Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Extra hersteltijd voor onze geblesseerden zonder dat er belangrijke wedstrijden op het programma staan voor PSVPff. Stomme interlandbreak. Ik dacht dat het al dit weekend was..
Dat is dan weer een voordeel inderdaadExtra hersteltijd voor onze geblesseerden zonder dat er belangrijke wedstrijden op het programma staan voor PSV![]()
Pff. Stomme interlandbreak. Ik dacht dat het al dit weekend was..
Prettig dit wel. Schouten is wel de missing link en daar worden wij direct een stuk sterker mee in het veld.Juist een lekker moment. Dan zijn Lozano, Veerman en Schouten waarschijnlijkheid weer terug voor Groningen wat Der Jaufe al hierboven zegt.
Dat heb ik ook een beetje. Vreemd is het.Prettig dit wel. Schouten is wel de missing link en daar worden wij direct een stuk sterker mee in het veld.
Alleen die Interland wedstrijden kunnen mij echt weinig boeien meer tegenwoordig. Vreemd wel, want voorheen wel altijd leuk gevonden.
Ik ook, ik geloof niet dat ik al 2 nations League wedstrijden gekeken hebDat heb ik ook een beetje. Vreemd is het.
Niet zo vreemd, ik heb hetzelfde. We hebben een oninspirerende bondscoach, onaantrekkelijk voetbal en een belachelijk Ajax-gericht selectie beleidDat heb ik ook een beetje. Vreemd is het.
Overkill in mijn geval. Was het ooit bijzonder als het nationale team speelde is het nu zowat iedere 6 weken. Dan is het speciale ook wel weg..Prettig dit wel. Schouten is wel de missing link en daar worden wij direct een stuk sterker mee in het veld.
Alleen die Interland wedstrijden kunnen mij echt weinig boeien meer tegenwoordig. Vreemd wel, want voorheen wel altijd leuk gevonden.
Tja, ik kijk dan wel vaak. Maar niet dat ik er naar uit kijk. En vaak kom ik er ook op de dag zelf pas achter dat de wedstrijd die dag is.Ik ook, ik geloof niet dat ik al 2 nations League wedstrijden gekeken heb
En wat terugkerende mensen, dat zou erg leuk zijn.Gewoon winnen en een beetje wat leuke combinaties.
Alleen Veerman (en Dest) er nog niet bij?En wat terugkerende mensen, dat zou erg leuk zijn.
Ik weet niet precies hoe het met Veerman, Chucky en Schouten is. Ik verwacht wel wat mensen terug, maar waarschijnlijk niet allemaal en zeker ook neit basis.Alleen Veerman (en Dest) er nog niet bij?
En hopen dat iedereen blessurevrij terugkeert van allerlei interland verplichtingen.En wat terugkerende mensen, dat zou erg leuk zijn.
Weet iemand of ze alweer aan de training hebben meegedaan?Ik weet niet precies hoe het met Veerman, Chucky en Schouten is. Ik verwacht wel wat mensen terug, maar waarschijnlijk niet allemaal en zeker ook neit basis.
Missen in ieder geval wedstrijdritme, dit zijn wedstrijden om weer wat minuten te maken als ze fit genoeg zijn.Ik weet niet precies hoe het met Veerman, Chucky en Schouten is. Ik verwacht wel wat mensen terug, maar waarschijnlijk niet allemaal en zeker ook neit basis.