PSV - ADO Den Haag | Zondag 11 augustus | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat de trainingen tegenwoordig besloten zijn vind ik sowieso van de pot gerukt, past niet bij de club. Maar ik kan ook helemaal niets ontdekken wat een besloten training rechtvaardigt, het is allemaal redelijk standaard en bij de spelhervattingen helemaal.
 
Dat de trainingen tegenwoordig besloten zijn vind ik sowieso van de pot gerukt, past niet bij de club. Maar ik kan ook helemaal niets ontdekken wat een besloten training rechtvaardigt, het is allemaal redelijk standaard en bij de spelhervattingen helemaal.

Bommel die interessant doet. Het trainerequivalent van die eeuwige hand voor z'n mond bij de vrije trappen die ie als speler nam. Sloeg ook nergens op.
 
Die Malen is net zo een troep als vorig jaar.

0,0 scorend vermogen. Zal er vast wel ergens eentje inprikken, maar dit kan toch niet als opvolger van Luuk...
 
Die Malen is net zo een troep als vorig jaar.

0,0 scorend vermogen. Zal er vast wel ergens eentje inprikken, maar dit kan toch niet als opvolger van Luuk...

Hehe. Eindelijk iemand die het snapt.

Malen in de spits, gaat nooit maar dan ook nooit werken. Ik zeg het je. Het zal me verbazen, als die kerel meer dan 7 goals maakt in de competitie. Kan gewoon niet dit. Dit kan niet de opvolger zijn van Luuk. 0 voorzetten vanaf de flanken, omdat die 1.60 is.

Haha 0-1 ook nog is. Pleur toch op joh. Armoedig zooitje.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan