Hallo Louis!Ik vind het altijd zielig voor de keeper, die komt in geen enkel systeem voor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Louis!Ik vind het altijd zielig voor de keeper, die komt in geen enkel systeem voor.
Cruijff wilde er al een veldspeler neerzetten.Hallo Louis!
Die kende Drommel niet, anders had ie wel anders gesproken.Cruijff wilde er al een veldspeler neerzetten.
"De waarheid is nooit precies zoals je denkt dat hij zal zijn."Die kende Drommel niet, anders had ie wel anders gesproken.
Ja, helaas. Zou onze Lange Jan niet die twee goals op 7-7-74 hebben voorkomen?Cruijff wilde er al een veldspeler neerzetten.
Volgens mij speelde we vorig jaar tegen Feyenoord altijd met Schouten achterin. Werkte top. Veerman Saibari en Tillman er voor. Hoppa.Als Schouten centraal achterin gaat hebben we geen verdedigende middenvelders meer.
En Oppegard die over een week 22 is, een marktwaarde van 600k heeft is de enige linksback in de 1e belangrijke pot van het seizoen.
Toch jammer dat je zo moet starten
Schouten achterin werkt prima, het probleem is dat we geen enkele verdedigende middenvelder hebben om in te brengen als het nodig is.Volgens mij speelde we vorig jaar tegen Feyenoord altijd met Schouten achterin. Werkte top. Veerman Saibari en Tillman er voor. Hoppa.
Voor de JC schaal wil ik het nog wel vergeven, maar als we zo de competitie in gaan is dat een minpuntje voor Earnie. Dit scenario was heel realistisch, wetende dat als je Dest zou kopen je een speler kocht die hooguit in het laatste kwart van het seizoen nog meedoet en je enige redelijke vervanger (Mauro) veel blessures heeft gehad. Je hoort ook niks over een LB die aangetrokken zou worden. Ik hoop dan maar dat dit gewoon het goed intern houden van PSV is, maar we voor de competitie start een LB erbij hebben. En een CV. Dit kan echt niet namelijk.Als Schouten centraal achterin gaat hebben we geen verdedigende middenvelders meer.
En Oppegard die over een week 22 is, een marktwaarde van 600k heeft is de enige linksback in de 1e belangrijke pot van het seizoen.
Juist, geen paniek voetbalMwa, ik zit net het programma van augustus te bekijken. 3 relatief makkelijke wedstrijden die je met een linksback handicap wel gewoon moet winnen. Dus liever naar kwaliteit kijken ipv een vlugge aankoop en weer met een ball of behich aankomen
Als Schouten centraal achterin gaat hebben we geen verdedigende middenvelders meer.
Kijk de voorgaande edities van de jc schaal maar terug. Geen enkele van de teams die die wedstrijden gespeeld hebben hadden hun selectie compleet op orde. Vorig seizoen waren wij toen ook nog niet compleet.Mwa, ik zit net het programma van augustus te bekijken. 3 relatief makkelijke wedstrijden die je met een linksback handicap wel gewoon moet winnen. Dus liever naar kwaliteit kijken ipv een vlugge aankoop en weer met een ball of behich aankomen
Mogelijkheid om de 1e tik uit te delen. Vooralsnog hebben wij 67% van onze fruitschaalwedstrijden gewonnen, ajax iets minder dan 50% en feyenoord ongeveer 36%. Dat we maar verder uitlopenBelangrijk is de pot niet, wel een goeie graadmeter.
Mogelijkheid om de 1e tik uit te delen. Vooralsnog hebben wij 67% van onze fruitschaalwedstrijden gewonnen, ajax iets minder dan 50% en feyenoord ongeveer 36%. Dat we maar verder uitlopen
Beetje respect heMogelijkheid om de 1e tik uit te delen. Vooralsnog hebben wij 67% van onze Johan Cruijfschaal wedstrijden gewonnen, ajax iets minder dan 50% en feyenoord ongeveer 36%. Dat we maar verder uitlopen
prijs heet pas zo sinds 1996, toen hadden we er al 3. Technisch gezien hebben we slechts 11 Cruyffschalen gewonnenBeetje respect he![]()
Welke overige clubs hebben schalen gewonnen? Twente, AZ, PEC?Bekijk bijlage 6892
Wel grappig om te zien dat wij deze prijs vaker gepakt hebben dan Ajax en Feyenoord tezamen. Om dat zo te houden moeten we zondag gewoon winnen, en dat gaan we ook gewoon doen.
p.s. 1 andere clubs hebben max 2 schalen, voor leesbaarheid hier uitgelaten
p.s. 2 1e fruitschaal werd in 1949 gescpeeld, 2e in 1991, aangezien de top drie die prijs niet pakte (dat deed SVV) ben ik begonnen bij 1991.
2x TwenteWelke overige clubs hebben schalen gewonnen? Twente, AZ, PEC?