PSV - Excelsior | Vrijdag 7 december | Eindstand 6-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
En daarom zeg ik dat ajaks dit jaar kampioen gaat worden, omdat MVB te koppig, trots of te no0b is. Zou me niks verbazen als die in januari gewoon gaat trainen met een selectie van 14 man, is toch genoeg jo :/

:sleep:

Als Ajax kampioen wordt is het toch echt omdat ze een goeie selectie hebben.
 
Vandaag Mexicaanse dag in Eindhoven.

Feestdag

Dty_rgiUUAIA3HV.jpg

Mooi plaatje zo, die Maza kon er alleen niet wel van vond ik.. :D
 
Laatst bewerkt:
Er zijn helemaal geen ajax of feyenoord of psv scheidsrechters. En volgesn mij wordt van Boekel nou altijd juist als een psv scheids genoemd. Maar nogmaals, dat scheidsrechters bewust fluiten omdat ze supporter zouden zijn van een club is echt grote onzin.

Van Boekel is voor mij de meest legendarische scheidsrechter aller tijden. Ik neem jullie terug naar 18 december 2016, het grote kudtjaar van PSV, waar PSV zoals verwacht een beroerde eerste helft speelde en pas wakker werd na de 1-0, ook zoals men voorzag. De 1-1 van Siem de Jong maakte veel goed. Ook kon ik genieten van de gedrevenheid van onze Mexicaan Guardado. En waar ik het meest van genoot: De calimero's na de wedstrijd. Guardado had rood moeten krijgen en heel PSV eigenlijk geel. Die Boekel floot ook alles in het voordeel van PSV. Nee, onze Pol verdient een standbeeld en sinds dien kijk ik met bewondering naar mijn scheidsrechteridool: Pol van het Brabantse Boekel.
 
Hehe, eindelijk Guti in de basis, dat heeft best lang geduurd. Wel jammer dat Van Bommel de makkelijkste eruit haalt. Hendrix mocht er ook van mij ook wel ff eruit.

Schwaab blijkbaar geblesseerd, en dan nog start Isimat niet in de basis. Pijnlijk hoor, van basis na derde keus. Die zie ik wel vertrekken in de winterstop.
 
Sainsbury-Viergever is een duo dat bij Utrecht nog geen eens basis zal staan. Bedroevend.
 
Nou, ik ben benieuwd of Guti het kan brengen, ook op die positie. Had vandaag wel graag Ihattaren twintig minuutjes aan het werk gezien, maargoed. Veel plezier en succes mannen!
 
Nou, ik ben benieuwd of Guti het kan brengen, ook op die positie. Had vandaag wel graag Ihattaren twintig minuutjes aan het werk gezien, maargoed. Veel plezier en succes mannen!
Had 'm ook graag gezien, maar begrijp de uitleg van Van Bommel. Volgende week is ie er bij :)

Vamos PSV op deze Mexicaanse avond!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan