Oefenwedstrijden

Jongens, wat een euforie. Gaan ze nu ook topwedstrijden winnen en overwinningen over de streep trekken als het even zwaar wordt? Ik geloof nog steeds niet dat je met deze selectie potten gaat breken, ook al loopt het een keer aardig op een zomeravond als er geen druk op staat.
 
Jongens, wat een euforie. Gaan ze nu ook topwedstrijden winnen en overwinningen over de streep trekken als het even zwaar wordt? Ik geloof nog steeds niet dat je met deze selectie potten gaat breken, ook al loopt het een keer aardig op een zomeravond als er geen druk op staat.
Sorry ik pak de fles azijn er wel weer bij.
 
Jongens, wat een euforie. Gaan ze nu ook topwedstrijden winnen en overwinningen over de streep trekken als het even zwaar wordt? Ik geloof nog steeds niet dat je met deze selectie potten gaat breken, ook al loopt het een keer aardig op een zomeravond als er geen druk op staat.
En waarop baseer je dat dan? Met van Ginkel, Ramalho, Propper, Mwene gewoon veel meer ervaring dan voorheen.
 
Hoopvol, maar ben het ook wel ergens met Weltmeister eens. Niet op voorhand dat het niks wordt dit seizoen, maar ik ben wel op een punt van ''eerst zien dan geloven'' aanbeland, zeker wat betreft topwedstrijden. Volgende week een mooie kans voor PSV om mij te overtuigen. Als we er direct weer uitvliegen, hoe goed het spel ook is (want het is toch ook vaak een issue van effectiviteit geweest), betekent deze pot vanavond voor mij verder weinig. Ik wil zo'n goed gevoel ook eens doorgetrokken zien worden als het er echt om gaat. Niks azijn aan, gewoon nog even het biertje koud laten staan voor als er weer echt gejuicht kan worden.
 
Sorry ik pak de fles azijn er wel weer bij.
Hehe. Ik ben heel erg positief als ik goede spelers zie en een team met een duidelijk plan en of duidelijke automatismen. Ik blijf teveel middelmaat zien. Als we CL halen, neem ik alles terug. Mochten we vroegtijdig uitgeschakeld worden, dan zie ik dat als falen van de technische leiding.
 
Een prima Psv met veel meer direct spel tegen een hele matige tegenstander.De 0 gehouden en niets weg gegeven.
 
Tweede worden om CL te willen spelen, Dumfries en Malen samen voor zeker 50 miljoen willen verpatsen en nog eens 50 miljoen in de kontzak van investeerders. Ik had er meer van verwacht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan