PSV - Excelsior | Vrijdag 7 december | Eindstand 6-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vrije trap psv net buiten 16. Loz en guti en staan er maar lozano krult die bal op het hoofd van een excelsior speler die de bal in de hoek laat vallen 2-0!
 
Ik vind die Sainsbury wel ok spelen hoor. Doet zijn taak naar behoren en had ook nog een mooie steekpas op Dumfries.
 
Er was vroeger een liedje van Normaal: Oerend hard.

‘Deur’n zat een kerel die de snelheid van een motor niet kent. Bertus reed erop en Tinus kwam er vlak achteraan.’

Dat geldt dus voor die var, die echt geen idee heeft wat een duwtje op volle snelheid doet.

Ik dacht dat het over Dumfries ging :p Die is ook op de motor vandaag.
 
Ik denk toch dat, ook al ben ik de enige hier, tegen dit soort tegenstanders het beter is als Lozano op rechts speelt en Bergwijn op links. Lozano heeft moeite met de actie vanuit stilstand, als het druk is achterin. Bergwijn is verfijnder.

Bergwijn een betere trap en beter uit stilstand, Lozano moet vooral loopacties maken.
 
Naar Guti kijken blijft toch wel heerlijk. Heeft simpelweg meer kwaliteiten dan iedereen op het middenveld. Onvoorstelbaar dat die maandenlang de bank warm moest houden. Ook al wonnen we 13 wedstrijden op rij.

Denk wel dat je meer aan hem hebt op de plek van Hendrix, dan op 10.

Vind hem in (en tussen) de kleine ruimte ook erg goed. Dus kan ook prima op 10. Beetje afhankelijk van tegenstander of je Pereiro of Hendrix nodig hebt.
 
Psv is al een tijdje vanalles aan het bekokstoven en heeft veel balbezit. De echte 1 op 1 kansen ontbreken nog voor een volgende treffer
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan