Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dat moet nog wel lukken.
Dat gaat niet gebeuren, want Bosz houdt vast aan zijn opstelling en spelwijze. Drommel op doel dus dat voelt als ouderwets billenknijpen.Almere voetbalt een stuk beter onder Rijsdijk.
Desondanks moet dit met minstens 3 doelpunten verschil gewonnen worden. En ook weer de 0 houden.
En voldoende minuten voor Land en Babadi.![]()
En een pony!Almere voetbalt een stuk beter onder Rijsdijk.
Desondanks moet dit met minstens 3 doelpunten verschil gewonnen worden. En ook weer de 0 houden.
Nou zo enthousiast werd ik gisteren niet van die 2 bij JongAlmere voetbalt een stuk beter onder Rijsdijk.
Nou zo enthousiast werd ik gisteren niet van die 2 bij Jong
Kkd spelen bij een jong team wat eigenlijk nergens om speelt behalve dat de a selectie het doel is. De lichting is ook niet zo heel goed. Maar dit zijn wel 2 spelers die al wel hebben laten zien dat ze een kans verdienen.Nou zo enthousiast werd ik gisteren niet van die 2 bij Jong
Het zou mooi zijn. Dat Feyenoord uit tegen AZ wint met letterlijk geen schot tussen de palen tempert mijn hoop een beetje.Ik hoop op drie punten, hoe dan ook , en liefst een stunt(je) van Fortuna Sittard voor we aan onze lastige klus beginnen.
Of gewoon een neutrale 4-0Ik denk een lelijke 4-0.
De laatste jaren is het bij PSV haast regel geworden om minstens één tegendoelpunt te incasseren...Of gewoon een neutrale 4-0![]()