PSV - FC Twente | Zaterdag 6 februari | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Die spits van ze is er toch niet bij? Blijkt dat ze ineens minder scoren nu..
Tja, ze hebben welgeteld 2x op de goal weten te schieten, poe poe. En ja, het kan beter, ons begin was niet goed, passing was bij een aantal de gehele wedstrijd onder de maat. Maar stellen dat Twente bovenliggend was is en blijft wat mij betreft ridicuul.
 
Tja, ze hebben welgeteld 2x op de goal weten te schieten, poe poe. En ja, het kan beter, ons begin was niet goed, passing was bij een aantal de gehele wedstrijd onder de maat. Maar stellen dat Twente bovenliggend was is en blijft wat mij betreft ridicuul.
Narsingh had even een opleving.. maar die duurde niet zo heel lang..
 
Kwamen gevaarlijk door en verprutste het professioneel. Bijvoorbeeld balverlies Mauro en een 3 tegen 2 situatie waar ook Teze eenvoudig wordt uitgekapt had gewoon 0-1 geworden bij een betere tegenstander.
Als je wil dat het team wat je support 0 fouten maakt in een wedstrijd, dat de tegenstander niets in te brengen heeft en dat je team altijd alles perfect doet, dan moet je FIFA gaan spelen op de Playstation.
 
Als je wil dat het team wat je support 0 fouten maakt in een wedstrijd, dat de tegenstander niets in te brengen heeft en dat je team altijd alles perfect doet, dan moet je FIFA gaan spelen op de Playstation.
Dan zou ik nog voor een TAS gaan
 
Zit even de samenvatting te kijken. Toch een versnelling bij de oude Zahavi toen Malen scoorde. Ook de aanname bij de volgende grote kans was erg goed maar het schot weer niet. Volgens mij moet hij wat meer zelfvertrouwen en rust krijgen bij zijn acties dan volgen er wat meer goals denk ik
En wat minder gefrustreerd over het veld lopen. Bij elke gemiste kans kijkt hij zo altijd woest en verwilderd, zo van "wat overkomt mij nou!?"
Stellen dat de 1e 25 minuten voor Twente waren is gewoon ridicuul, ja de 1e 25 minuten deden ze mee, maar bovenliggend waren ze echt niet.
Ik vond Twente in het eerste half uur wel de bovenliggende partij. Dus ja, dan is mijn mening maar ridicuul *shrugs*
 
En wat minder gefrustreerd over het veld lopen. Bij elke gemiste kans kijkt hij zo altijd woest en verwilderd, zo van "wat overkomt mij nou!?"

Ik vond Twente in het eerste half uur wel de bovenliggende partij. Dus ja, dan is mijn mening maar ridicuul *shrugs*

Het is wel echt een mannetje natuurlijk, of dat straalt hij uit. Beetje Ronaldo achtig. Die loopt er ook altijd zo verongelijkt bij als het niet loopt, met gebaren en maniertjes.
 
Als je wil dat het team wat je support 0 fouten maakt in een wedstrijd, dat de tegenstander niets in te brengen heeft en dat je team altijd alles perfect doet, dan moet je FIFA gaan spelen op de Playstation.
Tuurlijk gaat het niet altijd perfect echter het eerste halfuur was gewoon erg matig. Ajax en Olympiakos weten wel raad met foute inspeel pass of breedte balletje. Blij dat jullie tevreden zijn tot over een paar weken maken we de balans weer even op.
 
En wat minder gefrustreerd over het veld lopen. Bij elke gemiste kans kijkt hij zo altijd woest en verwilderd, zo van "wat overkomt mij nou!?"

Ik vond Twente in het eerste half uur wel de bovenliggende partij. Dus ja, dan is mijn mening maar ridicuul *shrugs*
Van minuut 15 tot 30 (ruim genomen) was Twente dreigender. daarvoor was t gelijk opgaand zonder dreigend te zijn, daarna was t slechts PSV wat dreigde.
 
Laatst bewerkt:
We moeten natuurlijk niet euforisch gaan lopen doen, het was nog niet helemaal het niveau wat me moeten behalen.
Echter, zie ik eindelijk weer eens vooruitgang op een paar zaken:
  • Efficiëntie. Er kwam dagen geleden al een lijst van statistieken van januari, waarin we wat betreft expected goals gewoon hoog stonden, alleen goals dus niet. Nu kwamen de goals er eindelijk wel, en misschien ben ik te positief, maar ik verwacht dat dit een boost gat geven.
  • Het gebruikelijke terugzakken was deze keer afwezig. De 2de helft gingen ze gewoon verder met waarmee ze bezig waren. Dat dan die 3e goal snel komt, gaf ze denk ik ook een enorme boost.
  • De grootste kans van de tegenpartij was niet eens door een fout van het team, maar door uitglijden van Dumfries. Dat kan weleens gebeuren, en daar kan ik beter mee leven.
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk gaat het niet altijd perfect echter het eerste halfuur was gewoon erg matig. Ajax en Olympiakos weten wel raad met foute inspeel pass of breedte balletje. Blij dat jullie tevreden zijn tot over een paar weken maken we de balans weer even op.

Dat klopt ja, echter kun je ook niet van PSV verwachten dat het 90 minuten lang heel goed gaat. De selectie komt van ver en zat in een heel diep dal (begon na dat goede half jaar onder Van Bommel). Persoonlijk vergelijk ik het spel van PSV altijd met hoe het in de periode ervoor gaat. Zit er groei in en zijn er aanknopingspunten? Dan is het goed. Blijven ze stil staan of wordt het spel slechter? Dan gaan alarmbellen rinkelen.

Er wordt vaak heel makkelijk gedacht in de zin van 'Loopt het niet? Andere trainer'. Zo werkt het (helaas) niet helemaal. PSV is bezig met een proces en er blijft vooruitgang in zitten vind ik.

Speelt het hele jaar al niet best. Snel verkopen.
Dumfries mag van mij ook wel vertrekken. Niet omdat hij nu wat minder speelt, maar meer omdat ik dat type speler een blok aan het been vind. Jongen met een geweldige werkethiek, en daar zal hij ook altijd de credits voor blijven krijgen. Maar aan de bal is hij gewoon ondermaats, en bij een back bij PSV wil je daar toch wel wat meer techniek zien.
 
Ik vond Twente in het eerste half uur wel de bovenliggende partij. Dus ja, dan is mijn mening maar ridicuul *shrugs*
Bovenliggend, mwah. Ze werden er in ieder geval niet gevaarlijk mee. Optisch overwicht. PSV verspeelde in die fase op 1x na wel heel snel de bal inderdaad.
 
We moeten natuurlijk niet euforisch gaan lopen doen, het was nog niet helemaal het niveau wat me moeten behalen.
Echter, zie ik eindelijk weer eens vooruitgang op een paar zaken:
  • Efficiëntie. Er kwam dagen geleden al een lijst van statistieken van januari, waarin we wat betreft expected goals gewoon hoog stonden, alleen goals dus niet. Nu kwamen de goals er eindelijk wel, en misschien ben ik te positief, maar ik verwacht dat dit een boost gat geven.
  • Het gebruikelijke terugzakken was deze keer afwezig. De 2de helft gingen ze gewoon verder met waarmee ze bezig waren. Dat dan die 3e goal snel komt, gaf ze denk ik ook een enorme boost.
  • De grootste kans van de tegenpartij was niet eens door een fout van de team, maar door uitglijden van Dumfries. Dat kan weleens gebeuren, en daar kan ik beter mee leven.
Jij werd zo angstig van die lange zinnen van mij dat je maar besloot te reageren in ppt-format?

Lekker to the point, wel.
 
Dat klopt ja, echter kun je ook niet van PSV verwachten dat het 90 minuten lang heel goed gaat. De selectie komt van ver en zat in een heel diep dal (begon na dat goede half jaar onder Van Bommel). Persoonlijk vergelijk ik het spel van PSV altijd met hoe het in de periode ervoor gaat. Zit er groei in en zijn er aanknopingspunten? Dan is het goed. Blijven ze stil staan of wordt het spel slechter? Dan gaan alarmbellen rinkelen.

Er wordt vaak heel makkelijk gedacht in de zin van 'Loopt het niet? Andere trainer'. Zo werkt het (helaas) niet helemaal. PSV is bezig met een proces en er blijft vooruitgang in zitten vind ik.


Dumfries mag van mij ook wel vertrekken. Niet omdat hij nu wat minder speelt, maar meer omdat ik dat type speler een blok aan het been vind. Jongen met een geweldige werkethiek, en daar zal hij ook altijd de credits voor blijven krijgen. Maar aan de bal is hij gewoon ondermaats, en bij een back bij PSV wil je daar toch wel wat meer techniek zien.
Vind het wel erg vergezocht en ook een beetje makkelijk om nog steeds over de tijd onder MvB te praten en dat ook nog eens als een van de oorzaken zien dat het team de afgelopen 4 maanden zoveel punten heeft laten liggen... En alle andere clubs hebben ook met Corona gevallen en blessures te maken (gehad). Als zij blijven herhalen dat ze problemen hebben gehad met dit of dat, dan vinden we het heel snel zoeken naar excuses maar voor ons zelf blijven we dat al 7 maanden roepen.
En voor de rest zijn wij geen AZ of Feyenoord om te parten over “ processen waar we mee bezig zijn”. Ajax en PSV kennen in hun vocabulaire geen “ opbouw jaar” of “ processen” om hun verliespunten te kunnen verklaren. Ze moeten ieder jaar kampioen worden en zo niet hebben ze gefaald.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan