Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dat is toch niet dunnetjes over?Doe die 1-7 van vorig jaar maar eens dunnetjes over. Dus 1-5 winst voor PSV.
Ach doe dan maar 0-10. Het doelsaldo heeft immers een deukje opgelopen na de nederlaag tegen Heerenveen.Dat is toch niet dunnetjes over?dan zou het weer 1-7 moeten worden. En liever dikkertjes over, dus 0-8.
En de supporters boosHet is tijd voor weer een aansprekend resultaat, want het zelfvertrouwen is broos.
1-3, klinkt prima. Jammer van de tegengoal.Gezien het gelijkspel tegen AZ van vorig weekend en de zeer moeizame winst op Excelsior afgelopen dinsdag, denk ik niet aan een eenvoudige winst met zeer ruime cijfers. PSV zal uiteindelijk wel winnen, redelijk moeizaam, en de eindstand zal zijn: 1-3 .....Forza PSV![]()
In deze fase en in deze vorm is elke zege prima. Voor mijn part 0-1 door een eigen goal.1-3, klinkt prima. Jammer van de tegengoal.
Ik vind het een goed idee!In deze fase en in deze vorm is elke zege prima. Voor mijn part 0-1 door een eigen goal.
Maar voor onze gemoedsrust hoop ik op meer. Weer eens een ouderwetse 0-3 na een kwartier?![]()
Die valt in het eerste kwartier als psv opnieuw even niet wakker is..1-3, klinkt prima. Jammer van de tegengoal.
Ik stem met je mee.Ik vind het een goed idee!![]()
Vergeet jij niet iets?Ik hoop iig weer op de Peer
Ik kan ook niet kijken dus ook 0-4. Dat is bij elkaar dus 0-8Ik kan hoogstwaarschijnlijk niet kijken, dus dan komt het goed. Ik zeg 0-4.