Overige competities

Na goedkeuring van de nationale bonden hebben niet alleen WK-deelnemers, maar alle clubs uit de desbetreffende landen tien dagen extra de tijd voor transfers.
Betekend dit dat ze alleen in de deelnemende landen mogen shoppen of ook daarbuiten?

Na goedkeuring van de nationale bonden hebben niet alleen WK-deelnemers, maar alle clubs uit de desbetreffende landen tien dagen extra de tijd voor transfers.
Betekend dit dat ze alleen in de deelnemende landen mogen shoppen of ook daarbuiten?

Alles om een gedrocht van een competitie werkbaar te maken....

Dit is gewoon een CL, aangevuld met wat teams uit de rest vd wereld, waarvan enkel wat Zuid-Amerikaanse clubs misschien nog wel eens een wedstrijdje kunnen winnen.

Komt niet op mijn kijklijst, vermoed ik.

Alles om een gedrocht van een competitie werkbaar te maken....

Dit is gewoon een CL, aangevuld met wat teams uit de rest vd wereld, waarvan enkel wat Zuid-Amerikaanse clubs misschien nog wel eens een wedstrijdje kunnen winnen.

Komt niet op mijn kijklijst, vermoed ik.
Spelers geven aan dat het aantal wedstrijden per seizoen te hoog is, FIFA, laten we een extra toernooi doen. Mafklappers.

Tsja dat weet je al als je naar zo'n club gaat. 7 trainers in ongeveer een jaar tijd. :maniac:
Kampioen met Feyenoord, nu gaat het niet lekker. Coach zijn is een raar vak, van Fraser werd een tijdje terug gedacht dat hij als coach goed genoeg zou zijn om het Nederlands elftal onder zijn hoede te hebben maar dat zullen mensen nu minder snel denken.
Mourinho die alles won met Porto, met Real ook daarna verschillende clubs gehad en dat ging minder goed.

Terug
Bovenaan Onderaan