Mikasa
Internationale Legende
Zoals in dit topic aangekondigd, wil ik een poll organiseren om de puntentelling voor het speler van de week topic ter discussie te stellen. Ik ga er vanuit dat ik dit ga bijhouden. Deze ouderwetse man doet dit in een excel sheetje en in z'n vrije tijd. Voorwaarde is dan ook dat de puntentelling zo is, dat ik dit zonder al te veel moeite in excel kan bijwerken.
Hoe het was
Elke wedstrijd mag elke forummer een top 3 samenstellen. De nummer 1 verdient 3 punten, de nummer 2 2 punten en de nummer 3 1 punt. Per week worden alle gegeven punten opgeteld en de speler met de meeste punten is speler van de week. De punten worden ook het gehele seizoen opgeteld, waarmee er aan het einde een speler van de het seizoen ontstaat.
Mogelijke wijzigingen
Voorstellen in een willekeurige volgorde. Op pagina 72 en 73 van dit topic kun je de voorstellen en de discussie hierover terugvinden. Zo kun je wellicht een betere mening geven. Sommige voorstellen kunnen ook gecombineerd worden. (zo eens kijken hoe dit in een poll komt)
Onderbouwd kunnen hieronder extra opties aangedragen worden. Die zal ik dan proberen in de poll te verwerken. Of misschien kan een moderator mij hierbij helpen?
Stemmen
Stemmen kan tot vrijdag 28 juli. Dan moeten we zaterdag de 29e de knoop doorhakken. Je kunt meerdere opties aanvinken. Graag wel een logische combinatie kiezen. Je kunt ook terugkomen op je keuze. Hoe meer forummers stemmen, hoe beter!
Ik zal zelf overigens niet stemmen in deze poll. Ik laat de keuze aan "het forum".
Hoe het was
Elke wedstrijd mag elke forummer een top 3 samenstellen. De nummer 1 verdient 3 punten, de nummer 2 2 punten en de nummer 3 1 punt. Per week worden alle gegeven punten opgeteld en de speler met de meeste punten is speler van de week. De punten worden ook het gehele seizoen opgeteld, waarmee er aan het einde een speler van de het seizoen ontstaat.
Mogelijke wijzigingen
Voorstellen in een willekeurige volgorde. Op pagina 72 en 73 van dit topic kun je de voorstellen en de discussie hierover terugvinden. Zo kun je wellicht een betere mening geven. Sommige voorstellen kunnen ook gecombineerd worden. (zo eens kijken hoe dit in een poll komt)
- Naast een top 3 topspelers kunnen we per wedstrijd ook een top 3 flopspelers kiezen. Zij scoren dan minpunten.
- De spelers op het weekpodium verdienen een extra bonus met hun podiumplek. (puntenaantal nader uit te werken)
- Het puntenaantal aanpassen van 3-2-1 naar bijvoorbeeld 5-3-1
- Spelers die in belangrijke wedstrijden opstaan, extra belonen. Door in belangrijke wedstrijden (Europees, toppers) een andere puntenverdeling, zoals bijvoorbeeld bij optie 3, toe te kennen.
- Een teamscore toe kennen, die dan verwerkt wordt in de individuele score. Relix moet deze nog maar iets beter uitleggen!
- Het vrijelijk verdelen van (bijvoorbeeld) 11 punten over meerdere spelers.
- De speler met de meeste 1e plaatsen krijgt 3 punten, de speler met de op-een-na-meeste 1e plaatsen krijgt er 2, de daaropvolgende 1. Anders kijken we naar spelers op de 2e dan wel 3e plaats in de top 3's. (optie toegevoegd op 18-7-22 23:53 u)
Onderbouwd kunnen hieronder extra opties aangedragen worden. Die zal ik dan proberen in de poll te verwerken. Of misschien kan een moderator mij hierbij helpen?
Stemmen
Stemmen kan tot vrijdag 28 juli. Dan moeten we zaterdag de 29e de knoop doorhakken. Je kunt meerdere opties aanvinken. Graag wel een logische combinatie kiezen. Je kunt ook terugkomen op je keuze. Hoe meer forummers stemmen, hoe beter!
Ik zal zelf overigens niet stemmen in deze poll. Ik laat de keuze aan "het forum".
Laatst bewerkt: