PSV - AZ | Woensdag 13 januari | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Met Zahavi voorin cre-eer je niks. Zat er aan te komen. Afgelopen zondag opgehemeld door Schmidt. Het waren Malen goals. Vandaag met 10 man gespeeld. Dat is dus het probleem als je de trainer spelers laat halen. Teveel credit. Tot je zoveel punten achter staat dat het niet meer te keren is.

Rosario 1e helft weer master in het schijn verdedigen.
PSV verliest teveel energie doordat passes door de linies niet aankomen. Zonder G&G ben je kansloos.
En we doen achterin altijd wel rare dingen. Vandaag Mvogo, zondag Dumfries. Het houdt niet op, niet vanzelf.
 
Ach, doe normaal man. Alsof Serdar ervoor gezorgd heeft dat we letterlijk amper een pass konden laten aankomen. Dat we anderhalve kans hebben gehad. En dat Mvogo zo`n enorme domme fout maakt. Als je hiervoor de scheidsrechter de schuld gaat geven heb je er echt niks van begrepen..
Boadu steekt bewust zijn been naar links ben Mvogo houdt zich in.
Het was gewoon een schwalbe en dat had die schele scheids moeten zien.
Tot dat moment was PSV net als in de gehele 2e helft de beter ploeg.
Onterecht verloren en daar heeft de scheids zijn aandeel in gehad.
 
Concluderend: zo’n wedstrijd heb je er af en toe bij zitten. Onmachtig en pijn aan de ogen om ernaar te moeten kijken. Ik blijf erbij dat ons middenveld geen balans heeft en we met Rosario geen oorlogen gaan winnen. Sangaré is voor die positie de betere. Hij en Götze (mits fit) voegen eigenlijk altijd wat toe als ze spelen. De rest is veel te wisselvallig. We hebben ook nul scorend vermogen op het middenveld. Dat zien tegenstanders ook. Die weten ook dat wanneer ze Malen de weg afsnijden de kans op gevaar met 80% afneemt. Gakpo en Madueke kunnen uit het niets voor gevaar zorgen, maar het middenveld is echt te slap om kampioen te kunnen worden. Fein en Ginkel zijn mijn hoop in bange dagen. Waarvan je bij de 2e niet weet hoe hij na 80 jaar niet voetballen voor de dag komt. Maar pas als dat middenveld balans krijgt, gaan we wedstrijden overtuigend winnen.

De wedstrijden zitten er te structureel tussen. Het doet me denken aan die eerste seizoenshelft van Van Bommel, waarin iedereen hosanna riep, want oh we wonnen alles. Echter zaten daar heel veel late doelpunten bij en eenmaal ontnuchterd bij Feyenoord hield het geluk op en de rest was geschiedenis dat seizoen. 2e werden we nog omdat de rest reteslecht was. En nou dit seizoen: Emmen thuis, Sparta thuis, Heerenveen uit. Allemaal wedstrijden waar we met kunst en vliegwerk nog een resultaat hebben behaald waar we anders nog meer punten hadden laten liggen. We overtuigen zelden, komen er niet meer doorheen als de tegenstander groepeert en als we wel goed spelen wordt dit afgewisseld met extreem slechte fases in dezelfde wedstrijd. Nee, dit hele seizoen is kunst en vliegwerk. Het leverde een godswonder in de Europa League op, maar geluk is beperkt houdbaar.
 
Zeer balen dit. Moet wel zeggen dat de afgelopen jaren ervoor hebben gezorgd dat zo'n verliespot er niet zo hard meer in hakt op mijn gemoedstoestand :)

't blijft uiteindelijk maar 'n spelletje, 'n verdomd leuk spelletje, dat wel.

Op naar het weekend en hopelijk kunnen we dan weer wat inlopen.
 
Zoals eerder aangegeven AZ wordt onderschat en gegaranderepunt verlies.Titel kan je gewoon vergeten hopelijk gaat Vitesse verassen en blijven ze Ajax voor. Weer een waardeloze wedstrijd erbij moeilijk om PSV supporter te zijn er zit totaal geen voetbal in al een tijdje.
 
Boadu steekt bewust zijn been naar links ben Mvogo houdt zich in.
Het was gewoon een schwalbe en dat had die schele scheids moeten zien.
Tot dat moment was PSV net als in de gehele 2e helft de beter ploeg.
Onterecht verloren en daar heeft de scheids zijn aandeel in gehad.
Mvogo had daar niks te zoeken. Keepersfout. Of je moet zeker weten dat je m hebt. 100% zijn fout dit.

En de betere ploeg? Ja, lekker aan de bal.. Als we 1-1 hadden gestaan en in minuut 93 had AZ een discutabele pingel gekregen, soit. Maar echt niet vandaag..
 
Rosario eruit, box to box player (a la Fein of Ginkel) erin en een sterke LCV kopen. Is je probleem voor een groot deel opgelost.
 
Zeer balen dit. Moet wel zeggen dat de afgelopen jaren ervoor hebben gezorgd dat zo'n verliespot er niet zo hard meer in hakt op mijn gemoedstoestand :)

't blijft uiteindelijk maar 'n spelletje, 'n verdomd leuk spelletje, dat wel.

Op naar het weekend en hopelijk kunnen we dan weer wat inlopen.

Het is een kutspel als het niet loopt zoals je wilt, en bij PSV doet het dat inmiddels 2,5 jaar niet meer.
 
Ben er klaar mee. Geen creativiteit, geen drive en altijd spelers geblesseerd. Is niet ons seizoen
Het is nooit ons seizoen en gaat het de komende 10 jaar ook niet worden met die belachelijke beleid. Financieel staan we mijlen achter op Ajax en AZ, Vitesse en zelfs Feijenoord kunnen we niet meer bijhouden. Over 2 weken na Feijenoord uit staan we 8e! Ik denk namelijk dat Groningen en Twente onze deze maand ook nog inhalen.
 
Rosario eruit, box to box player (a la Fein of Ginkel) erin en een sterke LCV kopen. Is je probleem voor een groot deel opgelost.
Boscagli speelde gewoon een prima pot. Imo werd er gezwijnd op het middenveld. Centraal midden moet er wat meer voetbal komen wat je zegt! Rosario is te traag en Sangaré ook. Sangaré compenseert weer met zijn verdedigende werk maar Koning Pablo begint toch langzaamaan zijn krediet te verspelen bij mij.. Stank voor dank nadat ik hem zo vaak heb verdedigd ;)
 
Concluderend: zo’n wedstrijd heb je er af en toe bij zitten. Onmachtig en pijn aan de ogen om ernaar te moeten kijken. Ik blijf erbij dat ons middenveld geen balans heeft en we met Rosario geen oorlogen gaan winnen. Sangaré is voor die positie de betere. Hij en Götze (mits fit) voegen eigenlijk altijd wat toe als ze spelen. De rest is veel te wisselvallig. We hebben ook nul scorend vermogen op het middenveld. Dat zien tegenstanders ook. Die weten ook dat wanneer ze Malen de weg afsnijden de kans op gevaar met 80% afneemt. Gakpo en Madueke kunnen uit het niets voor gevaar zorgen, maar het middenveld is echt te slap om kampioen te kunnen worden. Fein en Ginkel zijn mijn hoop in bange dagen. Waarvan je bij de 2e niet weet hoe hij na 80 jaar niet voetballen voor de dag komt. Maar pas als dat middenveld balans krijgt, gaan we wedstrijden overtuigend winnen.
Laat dat af en toe maar weg hoor; ik zie bijna niks anders dan zulke wedstrijden van PSV. Fein is jouw hoop; leuk, maar Schmidt heeft het helaas voor het zeggen en die vindt kennelijk dat zelfs de terreinknecht nog de voorkeur krijgt boven Fein, zo weinig kansen als die krijgt (je zou bijna gaan denken dat het iets persoonlijks is), en van Ginkel die gaat echt na zo'n lange tijd niet ineens weer terug van weggeweest zijn.

En dan moet Feyenoord uit nog komen; laat me niet lachen. Na deze maand staat PSV ergens op plek 6.
 
Boadu steekt bewust zijn been naar links ben Mvogo houdt zich in.
Het was gewoon een schwalbe en dat had die schele scheids moeten zien.
Tot dat moment was PSV net als in de gehele 2e helft de beter ploeg.
Onterecht verloren en daar heeft de scheids zijn aandeel in gehad.
Ben t met je eens dat t een schwalbe was. Althans, als een speler valt voordat er contact is, dan is het dacht ik altijd een
schwalbe. Hoe lomp t uitkomen van Mvogo verder ook is. De kenners in de studio en hier zien dat anders. Zal ik t wel verkeerd hebben dan?
Maar verder is het toch echt PSV zelf wat van zichzelf verliest. Dramatische wedstrijd. Supersuperslecht gespeeld. Passing was vreselijk!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan