PSV - Almere City FC | Zaterdag 12 april | Eindstand 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Almere voetbalt een stuk beter onder Rijsdijk.
Desondanks moet dit met minstens 3 doelpunten verschil gewonnen worden. En ook weer de 0 houden.

En voldoende minuten voor Land en Babadi.:hope:
Dat gaat niet gebeuren, want Bosz houdt vast aan zijn opstelling en spelwijze. Drommel op doel dus dat voelt als ouderwets billenknijpen.

Maar ik heb het eerder gezegd, de doelpunten vanuit de tweede lijn hebben wij erg moeten missen door de afwezigheid van Tillman. En dat zag je ook tegen Groningen. Dat eerste doelpunt. Vrijspelen, wegdraaien en uithalen. Veerman stond vorig seizoen nog bekend om die droge geplaatste uithalen, maar hij raakt helaas geen pepernoot meer.

Ik probeer optimistisch te blijven, want het voelt toch een beetje alsof het seizoen al gespeeld is, maar hopen dat PSV het een leuke wedstrijd wilt maken voor het publiek in ieder geval en we met een aantal doelpunten van Almere winnen. Tillman en Lang gaan scoren!

Almere voetbalt een stuk beter onder Rijsdijk.
Desondanks moet dit met minstens 3 doelpunten verschil gewonnen worden. En ook weer de 0 houden.

En voldoende minuten voor Land en Babadi.:hope:
Nou zo enthousiast werd ik gisteren niet van die 2 bij Jong

.
Nou zo enthousiast werd ik gisteren niet van die 2 bij Jong
Kkd spelen bij een jong team wat eigenlijk nergens om speelt behalve dat de a selectie het doel is. De lichting is ook niet zo heel goed. Maar dit zijn wel 2 spelers die al wel hebben laten zien dat ze een kans verdienen.

Ik hoop op drie punten, hoe dan ook , en liefst een stunt(je) van Fortuna Sittard voor we aan onze lastige klus beginnen.

Ik hoop op drie punten, hoe dan ook , en liefst een stunt(je) van Fortuna Sittard voor we aan onze lastige klus beginnen.
Het zou mooi zijn. Dat Feyenoord uit tegen AZ wint met letterlijk geen schot tussen de palen tempert mijn hoop een beetje.

Enfin, OT. Winst. En Benitez zal wel op doel mogen blijven. Drommel selecteren zou dapperder zijn (mogelijk niet wijzer).

Donderslekker dagje vandaag, dat wordt of een heerlijk toetje of een avondje ergerlijk zondagavondvoetbal. Ik blijf ff duimen voor het 1e

Ik kies in ieder geval een lekker terrasje vandaag. Ik ga er vanuit dat we deze zonder mijn morele support vanaf de bank ook wel winnen

GoWRMKSXYAAS9at

Dest is er niet bij wegens spierproblemen.

Winnen PSV. Het moet.
:PSV:

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan