PSV - Fortuna Sittard | Zondag 20 maart | Eindstand 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bizar hoe onvoorspelbaar voetbal is. Op voorhand verwacht bijna iedereen dat Van Ginkel en Pröpper de belangrijkste middenvelders zouden zijn. Sangare waren veel twijfels over na vorig seizoen. Guti al helemaal afgeschreven.
Plus dat daardoor de bank te zwak zou zijn om te concurreren met Ajax.

Ik heb toen altijd beweerd dat spelers van PSV in te wisselen zijn voor spelers van Ajax en dat je dan geen verschil zou zien. Dat vind ik nog steeds, maar een half jaar geleden waren weinig PSV-fans het met me eens.

Ik vermoed dat het er nu meer zijn.

Overigens!
Overigens gaf ik altijd als voorbeeld, een psver naar ajax. Omgekeerd niet. Wie van Ajax wil je nou bij PSV zien?
Timber.
 
Sterke partij en fase van PSV. Merk je meteen door de afwezigheid van bepaalde personen in de wedstrijdchat. :D

Genieten, hopelijk trekken we dit door!!
Dit ja, laten we hopen dat we die dit seizoen dan niet meer zien, betekend dat het goed gaat tot t eind.
 
Only in Portugal they talk about that. I mean it would be crazy to pay 10-15 miljoen for a player who is not good enough to be a fix player of PSV.

That's official communication, and all the people I know well informed from inside the club just confirmed it (which believe me want him back).

Translating:

There is no "case" here. In 2023, he is a permanent PSV player. 26 games, 6 goals, 6 assists and considering he got there a little later. He's a player you'll be very useful to them, not being a star, far from it.
 
Only in Portugal they talk about that. I mean it would be crazy to pay 10-15 miljoen for a player who is not good enough to be a fix player of PSV.

Crazy?

- From the point of view of the clubs - Yes its crazy.
- From the point of view of the agents that will probably fill their pockets on it - Not crazy at all.
 
Toch wel kut zo interlandbreak. PSV zit in een fantastische flow, en dat wordt nu ff onderbroken. Mooie 5-0 winst tegen Fortuna. Toch blijft het wel zuur om te zien dat die kutclub boven ons, al 3 wedstrijden op rij erg laat de winnenden nog maken. Maar goed. Je kan er niks aan doen. Zelf je wedstrijden blijven winnen en blijven hopen.

Desalniettemin zijn het mooie tijden om als PSV'er te zijn. Een prijs hebben we al binnen, en we doen nog altijd mee op 3 fronten. Wie had dat gedacht half Maart? Ik niet eerlijk gezegd.

Hopelijk komt iedereen fit terug van hun interlandperiode en gaan we de echte strijd aan. Te beginnen uit bij Twente.
 
Toch wel kut zo interlandbreak. PSV zit in een fantastische flow, en dat wordt nu ff onderbroken. Mooie 5-0 winst tegen Fortuna. Toch blijft het wel zuur om te zien dat die kutclub boven ons, al 3 wedstrijden op rij erg laat de winnenden nog maken. Maar goed. Je kan er niks aan doen. Zelf je wedstrijden blijven winnen en blijven hopen.

Desalniettemin zijn het mooie tijden om als PSV'er te zijn. Een prijs hebben we al binnen, en we doen nog altijd mee op 3 fronten. Wie had dat gedacht half Maart? Ik niet eerlijk gezegd.

Hopelijk komt iedereen fit terug van hun interlandperiode en gaan we de echte strijd aan. Te beginnen uit bij Twente.
Zeker. Maar ook gemengde gevoelens. Psv zat in een drukke periode dan is wat rust ook wel prettig.

Zeker gezien we na de interlandperiode wellicht Gakpo, Mwene, Romero en Ramalho terug hebben. Dat is ook een flinke breedte versterking.
 
Zeker. Maar ook gemengde gevoelens. Psv zat in een drukke periode dan is wat rust ook wel prettig.

Zeker gezien we na de interlandperiode wellicht Gakpo, Mwene, Romero en Ramalho terug hebben. Dat is ook een flinke breedte versterking.
Hopelijk helpt de knvb nog een handje met het speelschema. Want was het niet op donderdag CoL en zondag finale van de beker?
Stel die beker maar uit tot na de competitie, zou ik zeggen.
 
Toch wel kut zo interlandbreak. PSV zit in een fantastische flow, en dat wordt nu ff onderbroken. Mooie 5-0 winst tegen Fortuna. Toch blijft het wel zuur om te zien dat die kutclub boven ons, al 3 wedstrijden op rij erg laat de winnenden nog maken. Maar goed. Je kan er niks aan doen. Zelf je wedstrijden blijven winnen en blijven hopen.

Desalniettemin zijn het mooie tijden om als PSV'er te zijn. Een prijs hebben we al binnen, en we doen nog altijd mee op 3 fronten. Wie had dat gedacht half Maart? Ik niet eerlijk gezegd.

Hopelijk komt iedereen fit terug van hun interlandperiode en gaan we de echte strijd aan. Te beginnen uit bij Twente.
Maar behalve het onderbreken onze flow, heb je ook de neerwaarste spiraal van ajax die onderbroken wordt. Tijd genoeg voor ajax om als team jezelf op te rapen..

We hebben de flow te laat.
 
Zeker. Maar ook gemengde gevoelens. Psv zat in een drukke periode dan is wat rust ook wel prettig.

Zeker gezien we na de interlandperiode wellicht Gakpo, Mwene, Romero en Ramalho terug hebben. Dat is ook een flinke breedte versterking.
Gezien de flow had ik liever doorgebald, maar dat zijn niet de minsten.
Alleen had ik Ajax liever zien doormodderen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan