Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ja, om de maand krijg je weer zo'n fijn tussendoortje.Oja, interlandweek. We zijn net 4 weken bezig, zitten er lekker in. Fantastisch..![]()
Met in de verdediging 4 extra opties tov gister verwacht ik gewoon een 5-0, mits t geen warme dag is en het 's avonds nog drukkend warm is.Ook tegen NEC in het eigen Philips stadion moet het lukken om de 3 punten erbij te schrijven: eindstand 4-1 (Cilissen is vertrokken, dus wordt het iets eenvoudiger om het doel te vinden).
Dan moeten die 4 extra opties wel voldoende op elkaar ingespeeld zijn, anders krijg je communicatiestoornissen in de achterhoede met volop kansen voor de tegenstander om te scoren.Met in de verdediging 4 extra opties tov gister verwacht ik gewoon een 5-0, mits t geen warme dag is en het 's avonds nog drukkend warm is.
volgens mij is er (bijna) niemand van de achterhoede opgeroepen voor een nationaal elftal. Kortom, tijd voor een 2e ronde vlottenbouw voor de teamspirit.Dan moeten die 4 extra opties wel voldoende op elkaar ingespeeld zijn, anders krijg je communicatiestoornissen in de achterhoede met volop kansen voor de tegenstander om te scoren.
Ook veelzeggend dat we bijna nooit verdedigers hoeven af te staan aan nationale elftallen de laatste jaren. ..volgens mij is er (bijna) niemand van de achterhoede opgeroepen voor een nationaal elftal. Kortom, tijd voor een 2e ronde vlottenbouw voor de teamspirit.
Mwene, Teze, Dest zou normaal gesproken ook opgeroepen kunnen worden qua niveau wanneer fit. Moreno. Willems volgens mij ook. Rekik is ooit eens opgeroepen. Eh... voor de rest zou ik het niet weten. Magertjes inderdaadOok veelzeggend dat we bijna nooit verdedigers hoeven af te staan aan nationale elftallen de laatste jaren. ..
Ook veelzeggend dat we bijna nooit verdedigers hoeven af te staan aan nationale elftallen de laatste jaren. ..
Nja, Dest natuurlijk wel.Monaco is niet aangesloten bij Fifa/Uefa, anders hadden we wel een recordinternational nu!
Flamingo zit bij Jong
Nagalo bij Burkina Faso.
Maar is al heel wat jaren magertjes ja.
Opgeroepen verdedigers spelen gevoelsmatig vaak in het buitenlandOok veelzeggend dat we bijna nooit verdedigers hoeven af te staan aan nationale elftallen de laatste jaren. ..
De verdedigers van PSV ook.Opgeroepen verdedigers spelen gevoelsmatig vaak in het buitenland
Ja, maar ook de Buitenlandse verdedigers van PSV...(Mauro, Ramalho, Boscagli, Schwaab, Isimat, Gerrit..(nu wel), Max (hooguit een paar wedstrijden), Baumgartl, Lato, Angelino))Opgeroepen verdedigers spelen gevoelsmatig vaak in het buitenland
Boscagli heeft de Franse nationaliteit.Monaco is niet aangesloten bij Fifa/Uefa, anders hadden we wel een recordinternational nu!
Flamingo zit bij Jong
Nagalo bij Burkina Faso.
Maar is al heel wat jaren magertjes ja.
Ook logisch als je kijkt naar de nationaliteiten. Die worden opgeroepen komen dan echt voornamelijk uit de topcompetities.Ja, maar ook de Buitenlandse verdedigers van PSV...(Mauro, Ramalho, Boscagli, Schwaab, Isimat, Gerrit..(nu wel), Max (hooguit een paar wedstrijden), Baumgartl, Lato, Angelino))
Daarnaast: Viergever, Obispo, Teze( maar paar keer), Luckassen, van Aanholt)
Wel vaak opgeroepen: Behich, Sainsbury, Dest en Mwene(denk ik)) en Ricardo Rodriguez en Dumfries.
Maar de aanvallende spelers en middenvelders van PSV worden volgens mij veel vaker opgeroepen.
Zeker, maar het valt dus op dat wij in de verdediging geen internationals van zeg maar... een Slowakije, Denemarken, Ghana, Zwitserland of zo hebben. (Alleen Dest dan). En in de aanval een International van Mexico, USA, België en Nederland.. en een ex-international. Op het middenveld 2 internationals van Nederland, 1 van Marokko en 1 van USA.Ook logisch als je kijkt naar de nationaliteiten. Die worden opgeroepen komen dan echt voornamelijk uit de topcompetities.
Hahaha, enig idee hoeveel nationaliteiten Feyenoord in de selectie heeft? Het zijn er bizar veel.Ook logisch als je kijkt naar de nationaliteiten. Die worden opgeroepen komen dan echt voornamelijk uit de topcompetities.