PSV - Feyenoord | Zondag 1 maart | Eindstand: 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
En ja hoor, ze reageren weer op de verkeerde manier. leg die agressie nou eens in je spel, ipv kaarten uit te lokken,
 
Eigen schuld maar ik dacht zeg het een keer niet maar als je met Hendrix en Rosario speelt wordt het nooit wat

Dumfries mist de bal volledig, Unnerstall heeft hem niet maar dit is de schuld van Rosario en Hendrix. Tuurlijk joh.
Het is wachten totdat het eerste coronageval in Eindhoven is gesignaleerd, kun je ze daar ook de schuld van geven.
 
Ach, ik maak me meer druk om het slappe spel van PSV. Voetballen kan ook niet zonder middenvelders.. die van ons lopen steeds tussen de cv’s
 
We lopen met zn allen Mo zo op te hemelen, maar wat heeft hij tot nu toe laten zien vandaag in bijna driekwartier...?? En zeggen dat hij nog zo jong is, vind ik geen excuus.....je staat niet voor niets in de basis bij een Topclub tijdens een topper lijkt mij....anders moet je plaatsnemen op de bank...
 
Gakpo, Rosario, Lammers, Viergever, Schwaab, unerstall

Werk aan de winkel voor JdJ voor de komende transferperiode

en dat zijn dan nog basisspelers vandaag
 
Gakpo, Rosario, Lammers, Viergever, Schwaab, unerstall

Werk aan de winkel voor JdJ

en dat zijn dan nog basisspelers
Laten we hopen dat JdJ daar niks mee te maken krijgt. Door hem zitten we nu in deze ellende
 
Schwaab (ballerje breed) heeft slecht 2 ballen over 30-35 meter naar voren gespeeld...:zien:
Geef Baumi maar weer eens een kans.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan