Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig is het thuis.Nou Fortuna is momenteel flink hun best aan het doen om de eigen selectie uit te dunnen dmv blessures op dat Limburgse knollenveld van ze
Gezien het gekloot tegen de kleine teams dit seizoen neem ik aan dat er van onderschatten geen sprake isNiet onderschatten.
Aangezien dat keer op keer gebeurt neem ik aan dat ze daar geen lering uit getrokken hebben.Gezien het gekloot tegen de kleine teams dit seizoen neem ik aan dat er van onderschatten geen sprake is
Ik denk t niet. PSV lijkt weer op niveau gezien de laatste paar wedstrijden.Aangezien dat keer op keer gebeurt neem ik aan dat ze daar geen lering uit getrokken hebben.
Ik hoop dat je gelijk krijgt.Ik denk t niet. PSV lijkt weer op niveau gezien de laatste paar wedstrijden.
Ga je schamen man...straks zien de spelers jouw voorspelling en worden ze weer eens gemakzuchtig en verliezen we dure punten ...
Sorry, 0-4Ga je schamen man...straks zien de spelers jouw voorspelling en worden ze weer eens gemakzuchtig en verliezen we dure punten ...![]()
Heel goed. Niet jinxen hierSorry, 0-4
Wees niet zo egoïstisch dan en ben er vanaf nu nooit meer bijBen er niet bij dan wordt het meestal 5-0
We hoeven niet alles met 5-0 te winnen hè, 6-0 is ook prima![]()
Ik ben al tevreden met 1-0 , zolang we maar steeds de 3 punten binnen halen...net als Ajax dat dit seizoen op z'n "on-Ajax" doet.We hoeven niet alles met 5-0 te winnen hè, 6-0 is ook prima![]()