Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Die is al zolang weg. Die ziet PSV toch niet meer als club van daar moet ik speciaal tegen presteren?Unnerstal zal gemotiveerd zijn om uit te blinken…
Hopelijk hebben ze bij PSV het vizier scherp staan. Twente is absoluut niet het team van de afgelopen seizoenen (beetje het AZ verhaal), winnen dus.
Yups, net nu er hier eentje zijn laatste afzwemmen heeft alvorens die op waterpolo gaat. Maar van hem mag ik op de tribune wel gewoon de wedstrijd volgens op de telefoon.Vrijdagavond![]()
WaterpoloYups, net nu er hier eentje zijn laatste afzwemmen heeft alvorens die op waterpolo gaat. Maar van hem mag ik op de tribune wel gewoon de wedstrijd volgens op de telefoon.
Ja, vrijdag winnen al zal dat niet makkelijk zijn en dan zondag zien dat AZ een of drie punten rijker wordt.Unnerstal zal gemotiveerd zijn om uit te blinken…
Hopelijk hebben ze bij PSV het vizier scherp staan. Twente is absoluut niet het team van de afgelopen seizoenen (beetje het AZ verhaal), winnen dus.
Lekker toch?Vrijdagavond![]()
Als je wint wel en als je verliest niet.Lekker toch?
Volgens mij trainde hij sowieso al mee met de groep, maar was hij nog niet inzetbaar.Karsdorp is er ook weer bij. Trainde Schouten ook weer mee met de groep gisteren? Dat heb ik even gemist.
Ik las elders dat het onwaarschijnlijk is dat die twee binnenkort al in de basis verschijnen, vanwege het intense spel van Boszbal. Maar fijn om weer de volledige bank ter beschikking te hebben, want laatst zaten er ook maar 5 mensen op de bank.Volgens mij trainde hij sowieso al mee met de groep, maar was hij nog niet inzetbaar.
Edit: Rik Elfrink zei gisteren: Hij kan weer bij de selectie zitten als de medische staf, hijzelf en Bosz groen licht geven.
Mooi. In ieder geval weer langzamerhand 2 belangrijke spelers terug? Is er ook iets bekend over Dest?Volgens mij trainde hij sowieso al mee met de groep, maar was hij nog niet inzetbaar.
Edit: Rik Elfrink zei gisteren: Hij kan weer bij de selectie zitten als de medische staf, hijzelf en Bosz groen licht geven.
Is dat anders dan wanneer je op zaterdag of zondag speelt?Als je wint wel en als je verliest niet.
Maar PSV wint gewoon dus ja lekker toch.
Dest is in ieder geval snel terug in training, dus wellicht na de winterstop bij de selectie misschien weer?Mooi. In ieder geval weer langzamerhand 2 belangrijke spelers terug? Is er ook iets bekend over Dest?
Sommige mensen blijven lang chagrijnig van verlies. Dan wellicht het hele weekend? Ik heb daar nooit zo'n last van.Is dat anders dan wanneer je op zaterdag of zondag speelt?