PSV in de (sociale) media

Eigenlijk past dit beter in het topic PSV niet in de media.

Bijzondere titel in dit artikel, aangezien PSV met geld ontving dan Feyenoord van de FIFA.

FIFA spekt kas Nederlandse clubs na WK: niet alleen Ajax en Feyenoord, maar ook VVV en Dordrecht profiteren
https://www.ad.nl/nederlands-voetba...aar-ook-vvv-en-dordrecht-profiteren~ab8a1362/
AD is dan wel een landelijke krant maar de hoofdredactie zetelt in Rotterdam dus zo gek is dan toch niet?
Wat dan wel jammer is dat de eindhovense redactie te lui is om te titel lichtjes te wijzigen.
 
Ik weet niet waar ik het moet plaatsen, maar als ik op onze site kijk en ik zie daar de kop: voorbereiding/PSV begint met jonge selectie aan her nieuwe seizoen. Kijk ik naar de bijgaande foto en zie daar onze jeugd, nl. de Jong en van Aanholt. Benieuwd hoe de rest van het rollatorelftal eruit ziet.
 

De jeugd mag even een spelletje doen terwijl de rest het nieuws van Xavi te horen krijgt

Wel grappig om te zien, haha
 
Interessant. Wie vat er samen?
1. Zowel Benitez als Drommel maken kans on eerste keepers te worden.
2. Onze verdediging is niet goed genoeg. (Beetje een open deur Rik)
3. Veerman is een optie op 6, vindt dat zelf ook een fijne positie.
4. Bosz geeft de jeugd een echte kans. Land en Nassoh vielen gisteren positief op.
5. Met het vertrek van Xavi moet het rendement opgevangen worden. Pepi kan een gedeelte op zich nemen. CdK is gecontact.
 
Ik zag net deze tweet voorbij komen van PSV.

Ronaldo wordt dankzij onderstaande kopbal tegen Sampdoria geroemd om hoe hoog hij kan springen.

Ronaldo.png

Maar hoe hoog zat Alex hier vergeleken met die bal? Alex' knieën zitten op hoofdhoogte van Gilberto Silva, die op de grond staat.

Alex_Arsenal.png

Als Alex die avond verdediger was geweest van Samporia, had Christiano zijn goal helemaal niet gemaakt gok ik :). Ronaldo's kopgoal 'the best header ever'? I don't think so :PSV:
 
Is er naast de gouden boy ook een peijs voor de mindere goden? Dus een zilveren boy, bronzen boy, tinnen boy en loden boy? Ik vermoed dat die van FR en Ajax bij tin of lood zitten, Hato misschien bij zilver.

Golden boy gaat Bellingham winnen?
Ik weet eigenlijk niet hoe het hier gaat, misschien zoals de ballon dor waar ze de lijst uiteindelijk inkorten tot een top 3 voor de uiteindelijke winnaar bekend wordr gemaakt.

Bellingham lijkt me ook het waarschijnlijkst. Zou leuk zijn als Xavi in de top 3 zou komen als dat er is. Bakayoko lijkt me daar geen kans op te maken.
 
Ik besef na het zien van dit filmpje dat ergens in mij voor altijd dat kind zit.
Wat zou het mooi zijn als het filmpje - geweldig om Coen Dillen weer te zien scoren - dit seizoen kan worden uitgebreid met beelden van onze 25e landstitel.:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan