PSV - Fortuna Sittard | Zaterdag 7 december | Eindstand 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
De laatste tijd is het ook erg slecht, je kan dan inderdaad wederom negatief doen als het een keer goed gaat, maar ik ben daar blij mee. Als er ooit een ommekeer moet komen moet je ergens beginnen.

Ik snap wat je zegt maar dit is voor mij geen graadmeter, Mark boft met deze wedstrijd op het programma!
 
Het is na de goal wel weer meteen een stuk minder geworden. Allemaal doelloos de bal rondtikken. Waarom toch??
 
Mag het 9 wedstrijden gefaald en tegen Fortuna is het appeltje eitje. Ik vergeet niet wat er allemaal is gepresteerd omdat we een wedstrijd 'goed' spelen tegen Fortuna

Dat staat toch los van het feit wat men nu presteert? PSV speelt nu gewoon lekker fel, en zit er kort op.
"Vorige week was het niks". Nee, dat klopt, maar daar hebben we het niet over. Net zo min als dat het een paar maanden geleden slecht was, of nog langer geleden goed.
 
Dat staat toch los van het feit wat men nu presteert? PSV speelt nu gewoon lekker fel, en zit er kort op.
"Vorige week was het niks". Nee, dat klopt, maar daar hebben we het niet over. Net zo min als dat het een paar maanden geleden slecht was, of nog langer geleden goed.

Ik vind dat je gauw tevreden bent, dit is het minste dat je mag verwachten een fel PSV lijkt me normaal
 
Dat staat toch los van het feit wat men nu presteert? PSV speelt nu gewoon lekker fel, en zit er kort op.
"Vorige week was het niks". Nee, dat klopt, maar daar hebben we het niet over. Net zo min als dat het een paar maanden geleden slecht was, of nog langer geleden goed.
Vorige week was de eerste helft ook gewoon goed.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan