PSV - Benfica | Dinsdag 24 augustus | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
I don't like seeing you guys so hostile against us. Most people in Portugal love the Dutch NT teams and clubs. Absolutely no hard feelings about 1988 at all.

Just because you guys lost against our clubs and NT several times, there's no reason for this hate.

Also, it seems unfair that Portugal is accused of playing defensively. Most Portuguese national teams and clubs always played an offensive football. Just remember the Portuguese NT in 2000 and 2004. Or Benfica during its glory years. It's not our fault that Fernando Santos won EURO 2016 by playing defensively and now we're stuck with him forever.

Benfica today? Well we played with 10 men. You wanted us to go full attacking mode exposing our goal?
If you still want to troll, try to be a good troll.

Enjoy CL man.
 
Well played, it was very difficult. This match wasn't good for my heart at all 😅
I think we were very good defensibly and of course had that little bit of luck. PSV had that big chance by Zahavi but I think he was offside.
Good luck for the season 👍
 
How on Earth was my post trolling is beyond me. But you must be understandably mad because of the game. I suggest you read my post tomorrow again without thinking I'm a troll in the first place which I'm not.

It was just a Match PSV - SLB we dont like defensive footbal but accept we lose this game. SLB is not whole portugal we dont disrespect or have hard feelings. we just talked about things we could do better, and yes we dont like how youre team try to murder Gakpo but again that was this match. stop pretending the whole world hates you :ROFL:
 
It was just a Match PSV - SLB we dont like defensive footbal but accept we lose this game. SLB is not whole portugal we dont disrespect or have hard feelings. we just talked about things we could do better, and yes we dont like how youre team try to murder Gakpo but again that was this match. stop pretending the whole world hates you :ROFL:
Fair enough buddy.
 
Feit is dat Ajax weer veel verder uit gaat lopen op ons. Die hele EL boeit me niks. Weer op donderdagavond wat in het weekend punten gaat kosten. Spelers die nu niet gaan komen. Deze wedstrijd tegen 10 man had gewoon gewonnen moeten worden. 35 miljoen door de plee gespoeld en Ajax dat er vandoor gaat met de tv gelden. Leuk meegedaan tegen Benfica maar we hebben er helemaal niks aan. Madueke gaat straks weer weg voor een EL transfersom. Nee PSV heeft zichzelf hier de kans ontnomen om weer bij de grote jongens te horen.
 
What really makes me happy was to remember your opinions here in the past few days. We are not Galatasaray, I think you didn't show us enough respect. Regarding the game, of course I am proud!! To play down to 10 men against 11 + 3 for 60 minutes and defend so well... I am proud of our boys tonight. Once again, all the best for you at Europa League.
Oh you twat. Making an account after the match? Really? You have been here for the past few days? Where was the lack of respect actually? Sad man 😂👍🏻

We will be playing more than six matches after this. You will not.
 
Laatst bewerkt:
Der Muzikant ; Noni een vijf? De klasse van het schot in de eerste helft kort na de rode kaart was de beste aanvallende poging, daarnaast paar maal tussen twee/drie man door en voor mijn gevoel de meeste kans n doorbraak met lage voorzet of eventuele penalty te versieren. Snap niet dat ie eraf ging.
Liep gewoon tegen zichzelf te spelen ondanks dat hij enkele goede pogingen deed.
Wilde het teveel forceren met te persoonlijke acties , ik zou hem ook wel niet vervangen hebben want je weet nooit.
Het was duidelijk dat het wachten was op een toevallige bal om te scoren. We bleven ook veel te stereotiep en te voorspelbaar door het centrum breien waar Benfica alles onder controle had..
Mwene is ook een serieuze verzwakking en brengt weinig of niks bij in vergelijking met Dumfries
Benfica was van het begin af duidelijk scherper in de duels , het had gekund doch de details vielen nu eenmaal niet de goede kant op.
Hopelijk is de kritiek van Van Ginkel bij de trainer ook aangekomen en wie weet heeft deze er oren naar.
 
De Coëfficiëntenlijst interesseert me echt helemaal niets. Geen reet.
Je hebt de punten toch nodig als je Europees voetbal belangrijk vindt.
Maar Van Ginkel speelde matig en onopvallend...dan begrijp ik het enigszins wel.
Voor Pröpper had ik kunnen begrijpen, maar niet voor Bruma. Maar hij brengt in ieder geval diepgang. Ik had hem laten staan.
PSV heeft zoveel kansen gehad opgeteld over 2 wedstrijden.
Het geluk, maar ook de echte scherpte ontbrak.
Zij zijn door het oog van de naald gekropen, zwaar onterecht helaas.
Ja en nee. Optisch was PSV beter. Maar als je wint, heb je het gelijk aan je zijde.
Waarom heeft iedereen het erover dat die smerige Portugezen slim waren. Slim dit...slim dat... slim hier en slim daar. Het is gewoon smerig en vies. Gakpo is de hele wedstrijd kapot getrapt.. tijdrekken... theatraal dood gaan terwijl ze niet eens geraakt worden. Bij elke zucht gaan liggen... smerig spelbederf. Echt smerig. Ik haat ze... maar dat had ik geloof ik al gezegd.
Alles doen wat mag van de scheids. Klagen moet je dan bij de arbitrage. Zij gaan door en hebben het dus beter gedaan.
Malmö en Young Boys wel naar de CL. Soms moet t ook gewoon meezitten qua loting.
PSV kon alleen Sjachtar loten als nr2.
 
Je hebt de punten toch nodig als je Europees voetbal belangrijk vindt.

Voor Pröpper had ik kunnen begrijpen, maar niet voor Bruma. Maar hij brengt in ieder geval diepgang. Ik had hem laten staan.

Ja en nee. Optisch was PSV beter. Maar als je wint, heb je het gelijk aan je zijde.

Alles doen wat mag van de scheids. Klagen moet je dan bij de arbitrage. Zij gaan door en hebben het dus beter gedaan.

PSV kon alleen Sjachtar loten als nr2.

De arbitrage heeft ons de CL gekost.
Kijk maar terug. Portugal is blijkbaar een grotere competitie dan de Nederlandse en de arbitrage helpt hun dus meer dan PSV
Is te simpel vooral ook de eigen tekortkomingen durven zien , wat niet wil zeggen dat de ref top was .
 
Well played, it was very difficult. This match wasn't good for my heart at all 😅
I think we were very good defensibly and of course had that little bit of luck. PSV had that big chance by Zahavi but I think he was offside.
Good luck for the season 👍
Best of luck Bruma. We didn't cash the chances we had, end of story. Pleasure having you here.
 
Je kunt als scheids per definitie niet prima fluiten als je al die tijdtrekkerij en acteerprestaties 90’ toelaat maar wel geel aan Thomas geeft omdat hij haast maakt om een vrije trap te nemen. Een ongelofelijke zak hooi was het. En je zag aan de spelers van PSV dat ze zich daar ook kapot aan ergerden.
tja en daar moet je goed mee omgaan als speler, helaas waren ze nog niet volwassen genoeg. Hopen dat t leergeld zich uitbetaald in de EL na de winter
Drommel heeft vrijwel niets te doen gehad.
Dat zegt een hoop over de laffe speelwijze van Benfica.
Tja, ze kwamen om een 2-1 voorsprong te verdedigen, niet vreemd dat ze zo speelden. Na de rode kaart nog minder vreemd
De rebound van Vertessen was nog veel makkelijker.
Nee, alleen Zahavi heeft gemist en is persoonlijk verantwoordelijk dat wij er uit liggen. Niet Noni die m iedere keer niet binnen de palen weet te mikken, niet Gakpo die de bal niet aflegt maar zelf voor de minder makkelijke optie gaat en niet Vertessen :rolleyes:
 
Ik ben nu trouwens nog meer overtuigd van het feit dat we echt een spits nodig hebben.
Ik denk dat een spits niet eens het grootste probleem is maar eerder dat we geen kopsterke spelers hebben die een beetje paniek kunnen zaaien in het strafschopgebied. Of dat dan een spits of een verdediger is maakt mij weinig uit.
 
Well played, it was very difficult. This match wasn't good for my heart at all 😅
I think we were very good defensibly and of course had that little bit of luck. PSV had that big chance by Zahavi but I think he was offside.
Good luck for the season 👍
Thanks. The problem with your team is not that they played the defence. We get that and respect that.

What I don't like (read: hate) is the theatrics, delaying and disrupting the game. It's something of the last decades and its something I really can't stand. How do you feel about it? In general and about your team last night?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan