Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Wat zat er in de drinkflessen?
Goeie genade!
Wat is er met hem aan de hand?? Op het afgelopen WK was het zo beroerd nog niet.
Pina Coladas?Wat zat er in de drinkflessen?
FIFA presenteert derde transferperiode in aanloop naar nieuw WK voor clubs
De FIFA heeft donderdag een plan voor een extra transferperiode geïntroduceerd. Met het initiatief komt de wereldvoetbalbond deelnemers aan het nieuwe WK voor clubteams tegemoet. De transferperiode moet gelden voor alle competities waarvan clubs meedoen aan het toernooi.www.nu.nl
Na goedkeuring van de nationale bonden hebben niet alleen WK-deelnemers, maar alle clubs uit de desbetreffende landen tien dagen extra de tijd voor transfers.
Betekend dit dat ze alleen in de deelnemende landen mogen shoppen of ook daarbuiten?
Spelers geven aan dat het aantal wedstrijden per seizoen te hoog is, FIFA, laten we een extra toernooi doen. Mafklappers.Alles om een gedrocht van een competitie werkbaar te maken....
Dit is gewoon een CL, aangevuld met wat teams uit de rest vd wereld, waarvan enkel wat Zuid-Amerikaanse clubs misschien nog wel eens een wedstrijdje kunnen winnen.
Komt niet op mijn kijklijst, vermoed ik.
Ik zou als clubs er gewoon een jeugdtoernooi van maken.Spelers geven aan dat het aantal wedstrijden per seizoen te hoog is, FIFA, laten we een extra toernooi doen. Mafklappers.
Misschien wist hij dat inderdaad en even snel de zakken gevuld."Van Bronckhorst na half jaar ontslagen door Besiktas"
Besiktas stelt momenteel teleur met een zesde plek in de Süper Lig en een 22ste plaats in de Europa League.www.espn.nl
Tsja dat weet je al als je naar zo'n club gaat. 7 trainers in ongeveer een jaar tijd.
Kampioen met Feyenoord, nu gaat het niet lekker. Coach zijn is een raar vak, van Fraser werd een tijdje terug gedacht dat hij als coach goed genoeg zou zijn om het Nederlands elftal onder zijn hoede te hebben maar dat zullen mensen nu minder snel denken."Van Bronckhorst na half jaar ontslagen door Besiktas"
Besiktas stelt momenteel teleur met een zesde plek in de Süper Lig en een 22ste plaats in de Europa League.www.espn.nl
Tsja dat weet je al als je naar zo'n club gaat. 7 trainers in ongeveer een jaar tijd.