Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Na de vorige interlandbreak ging het anders prima: 4-0 tegen NEC.Nog 6 dagen, vorige seizoenen waren de wedstrijden naar interlands vaak nog erger dan de andere wedstrijden in mijn herinnering. We gaan het deze keer zien.
Helemaal eens. Ik kijk nooit uit naar de interlandbreaks. Weinig tot geen nieuws en vaak slechte wedstrijden. Geef mij maar de reguliere competities.Op Oranje na heel saai die interland periode, het is erg stil.
Geef mij maar PSV, ik kan haast niet wachten op het duel tegen Fortuna
Het is zo weekend. Dan kunnen we doorrrr met psvOp Oranje na heel saai die interland periode, het is erg stil.
Op Oranje na heel saai die interland periode, het is erg stil.
Alleen op ziggo, of niet?Ik moet zeggen dat de kwartfinales van het WK Rugby veel goedmaakten.
Ik heb het in elk geval op Ziggo gezien, weet niet of er nog andere (buitenlandse) zenders zijn die het ook uitzenden.Alleen op ziggo, of niet?
Zolang de spelers beseffen dat ze geen moment mogen verslappen, ook niet tegen deze ploeg die "geen geweldig voetbal " zou spelen is er niet veel aan de hand.Ik herhaal hier gewoon wat ik tegen Sparta zei. Ook Fortuna moet in deze fase makkelijk te kloppen zijn. Hoewel ze sterk zijn begonnen en zowel Feyenoord als Ajax op een 0-0 hebben weten te houden spelen ze de laatste weken in ieder geval geen geweldig voetbal. In onze huidige vorm zie ik ons hier geen puntverlies oplopen.
De laatste 3 wedstrijden van Fortuna zijn:Zolang de spelers beseffen dat ze geen moment mogen verslappen, ook niet tegen deze ploeg die "geen geweldig voetbal " zou spelen is er niet veel aan de hand.
Want met 100 procent focus moet dit kunnen, al beginnen ook wij op de 0-0, waar Ajax en Feijenoord mee eindigden.
In die juiste stemming op naar de 27 uit 9.
Vorm is een merkwaardig iets.De laatste 3 wedstrijden van Fortuna zijn:
3-0 verlies tegen Go Ahead Eagles
4-0 verlies tegen AZ
0-3 verlies tegen FC Twente
Fortuna is niet echt in vorm.
Vorm is een merkwaardig iets.
Kan zomaar komen - juist tegen een topper - of zomaar verdwijnen - juist door onderschatting of focus op een CL match.
Daarom herhaal ik;
winnen moet kunnen, MITS Fortuna door ons benaderd wordt als ware het Ajax of Feijenoord.
Dan zie ik ons zaterdagavond weer juichen om onze volgende stap richting 25e titel.
De laatste 3 wedstrijden van Fortuna zijn:
3-0 verlies tegen Go Ahead Eagles
4-0 verlies tegen AZ
0-3 verlies tegen FC Twente
Fortuna is niet echt in vorm.
Wie bedoel je met 'je'. Mensen van psv? Ik heb niet de illusie dat hoe supporters over de wedstrijd denken, enige invloed heeft over hoe het zal verlopen...Uiteraard moeten de spelers waakzaam zijn voor onderschatting. Dat wil echter niet zeggen dat je het vertrouwen mag uitspreken dat deze wedstrijd gewoon makkelijk te winnen moet zijn. Sterker nog bij een topclub hoort een winnaarsmentaliteit, niet die Cambuur uit altijd lastig vibe. Dat is juist wat ons de laatste jaren genekt heeft.
In onze huidige vorm zie ik psv tegen weinig tegenstanders puntverlies oplopen. Gewoon een lekkere uitslag neerzettenIk herhaal hier gewoon wat ik tegen Sparta zei. Ook Fortuna moet in deze fase makkelijk te kloppen zijn. Hoewel ze sterk zijn begonnen en zowel Feyenoord als Ajax op een 0-0 hebben weten te houden spelen ze de laatste weken in ieder geval geen geweldig voetbal. In onze huidige vorm zie ik ons hier geen puntverlies oplopen.
Helemaal mee eens daarom mag ik toch zeggen ik verwacht een makkelijke overwinning zonder dat dit van invloed is op onderschatting bij de spelersWie bedoel je met 'je'. Mensen van psv? Ik heb niet de illusie dat hoe supporters over de wedstrijd denken, enige invloed heeft over hoe het zal verlopen...