Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Briljant, goed dat je het zegtWinnen!
Daar lijkt het wel op. Ging van het veld af met een hamstringblessure.Mogelijk zonder Stengs begrijp ik zo?
Thuiswedstrijd. Plus tegen Feyenoord. Lijkt me welWinnen!
Man van glasMogelijk zonder Stengs begrijp ik zo?
Carglass bellen?Man van glas
Eerst maar eens zien of die Mexicaan dan niet al bij AC speelt.Nou, Feyenoord zal in Eindhoven dan wel net zo gaan spelen als gisteren. Dat gaat niet meevallen, als ze voorin zo efficiënt blijven.
Wedstrijd op zich, bal is rond, Stengs is er vermoedelijk niet bijNou, Feyenoord zal in Eindhoven dan wel net zo gaan spelen als gisteren. Dat gaat niet meevallen, als ze voorin zo efficiënt blijven.
Gewaagde uitspraak, ik ga hier over nadenken en kom er later op terug.Nou, wij moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen…om de beker te winnen.
110 procent brengen lukt niet iedere wedstrijd. Als wij net zo spelen als tegen Rode Ster (zonder rood te pakken) winnen we dezeNou, Feyenoord zal in Eindhoven dan wel net zo gaan spelen als gisteren. Dat gaat niet meevallen, als ze voorin zo efficiënt blijven.
Nou, Feyenoord zal in Eindhoven dan wel net zo gaan spelen als gisteren. Dat gaat niet meevallen, als ze voorin zo efficiënt blijven.
Carglass vervangt dus mij bestCarglass bellen?
Ik dacht dat ze dat met een soort wax deden. Kleine scheurtjes repareren. Dan wordt ie de man van waxCarglass vervangt dus mij best
Een Epoxy mengselIk dacht dat ze dat met een soort wax deden. Kleine scheurtjes repareren. Dan wordt ie de man van wax
De man van Epoxy?Een Epoxy mengsel![]()
Dat is korfbaljack alDe man van Epoxy?