Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Geen walk in het park, maar gezien het gegeven dat ze in 70 minuten tegen 10 van RKC slechts 1x het net wisten en wij thuisspelen is winst het minste dat we mogen verwachten.Tegen de Eagles wordt het wel lastiger dan tegen RKC of Almere...ik verwacht een moeizame winst, zeker als Oppegard en Ledezma weer in de achterhoede gaan starten. Eindstand: 2-1 ....Forza PSV...️
![]()
Ik wilde al zeggen: Eagles lijkt niet het Eagles van de afgelopen seizoenen.Geen walk in het park, maar gezien het gegeven dat ze in 70 minuten tegen 10 van RKC slechts 1x het net wisten en wij thuisspelen is winst het minste dat we mogen verwachten.
Maakt Ko er ook een?4-1
Mét Itakura: 5-0
Maakt Ko er ook een?
Ja, zo eentje als v. Bronckhorst deed op het EK 2008. Nadat hij een bal van de lijn haalt (en zo de 4-1 voorkomt) sprint hij met de daaropvolgende counter helemaal mee naar het vijandelijke strafschopgebied, alwaar hij een voorzet van Noa Lang snoeihard binnenkopt. Spontaan zal vanaf de tribunes gezongen worden: "Wij zijn niet bang, want Ko die is erbij!". Een droomdebuut voor onze nieuwe held centraal achterinMaakt Ko er ook een?
Ook leuk. Denk ik?Hmmm, familiereünie die middag.
Ligt eraan of de buitenechtelijke kinderen ook ineens opduiken.Ook leuk. Denk ik?
Zeker, zelfs bij de schoonfamilieOok leuk. Denk ik?
Ach we kunnen er maar 11 opstellen.
Krappe sokken, Johan nog niet terug.
Schreef iemand pas niet dat t goed zou zijn als Abed aan het 1e elftal mocht gaan ruiken? Traint nu mee met het 1e vanwege de afwezigheid van Johan (die Macabi zeker gaat halen)
Dan maken we er gewoon een back vanDe enige voetballer die wat liet zien tegen Telstar (inclusief Babadi en Land). Technisch gewoon een van de beste voetballers van de opleiding, alleen lukt het nog niet om het in doelpunten/assists om te zetten.