PSV - NEC | Zaterdag 14 september | Eindstand: 2-0

Ik weet het niet? Misschien een dronken fietser tegenaan gekomen? Merk je het ook bij lage snelheden?
Haha, ik heb je niet gezien :maniac: In het voorgaande bericht had ik (uiteraard) ook het antwoord gegeven, maar ik zie het niet terug. :sad:

Boscagli heeft de Franse nationaliteit.

Snap ik.
Maar ik neem aan dat ie speelgerechtigd zou zijn voor Monaco als die voor Fifa/Uefa zouden kiezen.
Lijkt bij Frankrijk iig geen kansen te gaan krijgen.

Waarom doet mijn spoiler het niet?
Edit. Ook bij mij niet.

Test of die het doet bij mij. Ik zie niks verkeerds aan de code bij jou?
Dom van me. De spoiler kan een titel bevatten. Dat vul je in op het scherm wanneer je de spoiler knop gebruikt. Vervolgens moet je de inhoud van de spoiler tussen de tags typen.

Dus niet
[. SPOILER="21 volgens AD"][/ SPOILER]
maar
[. SPOILER="Volgens het AD"]21 nationaliteiten[/ SPOILER]

voor
21 nationaliteiten

Dom van me. De spoiler kan een titel bevatten. Dat vul je in op het scherm wanneer je de spoiler knop gebruikt. Vervolgens moet je de inhoud van de spoiler tussen de tags typen.

Dus niet
maar

voor
21 nationaliteiten
Ik zal de volgende keer hier eens aan terug denken. Ik heb gewoon het menuutje gevolgd en niet zelf de codes geplaatst.

Laatst bewerkt:

Dus niet
maar

voor
21 nationaliteiten
Vaak werkt het sowieso wel om hetgeen wat je wil tussen dit soort tags te zetten

[`SPOILER]
Code:
 [`CODE]

Hahaha, enig idee hoeveel nationaliteiten Feyenoord in de selectie heeft? Het zijn er bizar veel.

Volgens Mikos Gouka in de AD voetbalpodcast 21!
21? Lijkt mij stug, ff checken

Herkomst volgens wiki: Nederland, Bulgarije, Duitsland, Uruguay, Spanje, Oostenrijk, Costa Rica, Zwitserland, Slowakije, Zuid Korea, Kroatië, Frankrijk, Japan, Brazilië, Argentinië, Mexico en Ghana. Dat zijn er 17

Dan nog de dubbele nationaliteiten:
Nederland / Algerije, Marokko / België en Algerije / Frankrijk levert nog 3 nieuwe landen op

Ik kom tot twintig

Bij ons
Argentinië, Nederland, Amerika, Brazilië, Frankrijk, Noorwegen, Burkina Faso, Marokko, België en Mexico. Dat zijn er 10. Maar waar bij ons de Amerikanen een kliekje kunnen vormen zal dat probleem niet spelen bij Feyenoord, zijn bijna allemaal uniek

21? Lijkt mij stug, ff checken

Herkomst volgens wiki: Nederland, Bulgarije, Duitsland, Uruguay, Spanje, Oostenrijk, Costa Rica, Zwitserland, Slowakije, Zuid Korea, Kroatië, Frankrijk, Japan, Brazilië, Argentinië, Mexico en Ghana. Dat zijn er 17

Dan nog de dubbele nationaliteiten:
Nederland / Algerije, Marokko / België en Algerije / Frankrijk levert nog 3 nieuwe landen op

Ik kom tot twintig

Bij ons
Argentinië, Nederland, Amerika, Brazilië, Frankrijk, Noorwegen, Burkina Faso, Marokko, België en Mexico. Dat zijn er 10. Maar waar bij ons de Amerikanen een kliekje kunnen vormen zal dat probleem niet spelen bij Feyenoord, zijn bijna allemaal uniek
Bij ons scheelt wel dat Bakayoko, Dams (belgie) gewoon Nederlands praten. Dest is geboren in Nederland. Saibari praat Nederlands.
Onze Buitenlandssprekende spelers: Mauro jr (zou toch onderhand wel NL moeten kunnen), Boscagli, Pepi, Tillman, Nagalo, Lozano, Benitez, Ledezma en Oppegard.

Terug
Bovenaan Onderaan