PSV - Benfica | Dinsdag 24 augustus | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Daar twijfel ik over. Daarbij verwacht ik meer dan enkele vrije trappen gezien het wegvallen van een ervaren back in combinatie met onze spelers. Wat dat betreft is beginnen met Vertessen ook nog een optie wat mij betreft. We gaan het wel zien vanavond.
Ja opzich was een Ldj nu wel handig geweest voor dit soort wedstrijden, vooral als je er niet doorkomt kan je het nog proberen met hoge balletjes, een extra wapen. Gaat met Zahavi lastig worden.
 
Ja opzich was een Ldj nu wel handig geweest voor dit soort wedstrijden, vooral als je er niet doorkomt kan je het nog proberen met hoge balletjes, een extra wapen. Gaat met Zahavi lastig worden.
Huren we Henk Veerman wel even 1 wedstrijdje ;)
 
Wat lees ik hier nu toch allemaal voor bizarre namen. Vertessen, Luuk de Jong, Henk Veerman, Viergever? Nee, nee, driewerf nee. Zahavi all the way! Uitstekende spits met als bonus fantasrtische vrije trap.
Ja, klopt op korte afstand van de goal is Zahavi echt wel de nummer 1 voor de vrije trap. Echter, verder van de goal heb je iemand nodig die de vrije trap tot een doelpunt promoveert door bv te koppen. Kan je een ander de vrije trap laten nemen en Zahavi laten koppen maar aangezien hij de enige goede kopper is zal de verdediging daar wel een stokje voor steken. Een 2e goede kopper kan dan meer onrust stoken.

En Vertessen om geel (of meer) te forceren tegen een trage back en deze tevens uit te putten om daarna Gakpo een helft te laten vlammen is ook een optie.

Of je laat Gakpo de boel moe rennen en brengt daarna Vertessen maar wat mij betreft moet de invaller de doelgerichte speler zijn en dat is Gakpo meer dan Vertessen.

Spelers die niet tot de selectie behoren zijn inderdaad absurd.
 
Ja, klopt op korte afstand van de goal is Zahavi echt wel de nummer 1 voor de vrije trap. Echter, verder van de goal heb je iemand nodig die de vrije trap tot een doelpunt promoveert door bv te koppen. Kan je een ander de vrije trap laten nemen en Zahavi laten koppen maar aangezien hij de enige goede kopper is zal de verdediging daar wel een stokje voor steken. Een 2e goede kopper kan dan meer onrust stoken.

En Vertessen om geel (of meer) te forceren tegen een trage back en deze tevens uit te putten om daarna Gakpo een helft te laten vlammen is ook een optie.

Spelers die niet tot de selectie behoren zijn inderdaad absurd.
Vertessen zou ik pas brengen als je met twee doelpunten verschil voor staat en de Portugezen met meer ruimte in de rug gaan spelen. Dan kun je Vertessen katapulteren met zijn snelheid. De luchtmacht van PSV is inderdaad niet denderend. Dat fix je niet met een andere speler in te zetten. PSV moet het niet zo ver laten komen dat het afhankelijk is van corners of vrijetrappen ver van de 16.
 
Vertessen zou ik pas brengen als je met twee doelpunten verschil voor staat en de Portugezen met meer ruimte in de rug gaan spelen. Dan kun je Vertessen katapulteren met zijn snelheid. De luchtmacht van PSV is inderdaad niet denderend. Dat fix je niet met een andere speler in te zetten. PSV moet het niet zo ver laten komen dat het afhankelijk is van corners of vrijetrappen ver van de 16.
Als jij verwacht dat we makkelijk op twee doelpubten verschil komen dan is dat wel een optie. Ik twijfel of dat gaat lukken.
 
Als jij verwacht dat we makkelijk op twee doelpubten verschil komen dan is dat wel een optie. Ik twijfel of dat gaat lukken.
Dan heb je in mijn ogen ook weinig aan Vertessen tegen Benfica. We hebben echt balvaste aanvallers nodig, anders lijdt je tegen die Portugezen voortdurend balverlies. Gakpo, Götze en Madueke voldoen daar gelukkig aan. Die verdedigers jagen je op voordat je de bal fatsoenlijk kunt aannemen. Je zag dat zelfs Zahavi daar veel moeite mee had en ook het nodige balverlies leed in de eerste wedstrijd.
 
En ja hoor. Vannacht hebben ze vuurwerk afgestoken bij het hotel van Benfica. :FP:

E9jUX0KXIAE50RB


 
Vertessen zou ik pas brengen als je met twee doelpunten verschil voor staat en de Portugezen met meer ruimte in de rug gaan spelen. Dan kun je Vertessen katapulteren met zijn snelheid. De luchtmacht van PSV is inderdaad niet denderend. Dat fix je niet met een andere speler in te zetten. PSV moet het niet zo ver laten komen dat het afhankelijk is van corners of vrijetrappen ver van de 16.
2 kopgoals uit 134 corners. Zegt genoeg.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan