PSV - Feyenoord | Zondag 19 september | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Veteranus Quietus
KBcBB6h.jpg

34542_fullimage_philipsstadion980x653_620x413.jpg

Informatie.

Klik hier voor eerdere uitslagen van dit seizoen.​

Eerdere duels​

PSV - Feyenoord1 - 1
Eredivisie, 14 maart 2021
PSV - Feyenoord1 - 1
Eredivisie, 01 maart 2020
PSV - Feyenoord1 - 1
Eredivisie, 24 februari 2019
PSV - Feyenoord0 - 0
Johan Cruijff Schaal, 04 augustus 2018
PSV - Feyenoord1 - 0
Eredivisie, 17 september 2017

Laatst bewerkt:
Wordt wederom weer een zware en lastige pot. Feyenoord ligt ons nooit. Zelfs tegen 10 man waren we zelfs een 2e helft dramatisch.
Feyenoord speelt morgen en wij donderdagavond dus ze hebben nog iets meer rust.
Verwacht een benauwde zege, maar het kan ook zo 1-1 worden.

Als ze de EL avond ongeschonden en niet getraumatiseerd doorkomen, word feyenoord een makkie
Of ze verliezen en gaan op zoek naar revanche.

Jammer dat het niet eerst de uitwedstrijd is trouwens. Fey uit moet je als PSV zijnde helaas alle voordeeltjes pakken die te pakken zijn, en een halfvolle Kuip is voor PSV beter dan een volle, en Feyenoord is nog niet helemaal op elkaar ingespeeld nu. Zal nog met pieken en dalen gaan, terwijl PSV al een langer traject achter de rug heeft en dus verder zou moeten zijn wat dat betreft. Anderzijds zag ik van een beter ingespeeld team ook niks tegen een uitgekleed AZ, ook al wonnen ze daar met 3-0.

Het is gewoon weer tijd voor een zege na al die gelijke spelen van de afgelopen jaren, ik denk 3-1.

Sporting Lissabon. Afgelopen weekend tegen Porto (12 gele kaarten, dus intens was het) gisteren afgedroogd tegen Ajax. Zo zie je maar weer eens dat twee topwedstrijden in 1 week ook voor hen teveel van het goede is.
Dan ook nog eens het nadeel van donderdag-zondag.

Verwacht, alleen om die twee factoren, geen goed resultaat tegen Feyenoord.

Sporting Lissabon. Afgelopen weekend tegen Porto (12 gele kaarten, dus intens was het) gisteren afgedroogd tegen Ajax. Zo zie je maar weer eens dat twee topwedstrijden in 1 week ook voor hen teveel van het goede is.
Dan ook nog eens het nadeel van donderdag-zondag.

Verwacht, alleen om die twee factoren, geen goed resultaat tegen Feyenoord.

Krijg je Makkelie er nog bij ook. Nee die was goed dinsdag :FP:

Eigenlijk heeft PSV bijna op elke plek een betere speler lopen maar toch schijnt dat tegen Feyenoord nooit uit te maken. De laatste paar jaar maakt het niet in welke vorm ze steken, we hebben het gewoon altijd lastig tegen ze. Hoop alleen dat Slot ze naar voren laat spelen zodat ze veel ruimte moeten laten waar wij dodelijk in kunnen zijn.

Tijd om eens lekker te winnen van Feyenoord. We zijn altijd beter maar heel zelden winnen we; heel irritante wedstrijden. Maar wij zijn nu toch wel een stuk verder dan Feyenoord, zeker thuis met publiek verwacht ik dat we gaan winnen! En Feyenoord speelde altijd afbraakvoetbal waar wij lastig doorheen kwamen; nu spelen ze verder vooruit dus dat past ons stukken beter verwacht ik. Zal vast dezelfde opstelling zijn als gisteren. Zin in!

Tijd om eens lekker te winnen van Feyenoord. We zijn altijd beter maar heel zelden winnen we; heel irritante wedstrijden. Maar wij zijn nu toch wel een stuk verder dan Feyenoord, zeker thuis met publiek verwacht ik dat we gaan winnen! En Feyenoord speelde altijd afbraakvoetbal waar wij lastig doorheen kwamen; nu spelen ze verder vooruit dus dat past ons stukken beter verwacht ik. Zal vast dezelfde opstelling zijn als gisteren. Zin in!
Inderdaad... Ooit waren thuiswedstrijden tegen Feyenoord 3 punten (De Kuip is een geheel ander verhaal), maar zo zeker is dat allemaal niet meer.

Toch kan ik me eigenlijk geen universum voorstellen waarin we dit niet gaan winnen.

Dit gaat een lastige pot worden. De breedte van de Feyenoord selectie is niet gigantisch, maar de basis is echt niet slecht. Sterk centraal duo met Senesi - Trauner en de beste Eredivisie keeper + eerste keeper van Oranje staat op doel. Verkeren even niet in grootse vorm momenteel, maar dit kan zomaar weer een teleurstelling worden als we zo beginnen als tegen Sociedad. Meteen vastzetten en de druk opvoeren. Die Til knalt er anders met zijn eerste kans eentje in, daar kun je vergif op innemen.

Dit gaat een lastige pot worden. De breedte van de Feyenoord selectie is niet gigantisch, maar de basis is echt niet slecht. Sterk centraal duo met Senesi - Trauner en de beste Eredivisie keeper + eerste keeper van Oranje staat op doel. Verkeren even niet in grootse vorm momenteel, maar dit kan zomaar weer een teleurstelling worden als we zo beginnen als tegen Sociedad. Meteen vastzetten en de druk opvoeren. Die Til knalt er anders met zijn eerste kans eentje in, daar kun je vergif op innemen.
Ben het met je eens dat het een lastige pot KAN worden, maar wat vond jij precies slecht aan de start gisteren tegen Sociedad? Ik zeg 3-1 en wat mij betreft krijgt Teze nu de voorkeur op rechts, al speelde Mwene niet eens heel slecht.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan