Overige competities

Ah gossie, wat zielig...

Nou, ik vind de omschrijving nou niet dusdanig dat de eerste gedachte 'eigen schuld dikke bult' is bij me.

Dat soort gevangenissen maken monsters van kwajongens, en de ergste duivels van kleine criminelen.

Er is geen reden om op deze manier met gevangenen om te gaan. Dus sneu/zielig, ja, vind ik t toch wel. Ook voor Promes.

Nou, ik vind de omschrijving nou niet dusdanig dat de eerste gedachte 'eigen schuld dikke bult' is bij me.

Dat soort gevangenissen maken monsters van kwajongens, en de ergste duivels van kleine criminelen.

Er is geen reden om op deze manier met gevangenen om te gaan. Dus sneu/zielig, ja, vind ik t toch wel. Ook voor Promes.
Dat is zo. Maar als hij gewoon naar zijn rechtszaak gekomen was, had hij daar niet gezeten.

Meneer had in NL in de bak moeten zitten, meneer vlucht en begaat een overtreding in dat land. Iets met billen branden en op de blaren zitten.

Meneer had in NL in de bak moeten zitten, meneer vlucht en begaat een overtreding in dat land. Iets met billen branden en op de blaren zitten.

Tuurlijk had hij zich hier in NL moeten melden. Wat Mikasa ook al zei, idd.
Hij is echt enorm dom. (Promes dan he :maniac:)

Neemt niet weg dat ik zo'n gevangenisleven onmenselijk vind en een teken van barbaarsheid.
Is een plek waar jonge gevangenen verkracht worden.
Wat ik al zei, daar wordt niemand beter van. Hij niet, wij niet, de wereld niet.

Daar vind ik wel wat sneu's in zitten. Sorry.

Tuurlijk had hij zich hier in NL moeten melden. Wat Mikasa ook al zei, idd.
Hij is echt enorm dom. (Promes dan he :maniac:)

Neemt niet weg dat ik zo'n gevangenisleven onmenselijk vind en een teken van barbaarsheid.
Is een plek waar jonge gevangenen verkracht worden.
Wat ik al zei, daar wordt niemand beter van. Hij niet, wij niet, de wereld niet.

Daar vind ik wel wat sneu's in zitten. Sorry.
Snap je punt maar merk dat ik met de eerdere veroordelingen (meervoud) ik het wat minder sneu vind.

Wtf... bizar gedoe.

Het meest bizarre is nog niet eens dat Fenerbahçe met O19 spelers aan komt zetten, als statement. Ook niet dat ze na 1 minuut van het veld stappen en de scheids na 3 minuten de wedstrijd affluit.
Nee, het meest bizarre is dat de spelers van Galatasaray als een stel volidioten de overwinning gingen vieren. Alsof ze de CL hadden gewonnen na een bloedstollend spektakel, ipv de wedstrijd kado hebben gekregen.
Krankzinnig om te zien.

Ik vindt dit wel wat eigenlijk.
Ik vind een wissel tijdens het spel nog beter eigenlijk. Waarom moet het spel stilliggen als jij een tactische wijziging wil doen? Gewoon doorvoetballen, moet je eens kijken hoe snel ze wisselen.

Ik vind een wissel tijdens het spel nog beter eigenlijk. Waarom moet het spel stilliggen als jij een tactische wijziging wil doen? Gewoon doorvoetballen, moet je eens kijken hoe snel ze wisselen.
Mooi idee!

Dat een geblesseerde speler 2 minuten moet wachten, is natuurlijk wel van de zotte.

Derksen , om het maar on topic te houden gooi ik het hier even in. Ik zag je reacties in het Racisme topic over Hajduk en Zagreb. Ik volg Hajduk na mijn bezoek nog wel vrij actief, maar gezien het feit dat de communicatie in het Kroatisch is en de vertaling op Instagram niet altijd even accuraat is om het te begrijpen vroeg ik me wel af hoe het nou precies zit.

Wat ik bijzonder vind, gezien het Ajax-Feyenoord verhaal hier (wat overigens echt geen klote voorstelt in vergelijking met de situatie daar), waarom blijven uitsupporters in die wedstrijden nog steeds welkom? Is dat omdat ze het in Kroatië allemaal niet zo serieus nemen? Vooral de laatste bekerwedstrijd liep het vanuit de kant van Hajduk weer compleet uit de hand, waar ze volgens mij ook een flinke straf voor hebben gekregen als ik het goed begreep? Maar hoe lang gaan ze nog met zoiets door, is die grens inmiddels bereikt?

Derksen , om het maar on topic te houden gooi ik het hier even in. Ik zag je reacties in het Racisme topic over Hajduk en Zagreb. Ik volg Hajduk na mijn bezoek nog wel vrij actief, maar gezien het feit dat de communicatie in het Kroatisch is en de vertaling op Instagram niet altijd even accuraat is om het te begrijpen vroeg ik me wel af hoe het nou precies zit.

Wat ik bijzonder vind, gezien het Ajax-Feyenoord verhaal hier (wat overigens echt geen klote voorstelt in vergelijking met de situatie daar), waarom blijven uitsupporters in die wedstrijden nog steeds welkom? Is dat omdat ze het in Kroatië allemaal niet zo serieus nemen? Vooral de laatste bekerwedstrijd liep het vanuit de kant van Hajduk weer compleet uit de hand, waar ze volgens mij ook een flinke straf voor hebben gekregen als ik het goed begreep? Maar hoe lang gaan ze nog met zoiets door, is die grens inmiddels bereikt?

Ja ik volg het wat minder allemaal, de laatste seizoen en alle teleurstellingen maken het te pijnlijk pff. Maar wil je alles tot op de puntjes weten, de stad, regio en clubhaat, hoe extreem diep en ingewikkeld het is dan moet je dit lezen https://www.cambridge.org/core/serv...nal_divides_in_croatias_national_identity.pdf

Je kan er 100 films en boeken over schrijven, 2x per jaar is het oorlog en haat, letterlijk en figuurlijk. Dan doen ze gewoon normaal haten. Tijdens grote rampen zijn ze allemaal vriendjes en werken als 1 team, om elkaar week later aan te vallen tot je niet meer ademt.. Men heeft geprobeerd om uitsupporters te weren ook, maar dan kwamen ze alsnog naar de stadion en had je rellen, dus je komt hier nooit echt vanaf. Nu leert men eindelijk en zijn de straffen zwaarder geworden, dus kijken of het effect zal hebben in de toekomst, maar ik vrees van niet. Mondkapjes en kapuchons op en gaan, en als je het niet overleeft of in een rolstoel beland is niet erg, want je vocht voor de stad, de regio, de kust en heel Dalmatië.. Een offer die prima te maken is en zo goedgepraat word dan.

Sinds 1911 is het al zo, alleen laatste 40 jaar is het veel extremer. Club en stad komt op plaats 1, dan pas mag je je vrouw en kinderen op overige plekken zetten. Heel ander koek dan hoi ik ben fan van ajaks of feyenoord..

Terug
Bovenaan Onderaan