Overige competities

Ah gossie, wat zielig...

Nou, ik vind de omschrijving nou niet dusdanig dat de eerste gedachte 'eigen schuld dikke bult' is bij me.

Dat soort gevangenissen maken monsters van kwajongens, en de ergste duivels van kleine criminelen.

Er is geen reden om op deze manier met gevangenen om te gaan. Dus sneu/zielig, ja, vind ik t toch wel. Ook voor Promes.
 
Nou, ik vind de omschrijving nou niet dusdanig dat de eerste gedachte 'eigen schuld dikke bult' is bij me.

Dat soort gevangenissen maken monsters van kwajongens, en de ergste duivels van kleine criminelen.

Er is geen reden om op deze manier met gevangenen om te gaan. Dus sneu/zielig, ja, vind ik t toch wel. Ook voor Promes.
Dat is zo. Maar als hij gewoon naar zijn rechtszaak gekomen was, had hij daar niet gezeten.
 
Nou, ik vind de omschrijving nou niet dusdanig dat de eerste gedachte 'eigen schuld dikke bult' is bij me.

Dat soort gevangenissen maken monsters van kwajongens, en de ergste duivels van kleine criminelen.

Er is geen reden om op deze manier met gevangenen om te gaan. Dus sneu/zielig, ja, vind ik t toch wel. Ook voor Promes.
Meneer had in NL in de bak moeten zitten, meneer vlucht en begaat een overtreding in dat land. Iets met billen branden en op de blaren zitten.
 
Meneer had in NL in de bak moeten zitten, meneer vlucht en begaat een overtreding in dat land. Iets met billen branden en op de blaren zitten.

Tuurlijk had hij zich hier in NL moeten melden. Wat Mikasa ook al zei, idd.
Hij is echt enorm dom. (Promes dan he :maniac:)

Neemt niet weg dat ik zo'n gevangenisleven onmenselijk vind en een teken van barbaarsheid.
Is een plek waar jonge gevangenen verkracht worden.
Wat ik al zei, daar wordt niemand beter van. Hij niet, wij niet, de wereld niet.

Daar vind ik wel wat sneu's in zitten. Sorry.
 
Tuurlijk had hij zich hier in NL moeten melden. Wat Mikasa ook al zei, idd.
Hij is echt enorm dom. (Promes dan he :maniac:)

Neemt niet weg dat ik zo'n gevangenisleven onmenselijk vind en een teken van barbaarsheid.
Is een plek waar jonge gevangenen verkracht worden.
Wat ik al zei, daar wordt niemand beter van. Hij niet, wij niet, de wereld niet.

Daar vind ik wel wat sneu's in zitten. Sorry.
Snap je punt maar merk dat ik met de eerdere veroordelingen (meervoud) ik het wat minder sneu vind.
 

Wtf... bizar gedoe.

Het meest bizarre is nog niet eens dat Fenerbahçe met O19 spelers aan komt zetten, als statement. Ook niet dat ze na 1 minuut van het veld stappen en de scheids na 3 minuten de wedstrijd affluit.
Nee, het meest bizarre is dat de spelers van Galatasaray als een stel volidioten de overwinning gingen vieren. Alsof ze de CL hadden gewonnen na een bloedstollend spektakel, ipv de wedstrijd kado hebben gekregen.
Krankzinnig om te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan