER="Volgens het AD"]21 nationaliteiten[/ SPOILER]
voor
21 nationaliteiten
Ik zal de volgende keer hier eens aan terug denken. Ik heb gewoon het menuutje gevolgd en niet zelf de codes geplaatst.
Vaak werkt het sowieso wel om hetgeen wat je wil tussen dit soort tags te zettenDom van me. De spoiler kan een titel bevatten. Dat vul je in op het scherm wanneer je de spoiler knop gebruikt. Vervolgens moet je de inhoud van de spoiler tussen de tags typen.
Dus niet
[. SPOILER="21 volgens AD"][/ SPOILER]
maar
[. SPOILER="Volgens het AD"]21 nationaliteiten[/ SPOILER]
voor
21 nationaliteiten
[`QUOTE]
[`CODE]
Hmmm ja, niet doorgehad dat het invulvak de titel betrof. DigibeetWijst het zichzelf wel
21? Lijkt mij stug, ff checkenHahaha, enig idee hoeveel nationaliteiten Feyenoord in de selectie heeft? Het zijn er bizar veel.
Volgens Mikos Gouka in de AD voetbalpodcast 21!
Bij ons scheelt wel dat Bakayoko, Dams (belgie) gewoon Nederlands praten. Dest is geboren in Nederland. Saibari praat Nederlands.21? Lijkt mij stug, ff checken
Herkomst volgens wiki: Nederland, Bulgarije, Duitsland, Uruguay, Spanje, Oostenrijk, Costa Rica, Zwitserland, Slowakije, Zuid Korea, Kroatië, Frankrijk, Japan, Brazilië, Argentinië, Mexico en Ghana. Dat zijn er 17
Dan nog de dubbele nationaliteiten:
Nederland / Algerije, Marokko / België en Algerije / Frankrijk levert nog 3 nieuwe landen op
Ik kom tot twintig
Bij ons
Argentinië, Nederland, Amerika, Brazilië, Frankrijk, Noorwegen, Burkina Faso, Marokko, België en Mexico. Dat zijn er 10. Maar waar bij ons de Amerikanen een kliekje kunnen vormen zal dat probleem niet spelen bij Feyenoord, zijn bijna allemaal uniek
Link? Geen idee waar je het over hebtLozano kunnen we voorlopig doorstrepen.
Lozano kunnen we voorlopig doorstrepen.
Link? Geen idee waar je het over hebt