PSV - Benfica | Dinsdag 24 augustus | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nee dat is onwaar. Start geld CL is geen 35 miljoen.
De startpremie voor de Champions League bedraagt voor alle clubs in het hoofdtoernooi alleen al 15,65 miljoen euro.

zeg maar scheelt ons een Bruma😉

Oke wat betreft de startpremie heb je gelijk. Maar er komt meer bij:

- Premie op basis van de clubranking, dat is bij PSV tussen de 11 en 13 miljoen.

- En dan nog de tv gelden van 2 miljoen

Dus dan kom je daarmee al uit op ongeveer 30 miljoen. Dan zit er nog ergens 5 miljoen in, waar dat vandaan komt geen idee. Maar er wordt overal gesproken van 35 miljoen, en dat is nog zonder gespeelde wedstrijden in de poulefase.
 
Vandaag al twee keer gezegd tegen twee collega’s.
‘Je werkt als PSV tegen 10 man.’
‘Hoe bedoel je?’
‘Geen plan.’
Nou, die houden we er maar effies in.
Net tijdens de les tegen een leerling gezegd of hij PSV tegen 10 man is of dat hij wél een spelplan heeft.
En tegen de volgende ga ik het zometeen ook vragen.
Ik drink die gifbeker helemaal leeg vandaag!
 
Imperialism? What?

Anyway, you are wrong. As I told you Portuguese people have a natural sympathy for Dutch people and football in general and I just passed by to drop a GG to you guys and wish you good luck, but once I got here the conversation was all around cheating and other less nice adjectives about our football in general, so...

In all complete honesty, is not like I'm * that * happy with this, apart from the importance of the money. In Europa League you actually have a real chance of silverware.
We Dutch always lose to Portuguese sides and not because of the Portuguese teams play better football than us (in our opinion). So please forgive us that we tend to have an aversion against Portuguese football teams. ;)

It's like you guys are our arch enemies.
 
Imperialism? What?

Anyway, you are wrong. As I told you Portuguese people have a natural sympathy for Dutch people and football in general and I just passed by to drop a GG to you guys and wish you good luck, but once I got here the conversation was all around cheating and other less nice adjectives about our football in general, so...

In all complete honesty, is not like I'm * that * happy with this, apart from the importance of the money. In Europa League you actually have a real chance of silverware.
The only reasons it didn’t work out for PSV, is because of bad luck en bad choices (Schmidt).
Benfica was very disappointing, which makes this failure even more painful than it already was.
 
Imperialism? What?

Anyway, you are wrong. As I told you Portuguese people have a natural sympathy for Dutch people and football in general and I just passed by to drop a GG to you guys and wish you good luck, but once I got here the conversation was all around cheating and other less nice adjectives about our football in general, so...
Newsflash:

No
One
Cares.
 
Het is inderdaad kut, maar Benfica is gewoon te geslepen voor dit PSV. Het was een nare loting. Ik heb toch goede hoop op een mooi seizoen. Ik had dit eigenijk al wel een beetje ingecalculeerd. Ik was zieker van vorig jaar Olympiakos en laatste keer CL ( tegen Inter, waar die keeper er met rood af had gemoeten) en al die onnodige nederlagen in toppers vorig jaar, dan na deze pot.
Ik heb los van wat theater en tijdrekken helemaal geen goed Benfica gezien. PSV heeft dit helema aan zichzelf te danken en dat maakt het eigenlijk alleen maar nog schrijnender.
 
Imperialism? What?

Anyway, you are wrong. As I told you Portuguese people have a natural sympathy for Dutch people and football in general and I just passed by to drop a GG to you guys and wish you good luck, but once I got here the conversation was all around cheating and other less nice adjectives about our football in general, so...

In all complete honesty, is not like I'm * that * happy with this, apart from the importance of the money. In Europa League you actually have a real chance of silverware.
Honestly, nobody cares about Benfica and personally I couldn`t care shit of how Portuguese people think about the Dutch..
 
Ik heb los van wat theater en tijdrekken helemaal geen goed Benfica gezien. PSV heeft dit helema aan zichzelf te danken en dat maakt het eigenlijk alleen maar nog schrijnender.
Ze hebben 10 min goed gespeeld tegen ons, thuis, that’s it. Deze matige ploeg gaat in de CL ook helemaal niets klaarspelen. Vertonghen is daar met z’n 46 jaar basisspeler - zegt voldoende.
 
Ze hebben 10 min goed gespeeld tegen ons, thuis, that’s it. Deze matige ploeg gaat in de CL ook helemaal niets klaarspelen. Vertonghen is daar met z’n 46 jaar basisspeler - zegt voldoende.
Met een beetje redelijke loting kunnen ze prima 2e of 3e worden in de poule.
 
Ze hebben 10 min goed gespeeld tegen ons, thuis, that’s it. Deze matige ploeg gaat in de CL ook helemaal niets klaarspelen. Vertonghen is daar met z’n 46 jaar basisspeler - zegt voldoende.
well, i disagree

until our player was sent off, yesterday's game was evenly matched
 
3e heb je niets aan. Dan moet je ook nog naar de Conference League.
Hopelijk wordt ons dat bespaard.
Ik doelde op Benfica. En indirect ook op PSV. Met een beetje een redelijke loting had het zomaar een heel mooi jaar kunnen worden.
Nu kan alleen het kampioenschap het jaar nog laten slagen. Als dat weer mislukt, is het tijd voor nieuwe mensen aan het roer. Zowel TD als trainer.
 
Ik doelde op Benfica. En indirect ook op PSV. Met een beetje een redelijke loting had het zomaar een heel mooi jaar kunnen worden.
Nu kan alleen het kampioenschap het jaar nog laten slagen. Als dat weer mislukt, is het tijd voor nieuwe mensen aan het roer. Zowel TD als trainer.
En met een beetje pech wordt je 6 maal afgedroogd en geeft een murwgeslagen elftal ook nog de beker en het kampioenschap weg.
De verhouding is intussen anders, maar we klagen toch ook niet dat van der Kuijlen maar een klein miezerig bekertje van een net-niet toernooi omhooghield?
 
Ik doelde op Benfica. En indirect ook op PSV. Met een beetje een redelijke loting had het zomaar een heel mooi jaar kunnen worden.
Nu kan alleen het kampioenschap het jaar nog laten slagen. Als dat weer mislukt, is het tijd voor nieuwe mensen aan het roer. Zowel TD als trainer.
Ja zag het later pas. PSV heeft het lelijk laten liggen. Kampioenschap in de competitie is nu het belangrijkste.
Als de EL dat maar niet in de weg gaat staan. :cautious:
Zoals gezegd. Wat Benfica verder doet interesseert mij niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan