Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dat kan je op je vingers natellen... of nietEr mogen geen AZ supporters naar deze wedstrijd. Ze zijn gestraft voor het afsteken van vuurwerk in de wedstrijd tegen Feyenoord op 2 november.
Tsja ... Vuurwerk maakt meer kapot dan je lief is.![]()
Vind ik best lachen, maar deze pot kan ik helaas niet.Wat zeggen we ervan om deze pot met een paar hardcore forummers via zoom te kijken?
Laten we dan eentje via dm afspreken voor een volgende keer.Vind ik best lachen, maar deze pot kan ik helaas niet.
scherm delen lukt niet, heb ik eerder geprobeerd. Dus voor de leuk moet je dan wel precies synchroon kijken en via zoom gewoon contact met elkaar hebben.Wat zeggen we ervan om deze pot met een paar hardcore forummers via zoom te kijken?
Ja, dat dacht ik ook gewoon hoor, dat je kunt babbelen tijdens de potscherm delen lukt niet, heb ik eerder geprobeerd. Dus voor de leuk moet je dan wel precies synchroon kijken en via zoom gewoon contact met elkaar hebben.
Dan zou ik Penalty niet uitnodigen.scherm delen lukt niet, heb ik eerder geprobeerd. Dus voor de leuk moet je dan wel precies synchroon kijken en via zoom gewoon contact met elkaar hebben.
De belangrijkste schakel bij AZ is Clasie. Dat is gewoon een heel behoorlijke speler voor dat niveau. Vorige wedstrijden hadden wij zo goed druk gezet, dat ook Clasie er niet meer uit kwam, dan heb je AZ bij de kloten.De laatste wedstrijd biedt hoop. Vooral die Van Bommel en die papegaai beteugelen en klaar ben je.
Zou weer een mooie stap zijn richting het kampioenschap. Nou moet ajax thuis tegen RKC in dezelfde ronde, dus die zullen daar vermoedelijk geen punten verliezen. Feyenoord of Utrecht gaat wel punten verliezen (maar zijn dat echt concurrenten??).
Nu is hij weer zo goed, bij zijn Feyenoord terugkeer niet zo? Wat is er veranderd bij Clasie?De belangrijkste schakel bij AZ is Clasie. Dat is gewoon een heel behoorlijke speler voor dat niveau. Vorige wedstrijden hadden wij zo goed druk gezet, dat ook Clasie er niet meer uit kwam, dan heb je AZ bij de kloten.
Ik weet niet meer precies hoe zijn terugkeer bij Feyenoord was, maar nu bij AZ is hij al jaren een waardevolle schakel die de lijnen uitzet. Goeie passing, weinig foutjes en weet vrijwel altijd een voeyballende oplossing. Zo belangrijk als Schouten is voor ons, zo is Clasie voor AZ dunkt mij.Nu is hij weer zo goed, bij zijn Feyenoord terugkeer niet zo? Wat is er veranderd bij Clasie?
Vooral die Van Bommel
Ah, de Frank de Boer-methode?Gewoon losweken, nu alvast vertellen dat je vergaande interesse hebt. Dan speelt hij meteen kut.