PSV - Fortuna Sittard | Zaterdag 21 oktober | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
yWL16ow.png

Nog 6 dagen, vorige seizoenen waren de wedstrijden naar interlands vaak nog erger dan de andere wedstrijden in mijn herinnering. We gaan het deze keer zien.

Nog 6 dagen, vorige seizoenen waren de wedstrijden naar interlands vaak nog erger dan de andere wedstrijden in mijn herinnering. We gaan het deze keer zien.
Na de vorige interlandbreak ging het anders prima: 4-0 tegen NEC. :giggle:

Fortuna heeft overigens best een goede ploeg, maar ze zijn wel erg wisselvallig. De laatste twee wedstrijden hebben ze dik verloren, maar tegen AZ waren ze de eerste helft gewoon de betere ploeg in Alkmaar. Nadat ze in blessuretijd op achterstand kwamen, gingen de kopjes wel hangen en werden ze de tweede helft weggespeeld. Niet onderschatten dus, maar in deze vorm mag dit zeker thuis geen probleem zijn voor PSV.

Op Oranje na heel saai die interland periode, het is erg stil.

Geef mij maar PSV, ik kan haast niet wachten op het duel tegen Fortuna

Ik herhaal hier gewoon wat ik tegen Sparta zei. Ook Fortuna moet in deze fase makkelijk te kloppen zijn. Hoewel ze sterk zijn begonnen en zowel Feyenoord als Ajax op een 0-0 hebben weten te houden spelen ze de laatste weken in ieder geval geen geweldig voetbal. In onze huidige vorm zie ik ons hier geen puntverlies oplopen.

Ik herhaal hier gewoon wat ik tegen Sparta zei. Ook Fortuna moet in deze fase makkelijk te kloppen zijn. Hoewel ze sterk zijn begonnen en zowel Feyenoord als Ajax op een 0-0 hebben weten te houden spelen ze de laatste weken in ieder geval geen geweldig voetbal. In onze huidige vorm zie ik ons hier geen puntverlies oplopen.
Zolang de spelers beseffen dat ze geen moment mogen verslappen, ook niet tegen deze ploeg die "geen geweldig voetbal " zou spelen is er niet veel aan de hand.
Want met 100 procent focus moet dit kunnen, al beginnen ook wij op de 0-0, waar Ajax en Feijenoord mee eindigden.
In die juiste stemming op naar de 27 uit 9.:)

Zolang de spelers beseffen dat ze geen moment mogen verslappen, ook niet tegen deze ploeg die "geen geweldig voetbal " zou spelen is er niet veel aan de hand.
Want met 100 procent focus moet dit kunnen, al beginnen ook wij op de 0-0, waar Ajax en Feijenoord mee eindigden.
In die juiste stemming op naar de 27 uit 9.:)
De laatste 3 wedstrijden van Fortuna zijn:
3-0 verlies tegen Go Ahead Eagles
4-0 verlies tegen AZ
0-3 verlies tegen FC Twente

Fortuna is niet echt in vorm. :rolleyes:

4-0 verlies tegen AZ

Vorm is een merkwaardig iets.
Kan zomaar komen - juist tegen een topper - of zomaar verdwijnen - juist door onderschatting of focus op een CL match.
Daarom herhaal ik;
winnen moet kunnen, MITS Fortuna door ons benaderd wordt als ware het Ajax of Feijenoord.
Dan zie ik ons zaterdagavond weer juichen om onze volgende stap richting 25e titel.;)

Vorm is een merkwaardig iets.
Kan zomaar komen - juist tegen een topper - of zomaar verdwijnen - juist door onderschatting of focus op een CL match.
Daarom herhaal ik;
winnen moet kunnen, MITS Fortuna door ons benaderd wordt als ware het Ajax of Feijenoord.
Dan zie ik ons zaterdagavond weer juichen om onze volgende stap richting 25e titel.;)

Precies dit. De (al dan niet bewuste) onderschatting van de 'kleintjes' heeft ons vorig seizoen de titel gekost. Het lijkt nu wat dat betreft beter te gaan, maar je moet inderdaad altijd voor elke tegenstander even scherp zijn.

Uiteraard moeten de spelers waakzaam zijn voor onderschatting. Dat wil echter niet zeggen dat je het vertrouwen mag uitspreken dat deze wedstrijd gewoon makkelijk te winnen moet zijn. Sterker nog bij een topclub hoort een winnaarsmentaliteit, niet die Cambuur uit altijd lastig vibe. Dat is juist wat ons de laatste jaren genekt heeft.

4-0 verlies tegen AZ

Tegen 3 van de momenteel beste ploegen, maar Fortuna zal niet met al te veel vertrouwen naar Eindhoven afreizen.

Uiteraard moeten de spelers waakzaam zijn voor onderschatting. Dat wil echter niet zeggen dat je het vertrouwen mag uitspreken dat deze wedstrijd gewoon makkelijk te winnen moet zijn. Sterker nog bij een topclub hoort een winnaarsmentaliteit, niet die Cambuur uit altijd lastig vibe. Dat is juist wat ons de laatste jaren genekt heeft.
Wie bedoel je met 'je'. Mensen van psv? Ik heb niet de illusie dat hoe supporters over de wedstrijd denken, enige invloed heeft over hoe het zal verlopen...

In onze huidige vorm zie ik psv tegen weinig tegenstanders puntverlies oplopen. Gewoon een lekkere uitslag neerzetten

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan