PSV - Ajax | Zondag 23 september | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ikzelf kan mij daar niet druk om maken na 6 wedstrijden.

Maar goed, ik maak me ook niet zo druk om gefabriceerde verhalen als een negatieve flow. PSV zat in een prima flow en verliest van een team dat een paar klassen beter is dat elk team in de Eredivisie. Prima. Ik mag hopen dat Van Bommel voor relativering zorgt.
 
Maar goed, ik maak me ook niet zo druk om gefabriceerde verhalen als een negatieve flow. PSV zat in een prima flow en verliest van een team dat een paar klassen beter is dat elk team in de Eredivisie. Prima. Ik mag hopen dat Van Bommel voor relativering zorgt.

Ik heb nergens iets gezegd of zelf iets gelezen over een negatieve flow.
 
Ik heb nergens iets gezegd of zelf iets gelezen over een negatieve flow.

Totaal niet, maar het punt is, dat als je niet thuis wint van Ajax. Er wel gespeculeerd kan worden van een negatieve flow. Een slechte start in de CL, wat logisch is aangezien er tegen Barca werd gespeeld, maar daarnaast loop je niet uit op een concurrent na een thuiswedstrijd.
 

Ik heb de indruk dat FMFanaat denkt dat PSV nu in een negatieve flow zit omdat ze van Barcelona hebben verloren.
Nou mag ik hopen dat men dit verlies prima kan relativeren, ook al was het een (geflatteerde) 4-0.

Het was een reactie op jouw gedachte over mij.
 
Het wordt 0-1 zondag. Daarmee is het kampioenschap nog lang niet gespeeld, al gaan we wel heel erg lang in de media horen dat Ajax de gedoodverfde favoriet is. Ik denk dat PSV achterin en op het middenveld nog niet klaar is. Guti komt er op het middenveld nog bij. Achterin moeten we een beter alternatief hebben voor Viergever. Zo niet, geef dan Obispo de kans. Wellicht ook niet foutloos, maar wel een speler die nog heel veel beter kan worden. Viergever zit aan zijn max. En die is al niet zo best.
 
Zo, maar eens een nieuw account gemaakt aangezien het psv netwerk wel heel lang weg blijft.

Ben zeer benieuwd naar komende zondag. Even "rondgeneusd" op de sites van de concurrent. De stemming daar is al een tijdje ont-zet-tend laatdunkend en neerbuigend naar PSV en arrogant over de eigen ploeg. Vorig jaar hoorden we ook een zekere bravoure en werden ze als een stel figuranten afgedroogd en naar huis gestuurd.

We zullen zien, winnen of verliezen, ik geloof in dit PSV!
 
Bij verlies kun je het dan op een drinken zetten, en bij winst ook!

Maar inderdaad zondag weten we (iets) meer, want uit tegen de UEFA nummer 3 of thuis tegen de UEFA nummer 80, dat maakt wel iets uit.
Hopen voor Mikasa dat het niet gelijk wordt dan :)
 
Zo, maar eens een nieuw account gemaakt aangezien het psv netwerk wel heel lang weg blijft.

Ben zeer benieuwd naar komende zondag. Even "rondgeneusd" op de sites van de concurrent. De stemming daar is al een tijdje ont-zet-tend laatdunkend en neerbuigend naar PSV en arrogant over de eigen ploeg. Vorig jaar hoorden we ook een zekere bravoure en werden ze als een stel figuranten afgedroogd en naar huis gestuurd.

We zullen zien, winnen of verliezen, ik geloof in dit PSV!

Welkom! Dit forum is natuurlijk altijd al veel mooier geweest dan dat van PSV Netwerk, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. :)
 
Je moet ze gewoon goed fouilleren en strenger straffen als ze zich misdragen.

Het is zo makkelijk en toch wordt het niet gedaan. Ze hadden dat volk véél strenger moeten straffen. Zat echt op wat enkelingen na geen fatsoenlijke supporter in het uitvak. Die ratten moeten ze eens echt hard aanpakken.
 
Het wordt 0-1 zondag. Daarmee is het kampioenschap nog lang niet gespeeld, al gaan we wel heel erg lang in de media horen dat Ajax de gedoodverfde favoriet is. Ik denk dat PSV achterin en op het middenveld nog niet klaar is. Guti komt er op het middenveld nog bij. Achterin moeten we een beter alternatief hebben voor Viergever. Zo niet, geef dan Obispo de kans. Wellicht ook niet foutloos, maar wel een speler die nog heel veel beter kan worden. Viergever zit aan zijn max. En die is al niet zo best.

Niet alleen de grappigste forummer in 2013, hij kan het nog steeds.
 
Ikzelf kan mij daar niet druk om maken na 6 wedstrijden.
Ik denk dat het dit seizoen echt een close-call gaat worden tussen PSV en Ajax. Mocht PSV zondag winnen, dan zet het Ajax op 5 punten. Toch al een aardig gat. Dus ik denk dat de druk bij Ajax zal liggen. Al ben ik het met je eens dat PSV thuis speelt en dus winst verwacht wordt.
 
Ik vermoed dat die Schone weer een vuile overtreding zal maken om te proberen de boel op te neuken
 
Die Tagliafico stal gisteren wel de show tegen AEK. Kan me herinneren dat Brands hem ook wilde halen. Maakt een uitstekende indruk op mij vorig seizoen en in die zin begrijp ik niet waarom interesse nooit is doorgezet. Op zich ben ik ook blij met Angelino, maar vind Tagliafico verdedigend net wat feller.

Wat deze topper overigens ook heel interessant maakt is dat aan beide kanten echt veel leuke en creatieve voetballers spelen. Kan me toch echt ook Ajax teams uit tijdperk F. de Boer herinneren waar er echt veel middelmaat rondliep. Nu maar van genieten nu het kan. Denk dat veel smaakmakers volgend seizoen de eredivisie zullen verlaten.
 
Die Tagliafico stal gisteren wel de show tegen AEK. Kan me herinneren dat Brands hem ook wilde halen. Maakt een uitstekende indruk op mij vorig seizoen en in die zin begrijp ik niet waarom interesse nooit is doorgezet. Op zich ben ik ook blij met Angelino, maar vind Tagliafico verdedigend net wat feller.

Wat deze topper overigens ook heel interessant maakt is dat aan beide kanten echt veel leuke en creatieve voetballers spelen. Kan me toch echt ook Ajax teams uit tijdperk F. de Boer herinneren waar er echt veel middelmaat rondliep. Nu maar van genieten nu het kan. Denk dat veel smaakmakers volgend seizoen de eredivisie zullen verlaten.
Volgens mij was de vraagprijs te hoog voor PSV.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan