PSV - Heracles Almelo | Zondag 6 maart | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Humtoezje

International
Dan zijn wij het niet eens. Andere kijk op voetbal. Lcv stapt in omdat hij een keuze moet maken en druk op de bal moet houden. De back ziet dat het fout gaat en moet eerder omschakelen om die zone te pakken. Dit is niet voor het eerst dat die linkerzone vrij te bespelen is. Maar goed... we staan voorlopig eerste...en dat telt.
Allebei gelijk.
Tactisch móét Max hoog staan, bijna linksbuiten, maar hij heeft ook het inzicht van een mol wat het lezen van mogelijke probleemsituaties betreft.
Het is ook geen LB, al helemaal niet in dit systeem.
Sangaré steunt die zone ook zelden, trouwens. Moet hij wel doen.

En dat op basis van het niet-zien van deze wedstrijd.

Mikasa

Internationale Legende
Kom op hè dit moet niet weer een wedstrijd worden met 14 kansen en 1 goal maar…
En wel dus…. Echt het grootste probleem van PSV.
Als Boscagli bij Armenteiros blijft, is er veel minder aan de hand.
Nou. Ze waren even compleet de weg kwijt in de verdediging. Alleen oog voor de bal en met z’n allen naar rechts.

Ik vond PSV zeer behoorlijk in de eerste helft, maar dat afmaken hè. Zouden ze daar op trainen? Tweede helft minder gespeeld. Domme tegengoal en ook weer veel kansen gemist.

• Leuk
Reactions: IPF

Penalty

Internationale Legende
68% Balbezit 32%
25 Doelpogingen 5
14 Schoten op doel 1

Dan is 3-1 erg karig, maar meer dan 3 punten kan je niet krijgen. :rolleyes:

Ex Libris

Routinier
Gelukkig werden er in de tweede 2 doelpunten gemaakt, en toch kregen we weer een totaal onnodig tegendoelpunt tegen. Afgezien van de paar minuten tussen de 2-1 en de 3-1 was het eindelijk eens geen billenknijpen. Dat lag eerlijk gezegd ook wel aan de onthutsende zwakheid van Heracles en niet aan de doeltreffendheid van PSV. Dan zou 5-0 of 6-0 een veel betere weergave zijn van het spelbeeld. Afgezien van Gakpo liet de voorhoede het vandaag weer eens afweten. Vinicius was wel iets beter (minder slecht eigenlijk) dan Zahavi, maar beide spelers zijn, naar mijn idee, niet echt PSV-materiaal.

Positief

Veerman
Guti
Gakpo

Negatief

Zahavi
Madueke
Max

Weltmeister

Bondscoach
Prima overwinning. Dominant PSV. Bij vlagen erg leuk om te zien. We missen een echte goede spits. Dan maak je het jezelf veel makkelijker en sta je in no time op 3-0.

znq

Routinier
Zijn reactie op het verhaal dat hij met z'n vriendin naar andere wedstrijden was gegaan vond ik grappig. Volgens mij is 't een fel gastje
Volgensmij waren er wel dingen gezegd dat het gek was dat hij naar 2 wedstrijden ging kijken. Ik vind het totaal niet gek zelfs. Beter dat die jongen lekker naar een voetbal wedstrijd kijkt dan dat hij iets anders doet?

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Volgensmij waren er wel dingen gezegd dat het gek was dat hij naar 2 wedstrijden ging kijken. Ik vind het totaal niet gek zelfs. Beter dat die jongen lekker naar een voetbal wedstrijd kijkt dan dat hij iets anders doet?
Het is ook geen commentaar op 'm. Bedoel alleen dat ik het leuk vind dat het niet zo'n standaard mediatraining-praatje is wat hij vertelt in interviews. Lekker zichzelf en durft te zeggen wat hij denkt

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan