PSV - FC Twente | Vrijdag 6 december | Eindstand 6-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
8DL0ImU.png

uaJQzQy.png

Speel als Union en PSV wint het dik.
Goh, wat was Twente vandeweek slecht. Het ging ze allemaal veel te snel. Je zag bv Steijn en Regeer daardoor door het ijs zakken.

Unnerstal ging na een half uur om niets zitten, zodat Oosting de kernspelers kon instrueren en daarna veranderde er…helemaal niets.

PSV moet dit rechtsom of linksom winnen.

Thuis moet er sowieso gewonnen, van wie dan ook. Maar van dit Fc Twente toch des te meer.

Oogt wat minder stabiel dan vorig jaar. Maargoed, toen was t met de hakken over de sloot (de 1 op 1 van Van Bergen vs Benitez staat me nog scherp op t netvlies) in de allerlaatste minuut 1-0 (Pepi! Na een megamispeer van Lozano).
Dus kat in t bakkie is t op voorhand niet, natuurlijk.
Steijn niet aan de bal laten rond en in de 16 en je bent al een heel eind.

Unnerstal zal gemotiveerd zijn om uit te blinken…
Hopelijk hebben ze bij PSV het vizier scherp staan. Twente is absoluut niet het team van de afgelopen seizoenen (beetje het AZ verhaal), winnen dus.
Die is al zolang weg. Die ziet PSV toch niet meer als club van daar moet ik speciaal tegen presteren?

Dit moet gewoon een overwinning worden. Veerman is terug. Lozano en Mauro beschikbaar. Geen excuus in een thuiswedstrijd..

Unnerstal zal gemotiveerd zijn om uit te blinken…
Hopelijk hebben ze bij PSV het vizier scherp staan. Twente is absoluut niet het team van de afgelopen seizoenen (beetje het AZ verhaal), winnen dus.
Ja, vrijdag winnen al zal dat niet makkelijk zijn en dan zondag zien dat AZ een of drie punten rijker wordt.
Kan een leuk weekend worden.

Karsdorp is er ook weer bij. Trainde Schouten ook weer mee met de groep gisteren? Dat heb ik even gemist.
Volgens mij trainde hij sowieso al mee met de groep, maar was hij nog niet inzetbaar.

Edit: Rik Elfrink zei gisteren: Hij kan weer bij de selectie zitten als de medische staf, hijzelf en Bosz groen licht geven.

Volgens mij trainde hij sowieso al mee met de groep, maar was hij nog niet inzetbaar.

Edit: Rik Elfrink zei gisteren: Hij kan weer bij de selectie zitten als de medische staf, hijzelf en Bosz groen licht geven.
Ik las elders dat het onwaarschijnlijk is dat die twee binnenkort al in de basis verschijnen, vanwege het intense spel van Boszbal. Maar fijn om weer de volledige bank ter beschikking te hebben, want laatst zaten er ook maar 5 mensen op de bank.

Mooi. In ieder geval weer langzamerhand 2 belangrijke spelers terug? Is er ook iets bekend over Dest?

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan