PSV - AZ | Zaterdag 11 januari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
b9Ai9VE.png

iISxPVy.png

Laatst bewerkt:
Er mogen geen AZ supporters naar deze wedstrijd. Ze zijn gestraft voor het afsteken van vuurwerk in de wedstrijd tegen Feyenoord op 2 november.
Tsja ... Vuurwerk maakt meer kapot dan je lief is. :cautious:

Wat zeggen we ervan om deze pot met een paar hardcore forummers via zoom te kijken?
scherm delen lukt niet, heb ik eerder geprobeerd. Dus voor de leuk moet je dan wel precies synchroon kijken en via zoom gewoon contact met elkaar hebben.

Deze hebben we de afgelopen jaren veel vaker verloren dan ik mij herinner. Gebaseerd op 4 nederlagen op rij zou je dit haast een angstgegner kunnen noemen thuis. Pff, duurt nog lang.

De laatste wedstrijd biedt hoop. Vooral die Van Bommel en die papegaai beteugelen en klaar ben je.
Zou weer een mooie stap zijn richting het kampioenschap. Nou moet ajax thuis tegen RKC in dezelfde ronde, dus die zullen daar vermoedelijk geen punten verliezen. Feyenoord of Utrecht gaat wel punten verliezen (maar zijn dat echt concurrenten??).

De laatste wedstrijd biedt hoop. Vooral die Van Bommel en die papegaai beteugelen en klaar ben je.
Zou weer een mooie stap zijn richting het kampioenschap. Nou moet ajax thuis tegen RKC in dezelfde ronde, dus die zullen daar vermoedelijk geen punten verliezen. Feyenoord of Utrecht gaat wel punten verliezen (maar zijn dat echt concurrenten??).
De belangrijkste schakel bij AZ is Clasie. Dat is gewoon een heel behoorlijke speler voor dat niveau. Vorige wedstrijden hadden wij zo goed druk gezet, dat ook Clasie er niet meer uit kwam, dan heb je AZ bij de kloten.

De belangrijkste schakel bij AZ is Clasie. Dat is gewoon een heel behoorlijke speler voor dat niveau. Vorige wedstrijden hadden wij zo goed druk gezet, dat ook Clasie er niet meer uit kwam, dan heb je AZ bij de kloten.
Nu is hij weer zo goed, bij zijn Feyenoord terugkeer niet zo? Wat is er veranderd bij Clasie?

Nu is hij weer zo goed, bij zijn Feyenoord terugkeer niet zo? Wat is er veranderd bij Clasie?
Ik weet niet meer precies hoe zijn terugkeer bij Feyenoord was, maar nu bij AZ is hij al jaren een waardevolle schakel die de lijnen uitzet. Goeie passing, weinig foutjes en weet vrijwel altijd een voeyballende oplossing. Zo belangrijk als Schouten is voor ons, zo is Clasie voor AZ dunkt mij.

Met de laatste wedstrijd voor de winterstop in gedachten, de overmacht van PSV, de getoonde speelstijl met veel strijd, lef, durf en passie en het gemak waarmee er gewonnen werd van Feyenoord, overtuigt mij van een dito spel en winst op AZ met het thuisvoordeel in het Philipsstadion: ik denk aan een 4-1 eindstand....Forza PSV !! :PSV:

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan