PSV - FC Groningen | Zaterdag 23 november | Eindstand: 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
0Z5wYDz.png

S3R1uCR.png

Juist een lekker moment. Dan zijn Lozano, Veerman en Schouten waarschijnlijkheid weer terug voor Groningen wat Der Jaufe al hierboven zegt.
Prettig dit wel. Schouten is wel de missing link en daar worden wij direct een stuk sterker mee in het veld.

Alleen die Interland wedstrijden kunnen mij echt weinig boeien meer tegenwoordig. Vreemd wel, want voorheen wel altijd leuk gevonden.

Prettig dit wel. Schouten is wel de missing link en daar worden wij direct een stuk sterker mee in het veld.

Alleen die Interland wedstrijden kunnen mij echt weinig boeien meer tegenwoordig. Vreemd wel, want voorheen wel altijd leuk gevonden.
Dat heb ik ook een beetje. Vreemd is het.

Ons mooie PSV tegen de (voor mij) plaatselijke FC, waar ik veel sympathie voor koester.

Moet een vrij makkelijke overwinning betekenen. Groningen kwam mooi uit de startblokken met lef, durf en veel jonge jongens. De laatste tijd is het redelijk ingekakt, ook al wonnen ze vorig weekend nog wel de 3 punten.

Overkill in mijn geval. Was het ooit bijzonder als het nationale team speelde is het nu zowat iedere 6 weken. Dan is het speciale ook wel weg..

Eindelijk weer PSV
Ik weet niet precies hoe het met Veerman, Chucky en Schouten is. Ik verwacht wel wat mensen terug, maar waarschijnlijk niet allemaal en zeker ook neit basis.
Missen in ieder geval wedstrijdritme, dit zijn wedstrijden om weer wat minuten te maken als ze fit genoeg zijn.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan