PSV - Fortuna Sittard | Zaterdag 7 december | Eindstand 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik vind de roep van de supporters om Afellay wel super mooi, maar eigenlijk moet de coach er niets om geven. Middenveld met Thomas, Rosario en Ihattaren stond prima. Guti matig maar hem nu wisselen is wel erg hard.
 
Ik vind de roep van de supporters om Afellay wel super mooi, maar eigenlijk moet de coach er niets om geven. Middenveld met Thomas, Rosario en Ihattaren stond prima. Guti matig maar hem nu wisselen is wel erg hard.

Als ie om een foute pass alweer gewisseld moet worden, dan had Schwaab er al 4x vandaag uit gemoeten.
 
Ik vind de roep van de supporters om Afellay wel super mooi, maar eigenlijk moet de coach er niets om geven. Middenveld met Thomas, Rosario en Ihattaren stond prima. Guti matig maar hem nu wisselen is wel erg hard.
Ibi gaat komen voor Mo, Doan of Sadilek
 
Ik vind de roep van de supporters om Afellay wel super mooi, maar eigenlijk moet de coach er niets om geven. Middenveld met Thomas, Rosario en Ihattaren stond prima. Guti matig maar hem nu wisselen is wel erg hard.

Op een gegeven moment moet je aanvoerder een keertje binnen de lijnen komen. Laat het dan maar nu zijn, de wedstrijd is gespeeld.
 
Ik vind de roep van de supporters om Afellay wel super mooi, maar eigenlijk moet de coach er niets om geven. Middenveld met Thomas, Rosario en Ihattaren stond prima. Guti matig maar hem nu wisselen is wel erg hard.
Sadilek voor Afellay. Guti naar links back.
 
Met de inkomende aanvoerder vraag ik mij nog 1 ding af. Krijgt ie meteen de band van Dumfries..
 
Schwaab en Viergever erg zwak hoor, zelfs na de 4-0 niet de rust en kwaliteit om op te bouwen en de bal iig naar het juiste shirt toe te spelen. Onze kinderhandjes worden steeds kleiner...
 
Godallemachtig met die VAR mag er ondertussen wel een kwartier bij.
 
Schwaab en Viergever erg zwak hoor, zelfs na de 4-0 niet de rust en kwaliteit om op te bouwen en de bal iig naar het juiste shirt toe te spelen. Onze kinderhandjes worden steeds kleiner...

Het is fijn dat je tegen een matig Fortuna weer eens kans creëert. Achterin blijft het inderdaad armoe troef, geen duelkracht en geen voetbal.

Malen in vorm had nu overigens een hattrick gehad, het kan en moet nog beter.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan