PSV - NEC | Zaterdag 14 september | Eindstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
SiyPHEk.png

Vv6xwJa.png

Ook tegen NEC in het eigen Philips stadion moet het lukken om de 3 punten erbij te schrijven: eindstand 4-1 (Cilissen is vertrokken, dus wordt het iets eenvoudiger om het doel te vinden).

Ook tegen NEC in het eigen Philips stadion moet het lukken om de 3 punten erbij te schrijven: eindstand 4-1 (Cilissen is vertrokken, dus wordt het iets eenvoudiger om het doel te vinden).
Met in de verdediging 4 extra opties tov gister verwacht ik gewoon een 5-0, mits t geen warme dag is en het 's avonds nog drukkend warm is.

Met in de verdediging 4 extra opties tov gister verwacht ik gewoon een 5-0, mits t geen warme dag is en het 's avonds nog drukkend warm is.
Dan moeten die 4 extra opties wel voldoende op elkaar ingespeeld zijn, anders krijg je communicatiestoornissen in de achterhoede met volop kansen voor de tegenstander om te scoren.

Dan moeten die 4 extra opties wel voldoende op elkaar ingespeeld zijn, anders krijg je communicatiestoornissen in de achterhoede met volop kansen voor de tegenstander om te scoren.
volgens mij is er (bijna) niemand van de achterhoede opgeroepen voor een nationaal elftal. Kortom, tijd voor een 2e ronde vlottenbouw voor de teamspirit.

volgens mij is er (bijna) niemand van de achterhoede opgeroepen voor een nationaal elftal. Kortom, tijd voor een 2e ronde vlottenbouw voor de teamspirit.
Ook veelzeggend dat we bijna nooit verdedigers hoeven af te staan aan nationale elftallen de laatste jaren. ..

Ook veelzeggend dat we bijna nooit verdedigers hoeven af te staan aan nationale elftallen de laatste jaren. ..
Mwene, Teze, Dest zou normaal gesproken ook opgeroepen kunnen worden qua niveau wanneer fit. Moreno. Willems volgens mij ook. Rekik is ooit eens opgeroepen. Eh... voor de rest zou ik het niet weten. Magertjes inderdaad

Laatst bewerkt:

Monaco is niet aangesloten bij Fifa/Uefa, anders hadden we wel een recordinternational nu!
Flamingo zit bij Jong
Nagalo bij Burkina Faso.

Maar is al heel wat jaren magertjes ja.

Opgeroepen verdedigers spelen gevoelsmatig vaak in het buitenland
Ja, maar ook de Buitenlandse verdedigers van PSV...(Mauro, Ramalho, Boscagli, Schwaab, Isimat, Gerrit..(nu wel), Max (hooguit een paar wedstrijden), Baumgartl, Lato, Angelino))
Daarnaast: Viergever, Obispo, Teze( maar paar keer), Luckassen, van Aanholt)

Wel vaak opgeroepen: Behich, Sainsbury, Dest en Mwene(denk ik)) en Ricardo Rodriguez en Dumfries.

Maar de aanvallende spelers en middenvelders van PSV worden volgens mij veel vaker opgeroepen.

Ja, maar ook de Buitenlandse verdedigers van PSV...(Mauro, Ramalho, Boscagli, Schwaab, Isimat, Gerrit..(nu wel), Max (hooguit een paar wedstrijden), Baumgartl, Lato, Angelino))
Daarnaast: Viergever, Obispo, Teze( maar paar keer), Luckassen, van Aanholt)

Wel vaak opgeroepen: Behich, Sainsbury, Dest en Mwene(denk ik)) en Ricardo Rodriguez en Dumfries.

Maar de aanvallende spelers en middenvelders van PSV worden volgens mij veel vaker opgeroepen.
Ook logisch als je kijkt naar de nationaliteiten. Die worden opgeroepen komen dan echt voornamelijk uit de topcompetities.

Ook logisch als je kijkt naar de nationaliteiten. Die worden opgeroepen komen dan echt voornamelijk uit de topcompetities.
Zeker, maar het valt dus op dat wij in de verdediging geen internationals van zeg maar... een Slowakije, Denemarken, Ghana, Zwitserland of zo hebben. (Alleen Dest dan). En in de aanval een International van Mexico, USA, België en Nederland.. en een ex-international. Op het middenveld 2 internationals van Nederland, 1 van Marokko en 1 van USA.

Hahaha, enig idee hoeveel nationaliteiten Feyenoord in de selectie heeft? Het zijn er bizar veel.

Volgens Mikos Gouka in de AD voetbalpodcast 21!

Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan